Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Dalga dalga dolasıyoruz ^^




songhyekyo
songhyekyosonghyekyo

songhyekyo
Uzak Doğu'da bu aralar kıvırcık dolaşmayı deneyen yıldız sayısı çoğalıyor gibi (: Ya da onlar bunu denedi beğenmedi de ben yeni kıvır kıvır görüyorum bu canları Song Hye Kyo bu kadar tatlı görünemezdi gözüme başka türde ^^ 


so-ji-subso-ji-sub

so-ji-sub
So ji için cümle kurmaya gerek yok (: Her zaman seviyoruz seni ahjushi <3


jang-keun-sukjang-keun-suk
Kıvırcık halleri ile yeniden ay ne şeker şeysin sen öyle sürmelim dedirtti bana bu bebe gene (: Seveceğim bebeğim seni ama giyinme işini bir kenara bırak sen ^^ Askere gitsende beyaz üniformalarla görsem seni (: Ne sağlam deniz subayı olurdu senden <3
g-dragon


Bu adam napsa 10 numara (: Nasıl bir deli karizması varsa adamın (: G-dragon bu dünyadan değilsin biliyorum .
lee-min-ho
Lee Min Ho da dizide denedi bu saç olayını ama düz saç ona çok yakışıyormuş meğerse böyle takılmaya devam (:




Son olarak bu kısma @Lee çingumuzun dalga dalga saçlı fotoğrafını eklemek için boş bıraktığımı belirtmek istiyorum ^^ Çingu noldu saç işi (:












Yakışmış değil mi kuzulara kıvırcık saçlar ?? 





















Yorumlar

  1. Kang'ın da vardı kıvırcık hali. Ve ondan başka hiçbirine yakışmamış. O ne be? Hıh. Doğal kıvırcıklık başkaaaa çakması başka =D

    YanıtlaSil
  2. Çingu yapacaktım, hatta Masal'ın tanıdığı kuaföre gidecektik ama dostum hasta olduğu için gidemedik. Ben de o akşam aynaya bakıp sinir olduktan sonra ertesi gün 3 numaraya vurdurdum. Şu anda saçlarım uzuyor yavaş yavaş, kestirmeden önceki haline geldiğinde gideceğim kuaföre ve kıvırcık yaptıracağım, hala vazgeçmedim bu sevdadan, aklımda :D

    YanıtlaSil
  3. @mavi Kang'ı bilen biliyor kuzu ^^ Adamı halka arz etmek de neden (: Ben açıp açıp bakıyorum arada O deli bakışlarıyla da bana bakıyor anlaşıyoruz kendi aramızda (:

    YanıtlaSil
  4. @Lee 3 numara mı (: Kışta kıyamette oldu mu çingu yahu (: Bekliyoruz dalgalarda sörf yapacağın günleri (:

    YanıtlaSil
  5. JKS ve GD her türlü iyi görünmeyi başarıyor kesinlikle. Lee Min Ho tamamen hayal kırıklığı. Oysa ki şöyle dümdüz dağınık saç modelleri nasıl hoştu öyle :P (Ör:City Hunter ilk bölümler)kıvır kıvır ıhıh hoş olmuyor özellikle erkeklerde denenmemeli bile. (sabit fikirliliğim hat safada)

    YanıtlaSil
  6. @MineTD yakışıyor adamlara (: Lee Min Ho da dümdüz saç yeterli bence de ötesine gerek yok (: Aslında çok şeker olanlarda var :D

    YanıtlaSil
  7. Hiç So Ji Sub'a torpil geçemem bu saçlar en çok Song Hye Kyo'ya yakışmış :D yazının sonundaki lee min ho fotosu cuk oturmuş, bildiğim ilk kıvırcık koreliydi, düz saçlı halini gördüğümde çok şaşırmıştım niyeyse :D :D
    ya high cut şahane çekimler yapıyorda o saçlar daha güzel hazırlanabilirmiş halbuki pick up line da ne güzeldi onun lüleleri :D bkz:www.youtube.com/watch?v=bBLlW93AK-E
    ellerine sağlık B :) tekrardan Hye Kyo'ya göz atıp öyle gidiyorum :)

    YanıtlaSil
  8. @MakinoSev Yorumun için teşekkürler kaktüsüm (:

    YanıtlaSil
  9. "Bu adam napsa 10 numara (: Nasıl bir deli karizması varsa adamın (: G-dragon bu dünyadan değilsin biliyorum ."
    Doğru söze ne denir :D

    YanıtlaSil
  10. Jang ya ölürüm <3 onu gördüm diğer okuduklarımı unuttum bak, ama çok tatlı yau :)

    YanıtlaSil
  11. @aslıhaneul kuzu Gerçekleri ifşa etmeliyiz değil mi :P

    @masalevi Canım bu bebe benim sözümden sonra Twitter hesabını kapatma kararı almış, artık daha bir seviyorum oni <3

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar