Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

9 End 2 Outs

9 End 2 Outs
Haydi biraz beyzbol oynayalım bebek ;)
Koreli yapımcıların beyzbol üzerinden hayatı ve aşkı anlatmaya başladıkları ilk yıllar (: Nasıl bizde Futbol sadece futbol değilse Kore yarımadasında da aynı muameleyi BEYZBOL görüyor canlar (: Hayatı, aşkı, akşam ateşte unutulmuş yemeği, komşu teyze dırdırını anlatmak için bire bir.

Gelelim dizimizin hikayesine, Hong Nan Hee (Park Soo Ae) ve Byun Hyung Tae (Lee Jung Jin) iki iyi arkadaştır ve hatta kankadır. Bazı sebeplerden dolayı ikisi aynı evde yasamaya başlarlar ve olaylar gelişir. 2 çocukluk arkadaşı aynı zamanda aşkı da paylaşabilir mi?
9 End 2 Outs9 End 2 Outs
Kendisinden yaşça ufak bir kolej öğrencisiyle yaşadığı aşk yüzünden ne zaman sıkıntı yaşasa koşarak Hyung Tae'nin kapısını çalan Nan Hee, annesiyle kapıştığında, başı sıkıştığında, sırtını bir dosta dayayarak içmek istediğinde de bu yöntemi seçen oldukça hoş buna rağmen 30 yaşına gelmesine rağmen hayalleri uğruna evde kalmış kızımızdır.

Hyung Tae ise oldukça çapkın, çalıştığı reklam departmanında başarılı biridir. Başı her sıkıştığında yardımına koşan Nan Hee'nin yanında olmak elinden gelen tek şeydir.
9 End 2 Outs
Favori çiftlerimin içinde ayrıcalıklı bu ikisi



2007 yılının ilk dakikaları için yıllarca önce sözleşen iki arkadaş yılbaşı gecesi buluşup, yıllar önceki verilmiş söz üzerine konuşurlar.

Eğer 30 yaşımızda geldiğimizde de bekar olursak, evlenelim. Tamam mı?

Sıkıntılı günler yaşayan Nan Hee bir falcının yönlendirmesiyle ev arayışlarına başlar. Ancak bulduğu her yer felaket durumda olduğu için Avrupa'ya kafa dinlemeye giden Hyung Tae'nin evine yerleşir. Bundan sonra olaylar, olaylar....  

9 End 2 Outs
 Çıtır sevgili rolünde bakın kimler var (:
Nan Hee'nin çalıştığı Yazar Lee'nin muhteşem bir kadın olmasından bahsedeyim birazda. Genç erkeklerden enerji alması, yeni projelere yönelmesi için bir telefon konuşmasının yeterli olması, çaydanlıkla bile kavga etmesi gibi eğlenceli haller var.

Muhteşem bir açılışla başlayan Nan Hee'nin kalbinde yer alan erkeklerin hikayeleri sizi de eğlendirir umarım.
9 End 2 Outs
Bu arada Lee Sang Woo'nun da dizide yer aldığını belirtmeden edemeyeceğim. "Neden bu şeyleri anlıyorum ki?" diye kendi kendine mızmızlanmasına bitiyorum. 

Gülmek istiyorum diyenlere şiddetle tavsiye ettiğim bir yapım, durmayın izleyin canlar (: 



Yorumlar

  1. ne diziydi dimi..ebru sayesinde izlemiştik de günlerce konuşmuştuk hakkında..
    pöff hepsi geride kaldı..ahh gençlik.. :D

    diziye gelirsek nan hee'nin kendinden küçük biriyle çıkıyo olmasına o zamanda çok gıcık olmuştum, aklıma geldi yine..snsd yoona'nın o bik bik halleri ise çok sinir bozucuydu..ağzına hep terlikle vurmak istedim..
    hatunun cips eşliğinde egzersiz yapması favorim söylemeden geçemiycim..
    bide bide bide evrencim..bana hyung tae gibi bir kanka verirsen eğer çok mutlu olucam..gerçekten.. ^o^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Piyasada ki paylaşımlarda da hala Ebrunun paylaşımları dolaşıyor zaten (: Bilgisayarlarına indirip linke adlarını ekleyince görüntüdeki isim siliniyor sanıyor zavallılar :D

      Ne muhabbetler dönmüştü haklısın, o evrene bende sesleniyorum :D Benim kanka mutlu mesut 30umada bişi kalmadı yeni bir kanka talebinde bulunuyorum efem ;)

      Sil
  2. İzlemedim ama izlenilesi dizilerden sanırım. .)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seveceğinden eminim hele o yılların dizilerini seviyorsan

      Sil
  3. Ben de çok sevmiştim ilk dizilerimden biridir hatta Yoona'yı burada tanımıştım o spor yaparken cips yediği sahne de çok eğlenceliydi ^^

    YanıtlaSil
  4. Diziyi izledim izlemedim arası bir şey pek sarmadı oflaya puflaya bitirdim pek tutmadım pek bir yorumda bulunmayacağım o yüzden
    Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. NE yaptın yahu (: Benim en sevdiklerimden oysa :D

      Sil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar