Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Söylemek İstediklerim

Hayata bakışı farklı insanların yan yana gelebilmek için sığındıkları en yakın sığınak internet. Şimdi farklı insanlar neden yan yana gelmek istesinler ki diyenleriniz olacak, ama düşününce bana benzeyen insanlar yerine benimle ilgisi olmayan insanlarla ortak bağ aramak daha eğlenceli geliyor galiba bana .  Tabii bunun için çok uzaklarada gitmiyorum. Hayatımda olmasından zevk aldığım bir düşünce, hobi yada kişinin peşinden giderken tanıdığım farklı insanlar sayesinde iyi zaman geçirebiliyorum. (Psikolojik bir açılımla yanımda, yanı başımda olabilecek insanlardan uzak durmayı kendim seçtim. Bunun bilmem ne kompleksine bağlanabilirliği de umurumda değil işin aslı )  
Geçenlerde sevgili be-pu'm  Osman'ın sorulan bir soruya verdiği cevap düşüncelere itti beni.


Soru: Çok güler misin?
Osman: Sanıldığının aksine çok gülerim. 



Diyeceksiniz ki ne alaka? İnsan bu cümleyi düşünür mü? Anladık tamam hiç işin gücün yok senin :) Ama işte Osman'ı tanıyanlar bilir onu gülerken görmek imkansıza yakındır.Hayatla hep bir derdi vardır. Bir şekilde sorgulayacak birşeyler bulur kendine. Hiç olmadı karşındakini sorgular ve hayatına dair olumsuzluklar bulur kendince. (Karalama kampanyası gibi oldu hehe Osman hayranlarında ki azalmadan ben sorumluyum nihahaha


Neyse gelelim beni düşüncelere sevk eden asıl olaya. Gerçek hayatında bolca gülmeyi seçen Osman, sanal aleme gelince asık suratlı birine dönüşüyorken, benim gibi asık suratlı bir cadı sürekli gülücük dağıtan birine dönüşüyorsa, bu sanal alem içimizde ki gerçek kişileri mi ortaya çıkarıyor yoksa olmak istediğimiz kişileri mi ?
Ben düşündüm taşındım az biraz da siz düşünün bakalım. Sizde ki değişiklikleri paylaşırsanız sevinirim bu arada . Sadece bizde oluyorsa bu değişiklik içtiğimiz bir şey dokundu deyip geçeceğim 

Yorumlar

  1. 'Onu gülerken görmek imkansıza yakındır' tezine fazla katılmıyorum ama pek de emin değilim doğrusu olabilir :P

    Yalnız burda psikoloji kitaplarına konu olan kişi gibi hissettim kendimi.:D

    Gerçek hayatta kullandığım kamuflaj gülmektir.Hayatımı sürdürebilmek için,zor olan hayatımı dahada zorlaştırmamak için kullandığım bir kamuflaj. :)

    Kim'in adası filminde geçen bir repliktir. 'İnternette istediğin kişi olabilirsin.'
    Ben karamsar,hayatı sorgulayan yönümü daha çok sanal ortamda gösteriyorum. Kimisi gülen yüzünü gösterir. Bu böyledir insanlar eksik kalan yanlarını belki böyle tatmin ediyorlardır bilemiyorum.

    YanıtlaSil
  2. Elde fotoğraf makinesi seni izleyen o deli kız ben oluyorum bu durumda hehe :) Sorgulamak lazım , bir senarist öyle dedi diye kabullenemem, kabullenmeyeceğim işte :P

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar