6 Ekim 2011 Perşembe

Çok Özledim Sizi Hyun Bin & Lee Jun Ki


Çoook özledim ben bu iki adamı. 

lee jun ki

Dizileri, filmleri hala elimizin altında ama Jun Ki'nin 7/24 havada, karada, denizde,.................................., yemekte, uyurken, diş fırçalarken,......... .............., gülümserken,ağlarken, arkadaşla, eşle dostla fotoğraf çektirip sürekli paylaşmasına alışık olduğumdan yeni resimlerine ulaşamadıkça kötü hissediyorum :(  Bir anda uzaylılar ele geçirdi sanki yok oldu kuzu...


Hoşuma giden 3 5 fotoğraflarını paylaşarak beyzadelerimizi anmak bugün için iyi bir başlangıç olacak gibi (:
















Açılmaya çalışıyor zavallım ^^ Sabahın saat kaçı Allah bilir (: Yazık günah devlet hazinesi oğlum bu adamlar hırpalamadan kullanın şunları diye kaç kere uyaracağım. 


Bir kaç tanede Hyun Bin mucizesinden ekleyelim ^^




 Ne güzel oppamızdın sen HYUN BİN ABİİİİ










7 yorum :

  1. Bu nadide resimleri kazana atarken can güvenliğini hiç mi düşünmedin Baharım :)[ Bknz: fndk'ın jun ki aşkı :)]
    Güne başlamak için güzel konu olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. rahat duramıyosun dimi lokumum..
    anlıyorum ben seni.. :D

    YanıtlaSil
  3. @fndk Kuzu biliyorsun dediğimi yaparım :Y Hayaldi gerçek oldu (: kıskıskıs

    YanıtlaSil
  4. Urie Binieeee ben de özledim ben de resmin var şu an önümde ha ha ha :) Jum Ki için yorum yapamayacağım onu neden sevildiğine hala bir anlam verebilmiş değilim. :) Bianeeeee...

    YanıtlaSil
  5. @Joe Potter ^^ Bloguma uğraman için illa Binie illa Gong resimleri koymamız mı gerekecek çingu yaa :P Jun Ki konusu hassas bir kantar seviyoruz ailecek (:

    YanıtlaSil
  6. wowww gözümüz gönlümüz açıldı :)

    YanıtlaSil
  7. @winpohu Resme boğmak istedim aslında burayı ama neyse (: Özlemişiz değil mi?

    YanıtlaSil

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...