Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Young Dong Bae / Tae Yang

bigbang_YoungDongBae_TaeYang
Bu kadar fotojenik bir yüzün neden bu kadar az resmi vardır arkadaş bilemiyorum ^^ Zorla kulağından çekip oturtmak lazım Taeyang'ı objektifin karşısına (: Tamam konserler vb yerlerde çekilmiş bir dünya fotoğrafı var ama özene bezene çekilmiş fotoğraf gibisi yok, olmaz be hacı (:
bigbang_YoungDongBae_TaeYang
bigbang_YoungDongBae_TaeYang
bigbang_YoungDongBae_TaeYang
Taeyang'a başlık için özel bir çalışma yapmadım olduğu gibi paylaştım ama sor bir neden? Çünkü benim için Taeyang= Taeyang'tı birkaç gün önceye kadar. Sonra sağolsun Ailemizin VIP kicibesi @yukinohana'nın forumlarda yazdığı yorumlardan birine takılı kaldım. Lamba laps diye yanıverdi başucumda (: 
bigbang_YoungDongBae_TaeYang
Demek ki neymiş  Taeyang bazen = Youngbae imiş. Öğrendim kayıtlara geçtim hemen (: Sonra twitter aleminden seslendim Ey Twitter, Bilginin ışığı. Kamaştır gözümü...  Hemen okuyup aydınlandım sayesinde (: 
bigbang_YoungDongBae_TaeYang
bigbang_YoungDongBae_TaeYang
bigbang_YoungDongBae_TaeYang
bigbang_YoungDongBae_TaeYang
bigbang_YoungDongBae_TaeYang
Bu iki fotoğrafta çok hoş olmuşlar (: Taeyang paylaşımını yapmamı isteyen seçkin VIP  üyelerinden @mydestiny bu iki fotoğraf gibi çekimleri bol olsaydı diyorum ^^ Ben Taeyang'ın en çok slow şarkılarda ki yorumunu beğeniyorum, kendisi danslarıyla ortalığı sallarken de çoooh hoş gerçi ^^ Taeyang'ın konser linklerini bizlerle paylaşan  @Güzzi'ye selamlar saygılar (:
bigbang_YoungDongBae_TaeYang
bigbang_YoungDongBae_TaeYang
bigbang_YoungDongBae_TaeYang
bigbang_YoungDongBae_TaeYang
bigbang_YoungDongBae_TaeYang
bigbang_YoungDongBae_TaeYang
bigbang_YoungDongBae_TaeYang
bigbang_YoungDongBae_TaeYang
bigbang_YoungDongBae_TaeYang
bigbang_YoungDongBae_TaeYang
bigbang_YoungDongBae_TaeYang
bigbang_YoungDongBae_TaeYang
bigbang_YoungDongBae_TaeYang
bigbang_YoungDongBae_TaeYang
bigbang_YoungDongBae_TaeYang
bigbang_YoungDongBae_TaeYang
bigbang_YoungDongBae_TaeYang
Final fotoğrafı (: Sen ağlama kuzu yazık...
bigbang_YoungDongBae_TaeYang

@mydestiny için 
Ve son olarak Kuzeni HaRang ile böyle poz vermiş kendisi 


Yorumlar

  1. eline sağlık kuzum. gözler GD arasada :p hemen dönüp diğer yazını tekrar okumam hatta açıp seyretmem(!!!) yeterli olur sanırsam

    YanıtlaSil
  2. @MineTD Bigbang üyelerinin hepsinin yeri ayrı kuzu ^^

    Bu post Mydestiny'e gidiyor (:

    YanıtlaSil
  3. yaaa tamam evlat ayıran anne gibi hissettirdin bana kendimi :p ama bende istek yapıcam yeri gelirse :)

    YanıtlaSil
  4. Çingu aslında Dongbae değil Youngbae :D
    YB yani kısaca :)
    Ama ben en çok Tae demeyi seviyorum^^
    Gerçekten fazla fotosu yoktur, diğerleri gibi sürekli foto çekimine gitmez, hakkında daha az bilgi vardır. Bir röportajında yalnız olmayı, yalnız bir şeyler -ya da sadece aşkıyla- yapmayı sevdiğini söylemişti ama bu kadar da olmaz ki! Hemen Tae'yi flaşların önüne koymalıyız senin de dediğin gibi :)

    Bu güzel fotoğraflar ve yazı için teşekkürler, okurken mutlu oldum çok. Ellerine sağlık dostum :)

    YanıtlaSil
  5. @Lee sağol çingu ^^ İlk giden çeksin kulaklarını cidden (:

    YanıtlaSil
  6. İşte beklenen post! Ellerine sağlık:) Kesinlikle katılıyorum sana, Tae'nin çok az fotosu var. diğer üyelere göre biraz ketum, foto olsun özel hayatı olsun.. EFendi üyenin hali bu oluyor :P Ben de Tae demeyi tercih edenlerdenim:)

    Ellerine sağlık^^

    YanıtlaSil
  7. @Mwdestiny Çingu artık dediğim gibi ilk giden çekip oturtacak objektif karşısına başka yolu yok (: Kerata bildiğin fotojenik yahu

    YanıtlaSil
  8. Bloga güneş doğmuş :) SeungRi'nin esprisiyle kalbimden kopan yorumumu yazmaya başlıyorum.(Taeyang=Güneş)BigBang'in yarı çıplak cengaveri, Kore'nin adaptasyona uğramış zencisi, six pack YounBae :) Sesi Chris Brown,Ne-Yo,Usher karışımı onu çözdüm ama dansları "aha lan Ne-Yo gibi" derken değiştiriyor, kendi tarzı diyelim :) Bak bunu da yeni farkettim nedense çok az gülüyor bu çocuk!?

    YanıtlaSil
  9. Güldürecek biri çıkmamış daha karşısına masum napsın (: Bloga doğan güneşin batmaması temennisiyle ^^

    YanıtlaSil
  10. Aleyküm selam bacıt :D Ah o Young Bae yok mu! Her yerinden yetenek fışkırıyor, accık boydan kısa sadece :D
    Yalnız bacıt hiç benim sevdiğim nü-stayla fotolardan koymamışsın :D Bana haber uçuraydın verirdim birkaç tane sana, gözün bayram ederdi :D

    YanıtlaSil
  11. @güz o fotoğrafları koyarsam kazan kaldırırlar diye korktum :P

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar