12 Mayıs 2011 Perşembe

Eurovision 2011 Başladı :)

Eurovision macerası başladı. Yüksek Sadakat grubu Salı akşamı yayınlanan elemelerde havluyu atsalar da  başarılı olacağına inandığımız gruplar yerlerinde duruyorlar. -Bu yıl nedense (nedeni apaçık ortada ya neyse) umutlanmadım bile-


Şimdiden gönlüme taht kuran 2 ülke yarışmacısı var. Hadi Azeri kardeşlerimizide ekleyeyim sizin için 3 ettiler :)


İlki İsveç adına yarışan Eric Saade ;
Bakınız bu kişilik:
Eric Saade


Eric Saade



Eric Saade




Yarışma için hazırlanmış videoları:




İkincisi de geçmişte severek dinlediğim İngiltere adına yarışan Blue grubu geliyor...






(Bu adamlar niye hiç yaşlanmıyor yahu 0.o)



Yarışma için hazırlanmış videoları:



Anlayacağınız bu sene tamamen duygusal seçimler yapacak dünya ^^ Siyasetin oynadığı rolü bu sene Kız fanlar  altüst edecek gibi görünüyor :) Bakalım Cuma günü finalde anlayacağız kimin  en iyi olduğunu <3













2 yorum :

  1. hehe evet kesinlikle :) ben blue cu idim lakin bu eric,biraz fikrimi ikiye böldü :D şarkısı da güzel :D
    dünden beride biraz şaçma bir espri ürettim :S
    bir adet eric lütfen, saade olsun... zuhaha (deli değilim arada saçmalamayı seviyorum )

    YanıtlaSil
  2. Nihahaha :) Bu espriyi bi sen yaparsın zaten Bi Rain hehehehe

    Blue'nun şarkısı pek yaratıcı olmasa da namları yürüyecek :) Eric de maşallah sallar ortalığı gibi

    YanıtlaSil

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...