Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Dancing Queen / 댄싱퀸 (2012)



İsim: Dancing Queen

Yönetmen : Lee Seok-hoon (이석훈)

Yapım Yılı: 2012/01/19

Oyuncular
Hwang Jeong Min
Uhm Jung Hwa
Kim Yeong Seon
Park Ah Rong
Lee Ah Rin




Hukuk fakültesini normalden çok daha uzun bi sürede bitirip meslektaşlarına göre oldukça başarısız bir hayat süren Hwang jeong min'in ,bir yanlışlık sonucu metro raylarına düşen birini kurtarmak zorunda kalması oldukça durağan olan hayatındaki olaylar zincirini  başlatır ve kendini bi anda Seoul Belediye Başkanı adayları arasında bulur..




90'ların ünlü Shinchon Madonnası olan Jung hwa ise Hwang jeong min ile evlendikten sonra bütün işlerden elini eteğini çekmiş olsa bile içinde şarkıcı olma isteğini bir türlü bastıramamış bi kadın olmakla beraber başarısız bi iş hayatı olan kocasına bi kez bile ses etmeyip spor salonunda kadınlara jimnastik, aerobik dersleri vermekte ve bu şekilde evin geçimini sağlamaktadır..



Fakat bi gün kızının ''Annem gibi bi hayatım olsun istemiyorum '' lafı bastırdığı bütün duyguları açığa çıkartır ve en yakın arkadaşının popstar yarışması için verdiği formla hayatındaki bişileri değiştirebilmesi için adım atar..

En yakın arkadaşıyla girdiği seçmelerden elenerek ayrılsa bile Shinchon Madonnası bir kez daha albüm teklifi alır ve en yakın arkadaşı haricinde kocası dahil kimsenin haberi olmadan en büyük hayalini gerçekleştirmek üzere çalışmalara başlar..

Peki aynı anda eşi Seoul Belediye Başkanlığı'na oynarken kendisinin de dansçı ve şarkıcı kimliği başına ne işler açacaktır??..


Fragmanını izlediğimden beri merakla beklediğim filmlerden biriydi Dancing Queen..

Fragmana bakıp beklentilerimi çok yüksek tuttuğumdan mıdır nedir az biraz hayal kırıklığına uğradım ama yine de yaşadığımız dönemde hayalden çok bir an önce hayatın getirdiklerine adapte olmaya çalışan bizler için bazı fırsatları değerlendirmek adına bu film belki bir öneri mahiyetinde olabilir..

Olmasa bile 30 yaş üzeri bi kadının gözünü karartıp hayali için hayatını baştan aşağı değiştirmesi ve hatta şarkıcı olmak için verdiği çaba için bile izlenir bence...

Ayrıca filmin OST'i gayet güzel ama 30 yaş üstü bir kadın grubu için giydikleri sahne kıyafetlerini fazlasıyla cesur bulduğumu da söylemeden geçemiyciiimm.. :)

Yorumlar

  1. Hımmm merak ettim izliycem mutlaka,sağol tatlım tanıtım için :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keyifli vakit geçirmek için ideal bi film diyebilirim havva abla..^o^

      Sil
  2. Kore'in durdurulamaz kadını Uhm Jung Hwa oynuyorsa filme bakmak lazım derim (: Sıkıntıya düşmeye başlamış gibi Kore sinema endüstriside şu günlerde, oldukça benzer hikayelerle doldu her yer ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dizilerde dediğin gibi hep benzer hikayeler var ama bu ara film endüstrisi durağan gibi..ya da filmler çıkıyo ama çeviren olmadığı için farkına varmıyoruz..bilemiyorum ama artık çok zor film bulur oldum ben.. :)

      Sil
  3. Biraz I am a Legend dizisine benziyor ama daha eğlenceli sanki. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. I am a Legend dizisini izlemeyi çok istemiştim ama bi türlü fırsat olmadı..tabi bunda altyazıların yarım kalması da etken ama nys..

      tam emin değilim I am a Legend'in konusu bakımından ama bunda bi istenmeyen gelin yada eskiden devam eden bi grubun solistliği durumu yok ..
      yinede 30 yaş üstü bi bayanın hayatında yaptığı değişiklikler açısından benzer gibi..
      herşey bi yana eğlenceli vakit geçirmek için yinede izlenir.. :D

      Sil
  4. Eğlenceli bir diziye benziyor fakat adamın üstünde çok durmazlarsa sevinirim..Hadi listemize aldım hayırlı uğutlu olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dizi?? ah sanırım söylememişim bu dizi değil 2 sa.4.dk 47sn bi film.. :D

      belki bunu bilmek filmin listende üst sıralara çıkmasına neden olabilir.. ^o^

      Sil
  5. Sonunda izledim ve oldukça eğlendim ben. Pipi muhabbetine baya güldüğümü söylemem lazım :P Bakın biz hayallerinden vazgeçmeyen insanları taçlandırıyoruz derken bir yandanda siyasilere baya giydirmişler ellerine sağlık ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaa o müstehcen kelimeyi nasıl söyliycemi bilemediğimden tanıtıma koyamadıydım.. :D
      en çok güldüğüm kısımda oydu halbuki.. :D

      Sil
    2. Birgün benim olmayacagini nereden biliyorsun ki puhahaha

      Sil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar