Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Jo Jı Hoon DÖNDÜ!

Photobucket
    Kore ve tabii ki bizler yeniden bir oppanın sivil hayata kavuşmasını kutluyoruz (: Sevgili Düşlerimin Prensi dizisinde ki buzdolabım, Devil dizisinde ki Melek Avukatım, Antique filminin pastacısı 21 KASIM DA DÖNÜYOR!


   Dönüş sonrası fan meetingleri ayarlanan Ji Hoon (Ji Hun) hemen dizi çekimlerine de başlayacak. Tarihi bir drama da yer alacağı açıklanan Ji Hoon belki 2- 3 yıl sonra yeniden TRT ekranlarında bizlere iğrenç bir dublaj eşliğinde merhaba diyebilir. 
   Hatırlandığı üzere askere gitme nedeni eroin kullandığı gerçeğinin ortaya çıkması olan Ji Hoon asker dönüşü temiz bir sayfa açmış olacak kendine(: 




Biz kendisini özlediğimizi belirtelim ve tüm sevenlerine mutluluklar dileyelim (:


Ve sonunda döndü bile (: 


Kendisini 500'den fazla Japonya, Çin, Tayvan gibi Uzak Doğu ülkelerinden gelen hayranı karşıladı.27 Kasım'da Memorial Hall'da dünyanın dört bir yanından gelecek olan yaklaşık 2000 hayranı ile hasret gideren Jo Jı Hoon resmi olarak aktivitelerine başlamış olacak. Bir dur dinlen diyen olmayacak doğal olarak (:


İlk iş olarak kendisine milyar dolarlık getiri sağlamış olan Dr. Jivago müzikalini seçti Ji Hoon. (Benim okuduğum drama yalan oldu galiba (: Neyse belki bundn sonra ki projesidir, hatırlıyorum yahu. Hem ne demişler izlersen müzikali, gelir tarihi Ji Hoon dizisi.)



Yorumlar

  1. Hayırlı tezkereler. Bir oppa döndü askerden darısı diğerlerinin başına.

    YanıtlaSil
  2. TVlerde boy gösterme yasağı yok muydu JJH'un. yoksa süper olmuş. sefa geliyor hoş geliyor :)

    YanıtlaSil
  3. @mydestiny İnşallah canım şafak sayımlarımız devam edecek (:

    @masalevi Kuzucum belki geçici bir süre var olan bir şeydir o süreyi askerde geçirmiştir (: Bakalım dönüşüne ne kaldı şurada (:

    YanıtlaSil
  4. Canm ya sen yazmışsındır diye baktım bloguna ama gözümden kaçmış demek ki. Haber bile olsa aynı tarzda içerik yayınlamamaya dikkat ediyorum. Hatta nasıl daha yazmamış dedim. Neyse sonra benden kopyaladı pis taklitçi gacı deme :)) Demezsin sen gerçi de ben yine de söyleyeyim :)

    YanıtlaSil
  5. Yok be delimisin her yer Ju Jı Hoon haberi dolsun benim için daha iyi (: Taklit falan da ne demek bu hepimiz için bomba gibi gündem haberi olmalı hatta (: Sonuçta oppalardan en buz kalıbı geri döndü nihahaha Darısı diğerlerinin başına (: Bak gaza geldim gene (: Her yer Jo Jı Hoon ile doldurula hatta bence :D Diğer bloggerlardan da haber bekliyorum ben (:

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar