Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Reklam Molası

Gece gece karnı acıkan kazandaki misafirlere özel servisimiz başlamıştır. Ne istersiniz?
Aaah, o mutfakta ben de olsaydım, domatese bibere bıçak sallasaydım . Yaşlanmadan yaşardım binlerce, onbinlerce yıl, Yeter ki sahanda yumurta yapsaydım ^^ 

Ne güzel değil mi mutfağımız(: Bez cadıları kazanı iftiharla sunar (:


İçecekler de geldi. Bizim Pepsi reklamlarından Hülya Avşar çıkmaya devam ettikçe inadına Coca cola (: Bak elin Çinlisi keşfetmiş, organize etmiş yetmemiş birde dans ettirmiş. (: Bize gelince neymiş Pepsi yaşatır seni...

Ablacım ben birkaç saniye önce ölümsüzlüğü keşfettim ahanda birkaç tık yukarıda gerekli bilgiler mevcut(: Sen git Suju gelsin, Rain gelsin, Gong gelsin :D Gelecek listesi uzadıkça uzar :D


Rain demişken azıcık ucundan Bi Rain göstermezsem olmazdı. Teyze azıcık kay bakim kenara şöyle (: 
Biraz daha gösterin Mehmet Ali bey :P (Kendimden tiksindim kıhkıhkıh) Rain askerde dakika bir tümen komutanı da oldu (: Orada askerlere sabah akşam böyle hareket yaptırıyordur şimdi (: 
Bakayım ben bu bebeyi özlemişim evet (: Koca adama da bebe dediğimin farkındayım ama napayım kıyamadım kuzuya :D Özlendin Çabuk gel kuzum senden yeni full house bekliyorum ben :D A love to kill çekersen öldürürüm bilesin (: Ay nasıl kıyılır buna şu tipe bir bakın :D Ekşın düşkünü insan seni 
Şeker adamlarla final yapalım Sojı'nin bu reklamının çekimlerini izlemiştim ama reklam ilk kez gözüme göründü :D Gözlük ve köpek yakışıyor So jı ye anladım ben :D Gerisi size kalmış (:

Yorumlar

  1. ah bu rain :) kim inanır Ninja Assain da milleti kırana geçiren kas abidesi olduğuna 3 bear song modunda gene cute kawai hareketler..burdan raine ''ağır ol oppa desinler permatik kullan seni yesinler'' diyorum.. Aynı pepsi tırı orayada gitmiş..bizim tıra hülya ile seda binsin en iyi ihtimal kenan imirz. binsin korede suju ohhh..çile çekiyoruz resmen :) ben pizza hutta çalışırken reklamda oynayanları yakışılı motorculardan seçerlerdi Rain korede ph reklamında oynamış hemde mutfakta :) Ah baharım tasımı taragımı toplayım gideyim dedim yinee..

    YanıtlaSil
  2. Biz buradayken sen gitme mümkünse (: Sıranı bekle kuzu :P

    YanıtlaSil
  3. Adıma ithaf edilen ( :P )ilk ve son reklam filmlerini izledim. Bana özel paylaşımlar yaptığın için çok teşekkür ederim Baharım :)
    So ji ve köpecik cidden çok tatlıydı ^^

    YanıtlaSil
  4. Diğerlerini tatsız buldun yani (: Ben Rain'in bu şebek hallerine bayılırım, özlemişim Tümen komutanımı :D

    YanıtlaSil
  5. Sujunun kola reklamını gördükten sonra canım pepsi çekti :( haksızlık ya biz hülya avşarı görelim onlar sujuyu ;(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu acı yaramızla ilgili sevgili arkadaşım Z cadımızın bir poostu mevcut (: Yaramı daha da derinleştirme demezsen mutlaka oku derim (:

      http://bez-cadilari.blogspot.com/2012/04/fndkn-pepsi-sorunsal.html

      Sil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar