Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Başka Dünyaların Adamı G-Dragon

g-dragon_bigbang
Ta en başında onu haru haru klibinde gördüğümde dedim ki; Vaaay! Uzaydan birileri ses veriyor sonunda (: Dediğimde de haklı çıktım. İşte o uzaylı arkadaşımız bugünlerde Kore başta olmak üzere dünya ülkelerinde ki hakimiyetini göstermeye devam ediyor. 
g-dragon_bigbang
 G-Dragon dünyada ki 23 yılının keyfini sürüyor kendisi şuanda. Bigbang hayranları da onun çılgınlıklarıyla kendilerine geliyorlar. Ne çılgınlığını gördünüzse akıllı bir çocuk o (:
g-dragon_bigbang
 Bu aşağıda ki fotoğrafları çeken fotoğraf sanatçısının ellerinden öperim ben arkadaş, böyle bir mankeni ele geçirince yapabileceği en iyi çekimleri, en iyi konsepti uygulamış bence (: G-Dragon'da adam işin erbabı dakikasına anladı benim bu dünyadan olmadığımın diye ses etmeden poz vermiş.
g-dragon_bigbang
 g-dragon_bigbang
 Bu fotoğrafın ana fikri nedir ?? Azzzz sonra (:
g-dragon_bigbang
 g-dragon_bigbang
 g-dragon_bigbang
 g-dragon_bigbang
 g-dragon_bigbang
 g-dragon_bigbang
 g-dragon_bigbang
 G-Dragon'lu nice nice katolog, dergi, afiş çekimlerine canlar (: Uçuk kaçık kalman dileğiyle G


Yorumlar

  1. Kendisini pek sevmem bunun nedeni de çok uçuk olmasıdır :) Ama yine de foto çekimleri gayet iyi olmuş :)
    Ellerine sağlık baharım :)

    YanıtlaSil
  2. her hali bakılası izlenesi dinlenesi ve doyulamaması bir 'cafe' dinlemek şart oluyor bu durumlarda :p

    YanıtlaSil
  3. @Supercel Cıkcıkcık :P

    @MineTD Haru haru'dan bugüne başlayan bir palet bekliyordum senden oysa (:

    YanıtlaSil
  4. GD ne yapsa yeridir, e ne de olsa kimin lideri :)

    YanıtlaSil
  5. @Lee Grubun her üyesi apayrı olunca da parlamaya devam ediyor Bigbang'in en büyük farklarından biri de bence bu (:

    YanıtlaSil
  6. tarihi sıralama yapamasamda her şarkıyı ayrı seviyorum ama haru haru nun klibi fena koyuyor :p hatta şu kötü kayıtta http://www.youtube.com/watch?v=XSWcQ5SkVlY Gd nin 'There's no more anniversary' dediği an bile mest oluyorum! fenalardayım :p

    YanıtlaSil
  7. Seungrim nerede naptınız bebeye (: Bu videoyu ilk kez gördüm (: Paylaşım için sağol canım ;)

    YanıtlaSil
  8. ilk kez benden eski bir çekik severe bir ilk paylaşımım oldu :)mutlu ve gururluyum :)omo omo diyesim var ama uyar mı emin değilim

    YanıtlaSil
  9. Ahahhahahaha (: Olur olur, bayılmak için bir yer seç kendine güzelim kazan geniş (:

    YanıtlaSil
  10. koptum ya ahh GDragon emi ahh :)

    yalnız fotoğraflara ben hala bir anlam yükleyemiyorum. Korenin neresinde satılıyor şu sandıklar ben de bir adet alsam içinden Jung Woo Sung çıkar mı?

    YanıtlaSil
  11. @tarih İstersen o kutuyu alır içini Jung Woo Sung ile doldururuz (: Öğretmenler günü geçti Yılbaşına yetiştirelim (:

    YanıtlaSil
  12. Farklı olmayı seviyor... Biz de bu farkı seviyoruz ama yine de garip olmuş fotoğraflarda ^^

    YanıtlaSil
  13. Hoşgeldin blogumuza Eunhye (: Sıradan olmasındansa böyle farklı olması bence daha iyi :D

    YanıtlaSil
  14. Bu tam yemelik ya :) Cafe şarkısındaki G-Dragon'a bir ayrı hastayım. O ses nedir yarabbim diyorsun! Bu çocuğu boyamayı çok seviyorlar. Kzı güzeli olduğundan mıdır nedir bilemedim!

    YanıtlaSil
  15. Boyasınlar (: Adam herşeyi kaldırıyor maşallah :D BEn çok seviyorum deneysel çalışan G'yi

    YanıtlaSil
  16. Teşekkürler Oh Yoon Joo, evet güzel bir bakış açısı. Sıradan olmaktansa farklı olmak iyidir... Bloguna hoşbuldum, gerçekten... Bir süredir takipteydim... Tanışmak şimdi oldu...^^

    YanıtlaSil
  17. Yorumlarınla kazana sihir katmaya devam et EunHye fighting!

    YanıtlaSil
  18. Her gün bir Bigbang üyesini ağırlıyorsun blogunda, Taeyang postu da isterim ona göre :))

    YanıtlaSil
  19. @Mydestiny Taeyang'ın bu kadar bol ve ilginç resmi olsa keşke piyasada senin için araştırmaya devam edeceğim çingu ^^

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar