Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

SNSD'nin "The Boys"u

SNSD







Başlıkta pek bir çekici oldu ama nerede içinde yakışıklı olan klip falan derseniz eliniz boş kalır anacım :P Çocukların hepsi askerde (:


kaynak :soompi


Neyse efendim hatun kızlarımız yeni albümleri için tanıtımlara başlamışlar. The Boys için hazırlanan teaser 3 günde sadece youtube'da 1.600.00 tıklanmış (: Şarkı bana buram buram TVXQ geçmişi kokusu verdi ya neyse (:


Tracklist:
01. The Boys
02. Telepathy
03. Say Yes
04. Trick
05. How Great is Your Love
06. My J
07. Oscar
08. Top Secret
09. Lazy Girl
10. Sunflower
11. Vitamin
12. Mr. Taxi(Korean Ver.)




Ekleme
Açılışı DBSK ile yapan kızlar devamında Suju ile karşımızda gibiydi (: E biz mani olmayalım abla :D İşin garibi şarkıyı sonuna kadar rahatça dinledim :D Yaşasın mekanik SNSD :P





Bu arada hatunlardan birinin üsttünde ki el işi örneği gibi zımbırtıyı Eun Hye "My Fair Lady" dizisinde genç kızken giymişti :P

Yorumlar

  1. snsd hiç ilgimi çekmiyo ne yazık ki ama bu klibi merak ettim..beyaz elbiseli kızın simli topuklu ayakkabısını görmek için..:D

    YanıtlaSil
  2. @fndk Uyuzum bende hepsine ^^ Ayakkabı da hiç yakışmamış (: Sana daha çok yakışırdı cadım ya :W

    YanıtlaSil
  3. demin yazmayı unutmuşum..hakkaten bi dbsk havası var girişte.sanki bi anda yunho ve changmin kızın elindeki taşın içinden atlayıp keep your head down diyecekmiş gibi.. :D

    YanıtlaSil
  4. @fndk Pekte fena olmazdı sanki (:

    YanıtlaSil
  5. Bayıldığım bir grup değil ama eski şarkılarından sevdiklerim var. Ne biliyim bir Hoot olsun, Run Devil Run olsun, klasik Genie olsun.
    Yalnız bu şarkı olmamış be hacı, hiç sevmedim. İnanılmaz tırt geldi.

    YanıtlaSil
  6. @kimbapsushi abacım sana tırt gelmiş ama bu şarkıyı dinlerken kızların viyaklama sesini duymadığım için memnun kaldım ben :D Ha dersen oturup dinler misin? Yapcek çok işim var der uzaklaşırım olay mahalinden ^^

    YanıtlaSil
  7. sanırım ayakkabı yüzünden fazla beklentiye girdim.. :(

    beğenmediğimi söylememe gerek yok da klipte takıldım 3 5 yere işte.

    danslarda zaten iş yokta klipte ses şarkı ve danslardan önce kızların güzellikleri öne çıkarılmaya çalışılmış gibi..

    diğerleri olmasa da olur denip görselliğe daha fazla önem verilmiş gibi..
    .
    sanki bu kadar kız grubunun arasında snsd de var unutulmasın dercesine aceleyle yapılmış bi albüm gibi ..

    aa bide kızlar görünsün, özellikle bacaklar unutulmasın boy boy gözümüze sokulsun diye yapılmış gibi..:D

    geldi bana..:D

    YanıtlaSil
  8. @fndk çok gibi gibi bir yorum olmuş Lokumum (:
    Katılıyorum her zaman sana

    YanıtlaSil
  9. Sonuna kadar inat ettikten sonra geçenlerde dinledim şarkıyı ve kesinlikle beğenmedim hiç olmamış...
    Sırf görsellik başka bir şey yok klasik bacak şov...Fakat giydikleri kıyafetleri beğeniyorum her zaman dikkat ettiğimde odur...Ses kapalı izlerim ama dinlemem kulak tırmalıyorlar...

    YanıtlaSil
  10. @ShiNn Ne desen haklısın (: kıyaslamaya açık bir oknu geçlmişe göre çok iyiler bence :P

    YanıtlaSil
  11. SNSD her zaman en iyisidir.Dans desen süper şarkı desen mükemmel ötesi görüntü desen sonsuz.Neyse onları beğenmeyenler kendilerine baksın.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar