Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Penceremde Sonbahar

Sizlere Siwon gibi bucak bucak gezip özel fotoğraf makinemle çektiğim fotoğraflar göstermek yerine sadece yan odaya geçip pencereden fotoğraflar çekerek bir bardak kahveme eşlik eden manzarayı sizlerle paylaşmak istedim ^^


Burada taşım sana Choi Siwon (: Taş da yerine cuk oturdu sanki. Neyse kahvemizi höpürdetelim canlar (: 





Hafif bir yağmur çiselese daha bir sevimli oluyor bu cadde ^^

Yorumlar

  1. Ah ah manzarayı geçtim, birlikte kahve içebileceğimiz günler gelecek mi baharım -.-
    Duygusal etti senin bu yazın beni :)
    Siwonumun kafa da yarıldı resmen :P

    YanıtlaSil
  2. İnşallah kuzu (: Karşılıklı kahvelerimizi içeriz, üstüne sen bir de fal bakarsın bana :P

    YanıtlaSil
  3. gızzz bensiz gahve keyfüüü olur muuu?? daa fal neyimde bakacam ben sizeee :D:D manzara güzel ama.. hani diyom ki keşke bu siwon bizi nüfusuna bi şekilde geçirse hani ister eş olur ister sevgili olur ister evlatlık olarak olur hani mesela yani bizde onunla diyar diyar gezsek resimler çeksek yayınlasak.. sırf halka hizmet için yoksa siwon falan bahane yaneee :D

    YanıtlaSil
  4. @Deli Kız siz kendi aranızda kapışın anacım Ben Kyu alacağım (: Hazır alabilecek yakınlıktayken de Yesung'u Yasmin'e Lee'yi de Hayale alırız (:

    YanıtlaSil
  5. yani siwon benim için örnek misaldi canım eğer illa alabileceksek bu adamları sen kimi istediğimi zaten biliyosun :D ayy hazır eliniz değmişken banada onu kapıp getirirsiniz dimüüü :D

    YanıtlaSil
  6. Ayyh manzaraların pek güzelmiş Siwon kadar olamasanda sende bu işe gönül vermiş bir insansın zamanla onu bile geçersin...Ben senin fotoları daha çok sevdim Siwon dağ bayır tepe yayınlayana kadar kendini yayınlada manzara görsek anam:))))

    Ve ve bidenesin süpersin canımsın iyiki varsın Yesung'u bana alacak insanın bu dünyada sırtı yere gelmez:)))Sana gözüm gibi bakarım...
    Aslında Yesung'da gel beni bekliyor gel kurtar beni bu hayattan deyüdü:))))

    YanıtlaSil
  7. @Shin ne demek birbirimizin sırtını sıvazlamak görevimiz bacım (: Alıciiim sana Yesungu :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar