Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Heechul'u Askere Yollarken Omuzlara Alan ELFleri bulduk (:




Suju'nun Heechul'u askere giderken twitter muhabbetleri asker olan oppalar üzerine yoğunlaşmıştı.  İşte o sırada Heechul'u askere yolcu eden grup içinde Türk bayrağını görmemizi sağlayan bir fotoğraf karesi elden ele dolaşmış, arkadaşları tebrik etmiştik kendi aramızda hatırlarsanız. 




 Bugün sevgili Z cadısı tarafından dürtüldüm ve "Kızım bak millet nerelere gitmiş, kimleri askere yollamış , aloooo biz daha oturalım dimi" sözleriyle titredim ve kendime geldim. İşte uzun zamandır kulaklarını çınlattığımız gizli kahramanlar bunlardı. Heechula dolayısıyla Kore'ye Türkiye'de sizi seven insanlar var bizi farkedin demiş olduk sayelerinde. 




Çok teşekkürler bayanlar. Bu arada Heechul'u askere yollayan bu arkadaşlar birde Kore de yaşadıklarını diğer maceraları da bloglarında yazıyorlar. Bloglarına ulaşmak için buraya tıklayınız...



Yorumlar

  1. vay vay vayy ben bu kahraman bacılarımı senin sayende öğrenmiş oldum canım hakikaten tebrik ediyorum :D yalnız ilginç olanı bu heechuldeki şeytan tüyü muhabbeti gerçek kesin. o kadar oppa yolladık askere ama benim bildiğim kadarıyla Türk imzası taşıyan uğurlama bir tek ona nasip oldu :D

    YanıtlaSil
  2. Ballı kerata ya da bizim kızlar ballı (: Bilemedim ki şimdi ^^ Allah nice türk kızı omzunda askere giden oppa görmek nasip etsin bizlere hehe

    YanıtlaSil
  3. Bir Petal olarak kıskanmak değilde aşırı derecede imrendim! -Heechul'a dokunmuş olsalardı imrenmek değil kıskançlıktan çatır çatır çatlamak olurdu benimkisi :D- Ama mutluluk verici bir şey kesinlikle. Varlığımızdan haberdar oldular :)
    Öhm bir de istekte bulunabilir miyim? Asker yolu gözlediklerimiz arasına Heechul'u da eklesen ya ^^ hani şu kısma ====>>>

    YanıtlaSil
  4. Ekleyeceğim aklımda Heechul olmadan asla :P Malum Jo Ji Hoon gelmek üzere Onunla takas ederim diye düşünüyordum ^^ Ama istersen dha önce ekleyebilirim (:

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar