22 Kasım 2012 Perşembe

Bir mimdir,iki mimdir.. :D

selaaaaaaammm..
yeni bir mim yazısıyla yine beraberiz..sağolsun esra kübra ercan bizi şu yazılarında mimlemişler..çook teşekkür ediyor ve mim'e geçiyoruz.. :)

Fndk'nın çantasındaki 5 şey?
salkım adını verdiğim anahtarlık yığını
ağrı kesici
gözlük kutusu
yedek ayakkabı
kulaklık


Odandaki beş favori şey?
yatağım :D
yastıklarım
hello kitty türevlerinden olan davşanım
çok gıymatlı bilgisayarım ^o^
ve kitaplarım


Bu ay yapmayı planladığın 5 şey?
vizeler için ders çalışmak
ders kitapları harici en azından 2 kitap okuyabilmek
ertelediğim buluşmaları gerçekleştirmek
kimi to boku ve clannad: after story serilerini izleyebilmek
artık kabuslardan kurtulup nirvanaya erebilmek :D


Almak istediğin 5 şey?
bi galaxy s3 olmadı bi LG optimus :D
bir pasaport ve avrupa ülkelerine vize
antalya ve izmir istikametine doğru bi bilet
bu ara çiçek takıntım var o yüzden 1 tane hüsn-ü yusuf çiçeği
aa birde alabiliyosam eğer junkimi almak istiyorum.. :D


Seni mimleyen kişiden etkilendiğin 5 şey?
ikizlermiş çok şaşırdım,bi ikizimin olması en çok istediğim şeydi :D 
şu an okuduğu ANNE adlı kitap (ki okumak istediğim kitap listesinde oda var) 
blogunun tasarımı 
kitap yorumları 
dizi-film eleştirileri



Oh yoon joo'nun çantasındaki 5 şey? 
Telefonum (Nerede bu telefon sorusunun kesin cevabı çantadır genelde :D)

Damlamaktan asla vazgeçmeyen bir şişe su,

Otobüs kartı, 

Etrafı izlemekten sıkılırım diye yanıma aldığım ama genelde kullanmadığım not defteri,

Kalem. 

 Odandaki beş favori şey?
Şu iki zevksiz mask, 

Zeynep Cadısının Doğum günü hediyesi fndk kod adlı miyavlayan tavşancık (: 

Şu an bir harabeyi andırsada kitaplığımı oluşturan kitaplarım

Kediciklerim (Bir kaç biblo, oyuncak ıvır zıvır işte :D) 

VE anılarımı biriktirdiğim anı çöplüğüm (: 

5 şey diye sorulmuş ama çoğul eki bol bir beş oldu bu XD 

 Bu ay yapmayı planladığın 5 şey? 
Cadılara bile söylemedim ama eminim Zeynep ne yazdı ki bu cadı diye ilk okuyan olacak İlk planım bir spor salonuna yazılmak olucek (: 

Artık bitiremezse bir hışımla kitaplığımı yapmasını beklediğim mobilyacıya baskına gideceğim (: 

Uzun zamandır yapmadım bir sinema molası hak ettim bence

Daniel beylerin doğum gününü kutlayacağım (: #Danielbaharıalsana hashtagı mi kullansam ki? (Sadece 3 gün sonra annemin doğum günü var. Ona daha güzel bir şey yapmazsam ayaklarımdan asacağını söyledi bu arada :'( Cadı yaa)

Canımı, güzel bir arkadaşımı askere uğurlayacağım :'( 
Almak istediğin 5 şey? 
Yüzyıllardır yeni bir pc almak için plan kuruyorum ama çıkan her fırsatta yine kendi ellerimle öteliyorum. Eskide olsa ilk göz ağrımdan vazgeçemiyorum :D Yanlış duymadınız ilk bilgisayarımı kullanıyorum hala yaşıtları ortaokula gidiyor şimdilerde :D

Zeynep ve Ebru cadılarına Antalya yönüne tek gidiş uçak bileti (: 

Gözü tok bir insansam demek ki bu kadar şimdilik :(


bu mimi 2 cadı 4 kişiye paslayalım dedik bunun içinde hikaruivy ,Safir mavisi, makinoSev ve mikalzia'yı seçtik (: 





4 yorum :

  1. Şu aralar hiç bişey yazasım yokken iyi geldi bu mim... saoğulunuz güzel gızlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demek bebişim...sen bilmiyosun aslın bu mim fena amaçlara sahip..bu bahaneyle çantanda ve senin içinde,dışında ne var ne yok öğrenmiş olucaz.. :D

      Sil
  2. Beni de unutmadığın için teşekkür ederiim :D oxoxoxo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende yazmayı unutmamışın bende buna teşekkür ederim ama hala bir parça dudak büzüyorum haberin olsun? Ver is may 'Güççük Siren' ??

      Sil

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...