14 Kasım 2011 Pazartesi

Dalga dalga dolasıyoruz ^^




songhyekyo
songhyekyosonghyekyo

songhyekyo
Uzak Doğu'da bu aralar kıvırcık dolaşmayı deneyen yıldız sayısı çoğalıyor gibi (: Ya da onlar bunu denedi beğenmedi de ben yeni kıvır kıvır görüyorum bu canları Song Hye Kyo bu kadar tatlı görünemezdi gözüme başka türde ^^ 


so-ji-subso-ji-sub

so-ji-sub
So ji için cümle kurmaya gerek yok (: Her zaman seviyoruz seni ahjushi <3


jang-keun-sukjang-keun-suk
Kıvırcık halleri ile yeniden ay ne şeker şeysin sen öyle sürmelim dedirtti bana bu bebe gene (: Seveceğim bebeğim seni ama giyinme işini bir kenara bırak sen ^^ Askere gitsende beyaz üniformalarla görsem seni (: Ne sağlam deniz subayı olurdu senden <3
g-dragon


Bu adam napsa 10 numara (: Nasıl bir deli karizması varsa adamın (: G-dragon bu dünyadan değilsin biliyorum .
lee-min-ho
Lee Min Ho da dizide denedi bu saç olayını ama düz saç ona çok yakışıyormuş meğerse böyle takılmaya devam (:




Son olarak bu kısma @Lee çingumuzun dalga dalga saçlı fotoğrafını eklemek için boş bıraktığımı belirtmek istiyorum ^^ Çingu noldu saç işi (:












Yakışmış değil mi kuzulara kıvırcık saçlar ?? 





















11 yorum :

  1. Kang'ın da vardı kıvırcık hali. Ve ondan başka hiçbirine yakışmamış. O ne be? Hıh. Doğal kıvırcıklık başkaaaa çakması başka =D

    YanıtlaSil
  2. Çingu yapacaktım, hatta Masal'ın tanıdığı kuaföre gidecektik ama dostum hasta olduğu için gidemedik. Ben de o akşam aynaya bakıp sinir olduktan sonra ertesi gün 3 numaraya vurdurdum. Şu anda saçlarım uzuyor yavaş yavaş, kestirmeden önceki haline geldiğinde gideceğim kuaföre ve kıvırcık yaptıracağım, hala vazgeçmedim bu sevdadan, aklımda :D

    YanıtlaSil
  3. @mavi Kang'ı bilen biliyor kuzu ^^ Adamı halka arz etmek de neden (: Ben açıp açıp bakıyorum arada O deli bakışlarıyla da bana bakıyor anlaşıyoruz kendi aramızda (:

    YanıtlaSil
  4. @Lee 3 numara mı (: Kışta kıyamette oldu mu çingu yahu (: Bekliyoruz dalgalarda sörf yapacağın günleri (:

    YanıtlaSil
  5. JKS ve GD her türlü iyi görünmeyi başarıyor kesinlikle. Lee Min Ho tamamen hayal kırıklığı. Oysa ki şöyle dümdüz dağınık saç modelleri nasıl hoştu öyle :P (Ör:City Hunter ilk bölümler)kıvır kıvır ıhıh hoş olmuyor özellikle erkeklerde denenmemeli bile. (sabit fikirliliğim hat safada)

    YanıtlaSil
  6. @MineTD yakışıyor adamlara (: Lee Min Ho da dümdüz saç yeterli bence de ötesine gerek yok (: Aslında çok şeker olanlarda var :D

    YanıtlaSil
  7. Hiç So Ji Sub'a torpil geçemem bu saçlar en çok Song Hye Kyo'ya yakışmış :D yazının sonundaki lee min ho fotosu cuk oturmuş, bildiğim ilk kıvırcık koreliydi, düz saçlı halini gördüğümde çok şaşırmıştım niyeyse :D :D
    ya high cut şahane çekimler yapıyorda o saçlar daha güzel hazırlanabilirmiş halbuki pick up line da ne güzeldi onun lüleleri :D bkz:www.youtube.com/watch?v=bBLlW93AK-E
    ellerine sağlık B :) tekrardan Hye Kyo'ya göz atıp öyle gidiyorum :)

    YanıtlaSil
  8. @MakinoSev Yorumun için teşekkürler kaktüsüm (:

    YanıtlaSil
  9. "Bu adam napsa 10 numara (: Nasıl bir deli karizması varsa adamın (: G-dragon bu dünyadan değilsin biliyorum ."
    Doğru söze ne denir :D

    YanıtlaSil
  10. Jang ya ölürüm <3 onu gördüm diğer okuduklarımı unuttum bak, ama çok tatlı yau :)

    YanıtlaSil
  11. @aslıhaneul kuzu Gerçekleri ifşa etmeliyiz değil mi :P

    @masalevi Canım bu bebe benim sözümden sonra Twitter hesabını kapatma kararı almış, artık daha bir seviyorum oni <3

    YanıtlaSil

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...