Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

You 're My Pet / Neoneun Pet


Filmi bekliyorum, Twitter hesabını kapatacağını söylediği andan beri Sürmelim Jang Geun Suk'u affettim (: Ayrı gayrı durduğumuzda daha iyi bir ikili oluyoruz onunla malum (:

Bu yazı da ne ? Jang Geun Suk film net ortamına düştü diye şimdiden ortalığı ayağa kaldırsa da biz daha göremedik meraklanmayın (: Filmin OST şarkısı ve fragmanını paylaşayım dedim sadece <3 JGS aşkım depreşti kısaca (: 

İşte o şarkı:
İşte o fragman:


Yorumlar

  1. Evcil hayavanım olmadı benim hiç Sukie gelsin beslerim ben onu valla bak :))

    YanıtlaSil
  2. @La Fea bende istiyorum bundan (: Toplu alım mı yapsak Kore'den

    YanıtlaSil
  3. La Fea ya katılıyor hatta ortaklık teklif ediyorum bu konuda. Hergün torrent kontrol ediyorum gelmiş mi diye :( ama yok henüz. Merakım biraz azalsın diye kimi wa petto yu izledim JKS hayal ederek. İşe yaramadı değil. Bu sahnede çok iyi olurdu, şu sahnede ne güzel durudu diye ama yetmedi tabiki! JKS u gördükçe yanlış ülke ve yanlış tarihte doğmuş hissediyorum kendimi (abarttım galiba).

    YanıtlaSil
  4. @MineTD Arkadaşım beni ne diye gözden çıkardın ki sen(: Bayramda geçti ama toplaşıp oppaya giriyoruz arkadaş (: Boyu posuda çok değil ki ne düşecek kişi başına (:

    YanıtlaSil
  5. Kıdem olarak öncelik sizin ben yeniyim buralarda :p öylede saygılıyım yani! büyük beklentilerim yok sadece gülsün yeter :)

    YanıtlaSil
  6. ya niye niye niye hatta veyreeeeee JGSnin saçı böyle gençken ne kadar kısaymış ve daha çok yakışıyomuş.o boyda ve o renkte çıldıracam you are beautifuldan sonra marry me marryde şok geçirdim ve hala değiştirmemiş. anlamıyorum adamın oyunculuğu iyi, yüzü yakışıklı, sesi güzel neden kendine bunu yapıyo? nazar mı değsin istemiyo acep. acaba korede bu mu beğenilmiş, bu nasıl bi zevk o zaman yaa.kestireceğine dair bi bilgisi olan varsa yazsın lütfeeeeeen. sevgiler, saygılar:)

    YanıtlaSil
  7. Hoşgeldin @Adsız takılmayı seven çingum ^^ Dert etme yahu yakında başka bir saç denemek zorunda (: Ki bence ilk projesinde veda edecek o uzun saçlarına :D Baskı yapıyoruz ailecek buradan hehe

    Bir sonraki projede sana mutlu haberi vermek isterim

    YanıtlaSil
  8. Benim, adsız:-) nasıl yorum yazacağıma karar veremeyince böyle adsız oldum. Ama adsız Cingu da güzeldi:-) ya inşallah valla aciyom bu çocuğa. Yolda kız saniyolarmis. Bide sırt dekolte fln giymişti. Insan sevinir mı ya kız sanmalarina. Cevabın için teşekkür ederim. Eğlenerek takip ediyorum:-)

    YanıtlaSil
  9. @Merve can kimlik kazanman daha güzel oldu (: Artık yorumlarından direkt sana özel kazandibi servisi yapabilirim (:

    Sırt dekoltesini Park Hyo Shin'de gördükten sonr dedim ki normal Bahar onlara göre normal, derin nefes al (:

    JGS bıraktı ya twitter'ı naparsa yapsın bir süre sürmelim diye dolaşmama engel olmaz (:

    YanıtlaSil
  10. Aigoo bu çocuk çok şirin. Azcık kız gibi oluşuna bile alıştım :) Film de çıksın artık ya, vallahi bu ne eziyettir bekle bekle!

    YanıtlaSil
  11. @aicha! aslında kız gibi değil, o kör olasıca stilistinin beceriksizliği bu hallere itiyor kuzumu (:

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar