10 Nisan 2011 Pazar

Coştum Yine Dalgalanıyorum Ben ^^

Blogumuzu Uzak Doğu'nun cana yakın  renkleriyle süslemeye karar verdiğimize göre, yola tam gaz devam edelim muhterem çekiksever  (^.^) Blogumuza beni bağlaması muhtemel bir yazı dizisi yazmayı planlıyorum. Sana da söylüyorum ki hazırlıklı ol! Sonra ne olduğunu anlamadığın için ortalarda Booo! diye dolaşma. Bak bu noona/onni senin için düşünceli davrandı, Önceden haber-ver sistemi bile geliştirdi. ( ^. ~)  Ne sevildiğini var sen düşün .


İşte yazı dizimin Konusu: Animeden kırma, sonradan uydurulma, yarım, kırık dökük filmler ve diziler (^.^)
Heyecanlandın mı sende benim gibi? Çok eğleneceğimizi umuyorum bu yazı dizisi boyunca. Sevgiyle ve animeyle kalın kuzular (>_>)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...