Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Kazanı Yeniledim (~_^)

Hasta olmak bazı insanlara cidden yaramıyor anacım. Bakınız "şekil B" deki ben :) Hastasın git yat, akıllı akıllı etraftakileri nazınla süründür, kendinden nefret ettir demi? Ama cık İlla günün en civcivli saatinde yatacak ve etrafta nazlanacak kimse kalmayınca kalkacak bu bünye (Cıkcıkcık Kendime acaip gıcığım şu dakikalarda, bir çay verenim bile yok -ki zaten üşenme ötesi güçlerim mükemmel çalışıyorken üstüne hasta olmam böcük ısırmış Pitır Parkır gibi kolumdan kanadımdan ağ çıkarıp birşeyler almak için mutasyona uğruyorum- Offf offff ~.~)

Konu kazanı yenilemek iyi ki de :P Bu hasta halimle ne yapayım, ne yapayım derken zavallı blogum elimin altına geliverdi :) Bende Bir güzel yeniledim kazancığımı. Bu yazı Vatana Millete bu muştuyu vermekten ibaret anlayacağınız. Yoksa ben uyuyamıyorum diye, vay efendim çay istedim ama şimdi kim kalkıcak da ,mutfağa gidecek te, Çayçıya ver bakalım bir çay gözüm, (2 saniyelik suskunluk) Tavşan kanı olsun amma diyecek... Pooof...
yamyamlar
  Yeni Kazanımız Hayırlı Olsun (^_~)

Yorumlar

  1. Geçmiş olsun diyeceğim ama şimdiye geçmiştir sanırım^^ Bari blogunuza hayırlı uğurlu olsun diyeyim dimi, çok güzel olacağa benzer buralar^^

    YanıtlaSil
  2. Saol canım ^^ Yazmaya başladığımızda bende buraların güzel olacağını düşünüyorum :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar