26 Kasım 2011 Cumartesi

Bigbang'in Zirvesi: TOP

bigbang_top
Bigbang ile ilgili yazı yazmamı isteyen çingum @LowersAsya'nın yüzünden takılı kaldığım bu dergi çekimlerine bayıldım sevgili kazandiblerim (: Ben gördüm, gezdim, geldim biri olarak haddim olmayarak sizleri de bu serüvenin ortasına atmaktan zevk duyuyorum (: Ballısınız Eun Hye bu fotoğraflar yer almıyor anacım nihahahah
bigbang_top
Manzaraya bak (: Denize nazır bir yerde oturup sırtını denize dönen, kafasını çevirmek yoluyla keyif yapan insanoğluna T.O.P denir. Ki oda G'nin kardeşidir rilex canlar (:
bigbang_top
Bu fotoğrafı Kuzey Kore topraklarında çektim diye yayınlasa fotoğrafçı yılın ödülünü alır garanti (: Gözlerde ki o küçük Emrah bakışına bakın. Sen dur ben ağlarım diyesim geldi, gelecek.
bigbang_top
bigbang_top
Benim zamanımda okul bandosu vardı arkadaş, zorunlu olarak ellerine trampet tutturulurdu çoluk çocuğun. O elinde ki koca şeye bakakalır ardından başlardın, tamtatatam tamtatatam olmadı mı o zaman, 5 para ver diye başlayan o ritmi duymak zorundaydın, akıllara zarar.
bigbang_top
O ritmi anlayamadığınız ilk dakikalarda genelde T.O.P misali yukarıda ki bakışı atar sonra aman nasılsa beni duyana kadar ben öğrenirim bu işi diye başlardınız vurmaya trampete. 
bigbang_top

bigbang_topbigbang_top
bigbang_topbigbang_top
bigbang_top
bigbang_topbigbang_top
bigbang_topbigbang_top

Şimdi aşağıda ki ahjummaya dikkatlice bakın. Bir kaç zaman önce Z cadısı ile izlediğimiz ve yorumladığımız Actresses filminde ki en olgun oyunculardan biri olarak karşımıza çıkan Mi Suk-sshi den başkası değil evet (: Eun Hye ile çekilenleri eklemedim diye iyilik yaptığımı mı sanmıştınız (: Bu fotoğrafla yaşı küçüklere uzanan eller kırılsın diyerek toplumsal mesaj vermek istedim sadece (:
bigbang_top
bigbang_top
bigbang_top
bigbang_top
bigbang_top


10 yorum :

  1. Bol TOP içeren bir yazı olmuş pek sevdim çok sevdim :D eun hye içermemiş olması da daha bi hoşuma gitti :)

    YanıtlaSil
  2. MAksat dergi fotoğraflarını paylaşmaktı zaten (: Eun Hye yer alamadı :P

    YanıtlaSil
  3. toplumsal mesaj tamam da istisnalar olmaz mı kazan sahibim? aksi halde bu camia bana dar olur :p

    YanıtlaSil
  4. Canım şimdi şöyle oluyor toplumsal mesaja dahil olabilmek için asıldığın oppanın annesi olabilecek yaşta olmak lazım (: Evlilik yaş sınırını ve annelik alt yaşını 30 olarak baz alıyoruz ama (:

    Yani sen rilex takılmaya devam et (: Oppa nesli feda olsun sana :D

    YanıtlaSil
  5. hımm niyetim ciddi değil zaten kandırıp kaçarım diyorum. o kararı çekikleri tanımadan verdim ben :p

    YanıtlaSil
  6. bazı çekikleri görünce Nuri Alço dürtüyor beni!!

    YanıtlaSil
  7. Anlamadım nasıl 30? Üst sınır ne? :) 60 değil mi? hiç acımam asılırım :) T.O.P. çok seksiiiii :)

    YanıtlaSil
  8. Şöyle ki 30 yaşında yapsan bir çocuk o TOP yaşına geldiğinde sen olursun 57 bu yaşta olanlar asılamazlar demek istedim :D Sen asıl (:

    YanıtlaSil
  9. Aigoo o bakışlar! Tipine kurban olduğum :) Her alanda başarılı bir insan saygı duyuyorum. TOP class gerçekten. İçindeki "Bingu TOP" durmuyor ama bakışlardan, pozlardan fırlıyor :)

    Ajummaya laf atmadan gidemiyeceğim; kırkından sonra azanı teneşir paklar!

    YanıtlaSil

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...