Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Mim; Hayalimdeki Ev

Demet kız bizi şu yazısında mimlemiş davete ancak icabet ediyoruz. Parça parça cevap verelim diyorum ben bu soruya.



Benim hayalimdeki ev cadılarla yeteri mesafe yakınlıkta olabilecek ve mutlaka deniz yakınlarında, müstakil ve oldukça mütevazi bir ev olmalı. Devası camlar yerine iyi bir havalandırma sistemi misal benim işime daha çok gelir. Cam silmesi için sürekli birilerinin peşinde dolanmak istemiyorum çünkü (: Zaten yukarıdaki bütün seçenekler olmuş olursa Zeynep kız durmadan o camlara kese attırır eminim bundan :D

Deniz kenarında dedim ama ben Kum ile geçinemeyen güzide bir insanım bu dünya güzeli beyaz kumsal yerine çakıl taşlarını istiyorum. Konyaaltı sahili forever ulaağn :P

Bu 3 cadıyı içinde barındıracak ufacık bir site görüntüsü veren bu evlerin ortasında havuz falan olmayacak kesinlikle antihavuz sıtayla :D Onun yerine ahşaptan yapılmış kocaman bir çardak altına oturtulmuş bir keyif mekanı ile uzun uzun sohbet edebileceğimiz bir ortak alan olsaydı süper olurdu. Birde sürekli "Çok soğuk ama Zeynep yaağ!" diye mızıldanmama müsait olsun diye çardağın kapatılmasını sağlayacak bir sistem lazım tabii o kısma :D 

İşte benim Evimin çardağı da böyle bir şey olacak. (Pembenin olmadığı bir kısımda Zeynep hanımı oturtmak imkansız )


Şimdi de Zeynep kız alsın eline kalemi! Bakalım o nasıl bir ev seçecek :D Zeynep bak çok açma mesafemizi tamam mı kuzum?



Bana göre evim tam olarak böyle olmalı...hihohohiii :D



Tamam şaka yaptım bakmayın öyle..Pembe ve kittysever bi insanım ama okadar da diil yani..(cicişler vazgeçme sebebim.. =P )

Benim evimm nasıl desem amerikan sıtayla tam aradığım şey..Birde deniz kıyısında olursa eğer değmeyin keyfime..Baharın aksine ben kumlara bayıldığımdan ve o bembeyaz kumlarda tam benlik olduğundan aynısını evimin civarında bi yerlere istiyorum bunu da dipnot olarak bi yerlere düşelim pls... :D


Nys..Kalabalık bi ailede büyüyünce herşeyin büyüğüne yada geniş ve fonksiyonel olanına bakıyosunuz haliyle..Benimkide aynen öyle..

Büyük bi masada uzuuun uzadıya yemekli sohbetler yapabilmek için geniş bir salon ve ihtiyacım olan herşeye kolaylıkla ulaşıp,uzun saatler geçirdiğim için beni yormayan bi yapıya sahip olan mutfak..Süper görünüyolar dimi..Farkındayım.. o^__^o



Ama tek sorunum temizlik işte..Bu hangar gibi ev nasıl temizlenir hiçbir fikrim yok..Üstelik en uyuz olduğum şeydir deli gibi temizlik yapıpta 1 hafta sonra herşeyin eski haline dönmesi..Çok nankör bu ev işleri çoook..

Bunların dışında E ve B cadısının evlerinin dibisi civarında olması da ayrı bi isteğim ama bu evin bide deniz kıyısına bakan bahçesinde yatıp yuvarlanabileceğim ,yımışak pufidik koltuklu bişilerde ayrı bir isteğim tabi.. Keyifli sohbetler için harika olması bi yana,böyle bi yerde insanda stres diye bişi kalmaz dimi..Ohh hayat bana güzel walla.. :D

Şunun gibi deniz kıyısı


Bunlar gibi de mobilyalar işte..Her ikiside işimi görür.. ^o^


İşte böyle..Tam olmasada hayalimdeki ev buna benzer bişilerden oluşuyo...

Bol kazanlı, örümcek ağlı evler bizi anlatıyor mu sandınız yoksa :P Neyse zaaten biz Prensesler ve cadılar aynı iticiliklikte garip canlılarız (: Gelelim şimdi mim paslamaya ^^  Bu mimi muhteşem ekşınlarla donatacak olduğuna inandığım kimbapsushi'ye,  masalevi'ne ve son olarakta Lafea güzelliklerine paslıyoruz (: Şimdiden kolay gelsin bayanlar :D







Yorumlar

  1. İnsanın kendisi nasıl ise evi de öyle derler, sizin bütün evler çok huzur verici ve misafirperver :D bizde misafirliğe gelebiliriz gb bir hava sezdim :P
    taşlık da olsa kumluk da olsa her gün misafir olabilirm misal ben :D öhöm nese, güle güle oturun, bana da beklerim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bekleriz ne demek canım, çaylar her daim sıcak ayrıca kahve sonrası sınırsız fal bile bakılır :P

      Sil
    2. gerçeği olsa süper olurdu yaa...heveslendim bak şimdi..temizlik memizlik gözümde değil.. :D (5dk sonra değişen mod)

      Sil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar