28 Kasım 2011 Pazartesi

Young Dong Bae / Tae Yang

bigbang_YoungDongBae_TaeYang
Bu kadar fotojenik bir yüzün neden bu kadar az resmi vardır arkadaş bilemiyorum ^^ Zorla kulağından çekip oturtmak lazım Taeyang'ı objektifin karşısına (: Tamam konserler vb yerlerde çekilmiş bir dünya fotoğrafı var ama özene bezene çekilmiş fotoğraf gibisi yok, olmaz be hacı (:
bigbang_YoungDongBae_TaeYang
bigbang_YoungDongBae_TaeYang
bigbang_YoungDongBae_TaeYang
Taeyang'a başlık için özel bir çalışma yapmadım olduğu gibi paylaştım ama sor bir neden? Çünkü benim için Taeyang= Taeyang'tı birkaç gün önceye kadar. Sonra sağolsun Ailemizin VIP kicibesi @yukinohana'nın forumlarda yazdığı yorumlardan birine takılı kaldım. Lamba laps diye yanıverdi başucumda (: 
bigbang_YoungDongBae_TaeYang
Demek ki neymiş  Taeyang bazen = Youngbae imiş. Öğrendim kayıtlara geçtim hemen (: Sonra twitter aleminden seslendim Ey Twitter, Bilginin ışığı. Kamaştır gözümü...  Hemen okuyup aydınlandım sayesinde (: 
bigbang_YoungDongBae_TaeYang
bigbang_YoungDongBae_TaeYang
bigbang_YoungDongBae_TaeYang
bigbang_YoungDongBae_TaeYang
bigbang_YoungDongBae_TaeYang
Bu iki fotoğrafta çok hoş olmuşlar (: Taeyang paylaşımını yapmamı isteyen seçkin VIP  üyelerinden @mydestiny bu iki fotoğraf gibi çekimleri bol olsaydı diyorum ^^ Ben Taeyang'ın en çok slow şarkılarda ki yorumunu beğeniyorum, kendisi danslarıyla ortalığı sallarken de çoooh hoş gerçi ^^ Taeyang'ın konser linklerini bizlerle paylaşan  @Güzzi'ye selamlar saygılar (:
bigbang_YoungDongBae_TaeYang
bigbang_YoungDongBae_TaeYang
bigbang_YoungDongBae_TaeYang
bigbang_YoungDongBae_TaeYang
bigbang_YoungDongBae_TaeYang
bigbang_YoungDongBae_TaeYang
bigbang_YoungDongBae_TaeYang
bigbang_YoungDongBae_TaeYang
bigbang_YoungDongBae_TaeYang
bigbang_YoungDongBae_TaeYang
bigbang_YoungDongBae_TaeYang
bigbang_YoungDongBae_TaeYang
bigbang_YoungDongBae_TaeYang
bigbang_YoungDongBae_TaeYang
bigbang_YoungDongBae_TaeYang
bigbang_YoungDongBae_TaeYang
bigbang_YoungDongBae_TaeYang
Final fotoğrafı (: Sen ağlama kuzu yazık...
bigbang_YoungDongBae_TaeYang

@mydestiny için 
Ve son olarak Kuzeni HaRang ile böyle poz vermiş kendisi 


11 yorum :

  1. eline sağlık kuzum. gözler GD arasada :p hemen dönüp diğer yazını tekrar okumam hatta açıp seyretmem(!!!) yeterli olur sanırsam

    YanıtlaSil
  2. @MineTD Bigbang üyelerinin hepsinin yeri ayrı kuzu ^^

    Bu post Mydestiny'e gidiyor (:

    YanıtlaSil
  3. yaaa tamam evlat ayıran anne gibi hissettirdin bana kendimi :p ama bende istek yapıcam yeri gelirse :)

    YanıtlaSil
  4. Çingu aslında Dongbae değil Youngbae :D
    YB yani kısaca :)
    Ama ben en çok Tae demeyi seviyorum^^
    Gerçekten fazla fotosu yoktur, diğerleri gibi sürekli foto çekimine gitmez, hakkında daha az bilgi vardır. Bir röportajında yalnız olmayı, yalnız bir şeyler -ya da sadece aşkıyla- yapmayı sevdiğini söylemişti ama bu kadar da olmaz ki! Hemen Tae'yi flaşların önüne koymalıyız senin de dediğin gibi :)

    Bu güzel fotoğraflar ve yazı için teşekkürler, okurken mutlu oldum çok. Ellerine sağlık dostum :)

    YanıtlaSil
  5. @Lee sağol çingu ^^ İlk giden çeksin kulaklarını cidden (:

    YanıtlaSil
  6. İşte beklenen post! Ellerine sağlık:) Kesinlikle katılıyorum sana, Tae'nin çok az fotosu var. diğer üyelere göre biraz ketum, foto olsun özel hayatı olsun.. EFendi üyenin hali bu oluyor :P Ben de Tae demeyi tercih edenlerdenim:)

    Ellerine sağlık^^

    YanıtlaSil
  7. @Mwdestiny Çingu artık dediğim gibi ilk giden çekip oturtacak objektif karşısına başka yolu yok (: Kerata bildiğin fotojenik yahu

    YanıtlaSil
  8. Bloga güneş doğmuş :) SeungRi'nin esprisiyle kalbimden kopan yorumumu yazmaya başlıyorum.(Taeyang=Güneş)BigBang'in yarı çıplak cengaveri, Kore'nin adaptasyona uğramış zencisi, six pack YounBae :) Sesi Chris Brown,Ne-Yo,Usher karışımı onu çözdüm ama dansları "aha lan Ne-Yo gibi" derken değiştiriyor, kendi tarzı diyelim :) Bak bunu da yeni farkettim nedense çok az gülüyor bu çocuk!?

    YanıtlaSil
  9. Güldürecek biri çıkmamış daha karşısına masum napsın (: Bloga doğan güneşin batmaması temennisiyle ^^

    YanıtlaSil
  10. Aleyküm selam bacıt :D Ah o Young Bae yok mu! Her yerinden yetenek fışkırıyor, accık boydan kısa sadece :D
    Yalnız bacıt hiç benim sevdiğim nü-stayla fotolardan koymamışsın :D Bana haber uçuraydın verirdim birkaç tane sana, gözün bayram ederdi :D

    YanıtlaSil
  11. @güz o fotoğrafları koyarsam kazan kaldırırlar diye korktum :P

    YanıtlaSil

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...