Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

I'm SAM / Ögretmenim Ben

I'm sam

Dikkat bu bir okul dizisidir (:


Oyunculara bakıp tanıdık yüz mü aradınız? İçinde kimler var kimler aslında ama henüz tanınamamış olduklarından yerlerini burada alamamış masumlar (: Ablaları tek tek öne çıkartacak şimdi onları.
I'm sam

Konu: Çekingen ama idealist öğretmenimiz Jang Yi San bir gece sokakta karşılaştığı öğrenciye yardım eder. Gördüğü bu ilgi ve otoriter tavırdan etkilenen lise öğrencisi Eun Byul öğrenimine artık bu öğretmenle devam etmek istediğini babasına bildirir. Önce Eun Byul'un kaydı Yi San'ın çalıştığı okula alınır, ardından da Yi San, Eun Byul'a özel öğretmenlik yapmaya başlar. Dizi öğretmen-öğrenci, baba-kız, kadın-erkek ilişkilerini gündelik okul hikayeleri üzerinden anlatıyor.
I'm sam
ÖNCE KIRMIZI HALI GEÇİDİ
Aaaaa! Bakın burada kimler varmış kimler "Sungkyunkwan Scandal" dizisiyle tanıdığım, "City Hunter" dizisinden sonra kaynaştığımız hanım kızımız  Min-yeong Park, başrolde Eun Byoul olarak karşımızda efendimHatun kişilik nasıl bir yüze sahipse gram değişmemiş bu sürede, liseli bir kıza göre de kart mı kaçmış suratı ne 
I'm sam
Sırada ailemizin akıllı, uslu, beyefendi çocuğu TOP var. Baksanıza şu masum tipeElde saksı çiçek, kitap falan okulun en ezik tipi gibi görünüyor. Ama TOP'un içindeki karizma bu halde dolaşmasına daha fazla müsaade eder mi?  
I'm sam
Kırmızı Halıda sırada Lee Min Ho var.Bu diziyi izlerken anladım ki Min Ho'cum taa ilk gençlik çağlarında sevdasına düşmüş bizim "Nana"'nın. Peşinde perişan olmuş Okul müdürünün aklı havada olan oğlu olarak dolaştı durdu dizi boyunca ...
I'm sam
Bilin bakalım bu kız çocuğu kırmızı halıda neden yerini aldı (:Aslında best of yolunma listesinde bulunması gereken bir hatun olmalıydı ama ben kendisini Kwon'a çok yakıştırıyorum ^^ Çok sevkli biriymiş meğer bizim oppa, kız cidden çok güzel. (Hatun Miş Korea arkadaş) Çifte kumruları görmek için tıktık
I'm sam
Nereden nereye yıllar önce çektiğin dizide ki hatuna yine setlerde rastla, aşıkım ulen sana diye dolaş. Ah Lee Min Ho ah (: Aşk böcüğü olacak çocuk muydun sen?  Lee Min Ho dizide gerçi gelecek vaat ediyor muydu o kısmı tartışılır ama bunca yıl sonra bile o yürüyüşünü değiştirememiş olması kötü (: Podyumlardan inemedi bir türlü 
I'm sam
Lee Min Ho ve Min-yeong Park yan yana çok şeker bir tavşan çifti gibi duruyorlar. Işığı görüp öylece kalakalmış masumlar   Az sonra olacaklar ve Min Ho'nun tepkisini gördükten sonra bu çocuk mu "City Hunter" olacak büyüyünce diyorsunuz, tamam canım demeseniz de çok güleceğiniz garanti (:
I'm sam
Dizimizin bir de Güzin abla formatında görünüp, gönül dağlayan doktoru var. İnsanın dert tasa yaratıp omuzunda ağlayası gelir Çekilin adam doktor canlar. İlk müdahaleyi yapsın izninizle .(Ah bu bende ki doktor zaafı nolucak anacım yahu. Annem bana hamileyken ne yediyse artık herşeye de zaafım var. Yoksa dönüp bakmayacam sanki Napayım yahu, yaradılanı yaradandan ötürü sevmek yazılmış alnımıza ...)
Gün gelir devran döner omuz atma sırası sana gelir ey can (: Seve seve uzatacaksın o omzu. 
~~~~~~~~~~~~~~~~
Gelelim dizide ki favori oyuncuma (:  Bunca insan saydım finale seni sakladım ahjusshi. Dong-kun Yang ile "Monopolyfilminde tanıştım. Orada sergilediği karakterle bu dizide hayat verdiği öğretmen arasında ki dağlar kadar farkı görünce bir kere daha oyunculuk böyle bir şey dedirtti bana 
I'm sam

Dizinin finalini hala görmezden gelsem de okul hayatına dair eğlenceli bir diziydi. (Beğenmediğim final kategorisinden çok onaylamadığım kısmına dahildi.) TOP'un şu hallerini görmek için bile izlenebilir (:


Yorumlar

  1. Kwon sang wonun eşide bu dizide :) Gerçi ben öğretmenle kızı hiç yakıştıramayan biri olarak T.O.P un karizmasına yenik düşmüştüm ayrıca ben diziyi Lee Min Ho için izlemeye başlamışken kendisinin düştüğü durumlara çok üzüldüm :) yavşak lmh fenaydı :)

    YanıtlaSil
  2. @Demet Dizide yok yok, birinden birine yenileceksin zaten kuzu ^^

    YanıtlaSil
  3. Kızım o kız tabii ki değişmez! Çünkü yüzünün tamamı insan eliyle yapılmış. O kadar ince suratlı Koreli olur mu allasen?! Yaz google'a dudağın uçuklar ameliyat olmadan önceki halini

    YanıtlaSil
  4. Kız cinsine bakmak bünyeme zararlı kuzu (: Es geçtim oyüzden hihi

    YanıtlaSil
  5. Açık konuşayım ben çok gülsemde finalını beğenmedim hıh Lee Min Ho ve T.O.P için izledim kız tatlı kız ama nötr yani
    Ellerine sağlık
    Yazdığın dizileri dolaşıyorum karıştırayım biraz blogunu dedim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyiflendim sayende :D Finali bende çok itici buldum ama eski hallerini görmek eğlenceliydi bugünkü başrollerin

      Sil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar