17 Mart 2012 Cumartesi

KanalD'de Kore Filmi "Tsunamiden Kaçış / Haeundae"


Kanal D ekranlarında Kore filmi izlemek. Hatırladığım kadarıyla bu bir ilk olacak umarım devamını da görürüz (:  
17 Mart 2012 gecesinin son dakikaları mı desem 18'in ilk dakikaları mı bilemedim :P Saat 00:00 'da Koreli onlarca ünlü oyuncunun yer aldığı bir felaket senaryosu olan "Haeundae" filmi bizlerle olacak. 

Tsunamiden Kaçış olarak çevrilen filmde bakalım dublajlar nasıl olacak (: Altyazılı gösterimler de başlasa keşke artık ulusal kanallarımızda konulu bir yorum yaptırmasa keşke (:


Şimdiden iyi seyirrler hepimize (: 

7 yorum :

  1. film ilk çıktığında ailecek izlemiştik bunu :) (evet aile olarak kurgusal vurdulu kırdılı şeyleri seviyoruz biz :D ) beğenmiştim güzel filmdi :) bakalım bu akşam bir daha izleriz belki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende izlemiştim ilk çıktığında ancak madem KanalD gitmiş Kore'den film almış reyting olarak geri dönsün değil mi :D En azından tivit olarak dönse bari hihi

      Sil
    2. tivitte atarık kuzu :D sorun olmaz :D

      Sil
  2. Dublaj kadrosunu cikarip bloga koyayim o zaman. Merak edecekler olabilir bu yazidan sonra (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TRT dublaj gurubunun olmaması bile ümit vericii :D

      Sil
    2. (: hehe. Demeyin oyle. Kanal D, Trt'ye de rahmet okutacak bir studyoya veriyor islerini genelde. Tahmin edebiliyorum kimlerin seslendirecegini. Ben cok sıkıldım onlardan ama genelde memnun kalacak seyirci, biliyorum :D

      Sil
  3. Film cok kotuymus be. Dublaji da bir o kadar kotu olmus. Zor dayaniyorum yeminle. O yuzden cikarmaycam kadro madro (: Ama meraklisi icin
    Ha Ji Won=Burcu Gunestutar
    Sol Kyung Gu=Ilham Erdogan

    Geri kalanlarin asagi yukari hepsi acemiler. Poff!

    YanıtlaSil

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...