Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Şimdi Reklamlar


Bilgisayarımın tozlu raflarında müzikleri kurcalarken Full House dizimizin 2. adamı olan ve Monopoly filminde beni derbeder eden Kim Sung Soo'nun söylediği bir şarkıyı fark ettim. Sesi de çok güzeldi keratanın, dedim paylaşalım, sonuçta oppadır oda candır. 
Ancak şarkıyı youtube ahjummada bulamadım. Bende neler var diye kurcalamaya daldım doğal olarak (: Ve Kim Sung Soo ve Oh Ji Ho'nun birlikte oynadıkları reklamlara denk geldim. 
Hemen oppaları müzikalde oynatalım diyorum ben. Eğlence garantisi bol hemde gözümüz gönlümüz şenlenir (: Bu ikili bana birde gençliğimi hatırlatıyor. Malum dizi izlemeye başladığımız dönemlerde Full House gerçeği vardı ortamlarda (:
Gençlik demişken Coffee Prince'den bahsetmezsek ayıp olur(: Sağ olsun Gong Yoo'da öyle düşünmüş olacak ki bizlere kahve reklamı ile geri döndü nihahahah
Kahve ve Gong Yoo varsa ortamda bilin ki Eun Hye Yun da vardır mutlaka
Eun Hye ile ilk gördüğüm oppa modeli Joo Ji Hoon'dur Bakınız "Düşlerimin Prensi" 
Bilindiği üzere Joo Ji Hoon 21 Kasımda askerden dönüyor. Ama Hyun askerlikte şafak saymaya tam gaz devam edecek :( Sırada oppaların oppası Hyun Bin var canlar. 
Hyun Bin'den bahsedip te Gizemli bahçelerde birlikte dolaştığı Ha Ji Won'dan bahsetmemek olmaz, olamaz...  

E Ha ji Won benim hayatıma Hüzünlü Gözler ile birlikte girmiştir ki o da zat-ı şahane olan oppamız Kang Dong Won'dur.

Daha fazla kafein krizine girmeden bu konuyu kapatalım bence ^^



Yorumlar

  1. korelilerin şu reklam anlayışına hastayım, sinema sektörü ancak bu kadar desteklenir, reklamcılık ve sinema çok fazla içiçe geçmiş artık, reklama reklam demeye dilim varmıyor artık, verdiğin reklamlarda birbirinden tatlı :)
    Kim Sung Soo ve Oh Ji Ho beyler çok hojmuş :D reklamda çok komik, salak ile avanakta jim carrey ve kankasının kafa sallayıp durması gözüme gelip durdu hep :D :D
    gong yoo'nun o renklamı çok şeker, izleyince insanın canı romantik komedi bir dizi çekiyor gong yoo enişteden :) Allahım duy sesimizi :P
    Joo Ji Hoon'un askerden geldikten sonra nasıl dizilerde oynayacağını çok merak ediyorum umarım çocuğu harcamazlar o malum olaydan dolayı, bu arada ju ji hun benim ilk oppam olur :D ama son aşkım so ji sub :P

    YanıtlaSil
  2. @MakinoSev kaktüsüm konuştukça geçmişinden sağlam bir harem kokusu gelmiyor değil senin de (:

    Joo Ji Hoon gelir gelmez tarihi bir dramaya başlayacakmış diye okumuştum ^^ Fanlarıyla buluşma tarihleri bile organize edilmiş (: Yani Buzdolabım gelir gelmez ışıldamaya başlayacak (: Her genç kızın çeyizinde yerini almaya başlayacak yeniden ahahahaha :P

    Gong Yoo çektiği son filmi bir izleseydik romantik komedi mi dram mı isteyeceğimize karar verirdik(: Malum kahve prensi olup kalbimizi çaldıktan sonra daha mükemmel bir karakter bulmak zor olacak (: Bulamazlarsa ben yazacağım uleen :P Maksat @La Fea kudursun kıhkıhkıh

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar