Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Blogger buluşması yaptımm..:)

Evet başlıktan da anlaşılacağı üzere bende minikte olsa blogger buluşması yaptım...


Bundan yaklaşık 1 - 1,5 ay önce bi takım olaylar silsilesi sonucu yakın zamanda takip etmeye başladığım bi blogger'ın bulunduğum şehirde yaşadığını öğrenince acayip mutlu oldum ben..

Her gün bi blogda blogger buluşmaları hikayeleri anlatılırken '' benim niye buralarda bi blogger arkadaşım yok '' diye ağlar idim ki bu haber karşısında duyduğum şaşkınlık inanılmaz bişiydi..



Onun işi yüzünden çok yoğun olması sebebiyle 1 hafta süren mail trafiğinden sonra bi buluşma ayarlamaya karar verdik..
Bi heyecanla koştur koştur buluşacağımız yere kafamda bi yığın soruyla gittim ki gittiğim yer 2 adımlık mesafe..Her insanın payına düşmeyen kafa dengi arkadaş o gün bana düştü ve ben çok eğlenceli ,çok süper bi 2 saat geçirdim.. 


Eve döndüğümde ise demek böyle bişimiş blogger buluşması , sırf sana özel yapılmış arkadaş gibi bloggerların bik bik bik anlattığı kadar varmış dedim..
Normalde Güzin'in tabiriyle bu olayı halay ve zılgıtlar eşliğinde kutlardım ama o akşam sahura kalkacağımız ilk gece olunca pısıp oturmayı tercih ettim..

Aa birde o panik ve heyecanla normalde elinden fotoğraf makinesi düşmeyen ben sallana sallana gittiğimden ve telefonla da fotoğraf çekmek aklıma gelmediğinden ilk buluşmamı belgeleyememiş bu yüzden de hava atamamış olsam da hiç bozuntuya vermeden bi dahaki sefere inşallah diyip kapatalım konuyu..

İşte böyle..
Yapılacaklar listesindeki bir maddeyi daha gerçekleştirmenin iç huzuruyla bu postu sonlandırırken, buluştuğum arkadaşın blogunu ziyaret etmek isteyenleri buraya alalım lütfen.. ^o^


Yorumlar

  1. merhaba . ben iki gün önce çok konuşmak istediğim blogger chingumla özelden konuşunca havai fişek attırdım seninki gibi olsa bende davul zurna tutardım herhalde çok güzel bir zaman geçirmişsin bencede senin adına çok mutlu oldum . Ve eğer yazmak istersen seni ilk başlattığım mimde mimledim iyi günler bby..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ramazan oluşu elimi kolumu bağladı ama haklısın..inanılmaz mutlu olmuştum haberi alınca..
      umuyorum sende o chingunla en kısa zamanda buluşabilirsin..bu harika bi duygu çünkü.. ^o^

      Sil
  2. Ya ben bu yazıyı daha yeni okuyabiliyorum, benden hızlı davranıp yazmışsın :)Bu küçücük şehirde bile blogger buluşması yaptıkya bize daha bişi olmaz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geç bile kaldım yazmak için.normalde olsa o gün düşmüştü nete ama işte..kardeşim pc tepesinde yaşayınca pek vakit kalmıyo.. :D

      kesinlikle bişi olmaz..rahata erdim zaten ben blogger buldum ya kendime bi tane.. ^o^

      Sil
  3. Sevgili @drwilldone benden sana bi uyarı bu cadı çooooook acayip bir canlıdır fazla yaklaşma.Saç baş yolmakta dahil olmak üzere yapamayacağı şey yoktur. Hala kapısının girişinde bir tutam saçım asılı :(

    Bu uyarı sonrası fazla yaklaşmaz sana di mi lokumum???? Zaten E_cadısı ile bol bol buluşup kıskançlık krizlerine sürüklüyordun beni şimdi başıma bir de bu çıktı :( Gısganıyooorum ulen :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle deme lokumum..ilk yolduğum saçtı o benim..hala sevgiyle ve özlemle anıyorum o günleri ben.. :D

      + yanıldın..içimdeki cadıyı ortaya çıkardığın için bu senin suçun..sonuçlarına katlanmak zorundasın ,ben bişi yapmadım sonuçta.. :D

      hem sen niye korkutuyosun şimdiden kızceğizi..kaçıp gitcek senin yüzünden, zaten zar zor buldum ben onu...alışkın değil sonuçta böyle yamyamlığa lokumum.azıcık dikkat plzzz. :D

      son bişi daha TR'nin farklı köşelerinde olsakta emin ol ablamdan bile çok görüyorum sizi.. :D oyüzden kıskanma bebişim biz kışın yine beraberiz bu gidişle.. ^o^

      Sil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar