Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Rain Bi "Yagmur Gibi"


Asker yolları da göründü bana, ne yapacağım anacığım  ben sizsiz diye kendini yerden yere vurduğu söylenen Rain beylerin en kısa zamanda çakı gibi asker üniformasıyla sırıtırken çektirdiği fotoğraflarıda paylaşmak istiyorum (:



Konserde kedi gibi miyavlayarak çok özledim daha gitmeden sizleri, 2 yıl komutan hanımlarına şarkı söylerken aklımda hep siz olacaksınız diye cümlesini tamamlayan Bi Rain beni özleyin demiştir kesin (: 
(Okuduğunu yanlış anlamakta ısrar eden zat-ı muhterem) 

 Giderayak bütün karizmamı çıkarıp ahanda burada bırakıyorum ben dönene kadar Juniorlarım size emanet sütünü mamasını eksik etmeyin kuzularımın diye sevdiklerine ricada bulundu.
En büyük asker anketimizde yer bulamadığı (daha askere gidememişti ama haksızlık bu :P ) Sahnede en büyük asker diye havalara atılıp tutuldu ama ...




Yorumlar

  1. Arada heechul gibi pat diye gitmek lazım ya hu, bu adam ne zamandır ha gitti ha gidecek. amma seremoni yaptılar :D raine zor, hayranlarına da zor ama ben duyduğum zamanlarda gideydin geldiydin be yağmurcuk :P

    YanıtlaSil
  2. @süheda az kaldı kuzu bu kez kesin gidiyor gitmezse terlikle ben yollayacağım sana söz :P

    YanıtlaSil
  3. Söylemiyim Diyorumda Rain Yaşı Gelmesine Rağmen Tam 3 Kez Askerliğini Ertelemiş 2 Kez Para Ödeyerek Ertelemek Zorunda Kalmış Askeriyeye Tam 3 Milyon Dolar Para Vermiş Yuhhhh Sen 3 Milyon Dolar Para Ver Sadece 2 Yıl Askerlik Erteleyebil Nasıl Bir Ülkeymiş Ya Türkiyede Olsa 3 Milyon Dolara Tüm Sülaleni Askerlikten Muaf Hale Getirirsin Ayrıca Rain'dede Para Bol Herhalde Saçmışda Saçmış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Askerlikten muaf olmak için kaza geçirmiş olması ya da bir sağlık problemi bulunması yeterli oysa (: Neyse geçte olsa askere gitti ve büyük olay olarak kısa sürede rütbeden rütbeye koşmaya devam ediyor kendisi :D

      Sil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar