Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Bu Gözler Ne Omoni'ler Gördü Arkadaş!

 Dünyanın en olmazsa olmaz varlıkları anneler için bir post yazmasam olur muydu? Aslaa! Sevgili dünyalar şekeri annemin bana verdiği ilhamla yapılacaklar listesi hazırlamaya kalkmış olsam ve birazda üşenmeyip uygulasaydım çoktaaan  Mars'ta halıyı kilimi sermiş piknik yapıyorduk ta işte ben üşengecim arkadaş (:
Anneler günü olaydı iyiydi aslında ama 21 Aralık geliyor mayası bozuk Mayaların sayesinde işi garantiye alayım dedim (: Şimdi çocuklar ya tutturursa değil mi? 

Çok laklak ettim, olay gittikçe uzaklaşıyor olması gerekenden.Kore dizilerinin vazgeçilmez dişi karakterleri o çılgın annelerinden bir demet sunacağım size. En çılgınlarından hemde ^^ 


İlk muhteşem Sultanımız gönlümüzün tahtında ayrı yeri olan biri.
                             
Misa dizisinin karakteri....
O BİR   kızını terlikle 3 sokak kovalayan dişi...
Yataktan kalmayanı kötekle adam eden rüya kapanı...

Aigoo dediğinde dağları deviren, kızlarını her fırsatta kötüleyecek bir şeyler bulabilen ama sevimli bir ommaaa kendisi (:

Eun Cha'nın annesini anmadan böyle bir yazılabilir mi hiç sorarım size (: Anam benim ya, öpüyorum ellerinden . (Dizi hakkında bilgi için tıktık)


İkinci cesur civcivimiz ise yine benim annemin sanata bakış açısından oldukça etkilenmiş bir karakter. 



9 end 2 outs dizisinin huysuz annesi. Huysuzluk bir tık geride kalır hatta ziraa teyzemiz uyuklayan kızının bir anlık gafletinden faydalanıp onun bütün çalışmalarını ve hatta notebookunu bir güzel mangal yakmak için kullanıyor. Üst düzey modellerde eldeki terlik yerini bahçedeki mangala bırakıyor amman dikkat edelim elektronik eşyamıza ;) Dizi hakkında bilgi için tıktık

Bir de kayınvalide yüreğiyle oturup kasılmaktansa buram buram anaç duygularını sağa sola yapıştıran bir modelimiz var bu tarafta da :D Playful kiss dizisinin buzdolabı doğurabilen sıcacık fırın kıvamındaki annesi...

Taktik vermek onda, ajanlık onda, fotoğrafçılık onda...



Coffee Prince...

Kızı bir erkek kılığında geç saatlere kadar çalışıp didinirken, güzelliğinden ödün vermeyen kendi halinde çılgın bir kadındı annemiz burada da :D Çiftin şirinliği öyle baskındır ki gerçi kadın neye benzer hatırlayan yok gibidir ama o değil midir şu güzide bilgileri 

Pembe cehennemden çıkma bir renktir!
 Marka kıyafetler bizi iflasa sürükler!
aklımıza sokan. 



~~~
Eğlenceli ve çılgın anne kavramında eğer aklınıza gelen onca hatunu not almazsanız -benim gibi- ortada kalıyorsunuz canlar bu arada. Bu durumda hemen bilinen bir yönteme başvurdum hemen.



100 kişiye sorduk, Kore dramalarındaki  En popüler  Çılgın anneleri sıralayın dedik...

O sıralamada ise elimize ulaşan sonuçlar; (Yazdıklarım içinde Playful Kiss) 

* Goong annesi. Kızının kraliyet ailesine gelin olmasının işlendiği dizide kendine has aile reisi tavrıyla bizi oldukç eğlendirirken çılgınlık seviyesi biraz daha alt sevide kalmıştı ama yeri ayrıydı hatunun. Ellerinden öperim omoniciğim :*  Diziyi okumak için tıktık



Ve son olarak annelerimize sahip çıkalım, ulan bir tane görsel bulamadım ya bu hatunların ortalığı kasıp kavurdukları sahnelerden. Bilgisayarımda vefasız çıktı, izin vermedi bu açığı gidereyim. Bu hatunları unutmayalım, unutturmayalım...


Benim aklıma gelenler bu cadılar oldu, peki sizin aklınızdaki tatlı cadılar kimler?

Yorumlar

  1. Secret Gardendaki Oskanın anası ile Binnie'nin anasınıda ekleyeydin ya :)

    Uri omonilerimizi Allah başımızdan eksik etmesin..Allah bizi başkalarının terliğine muhtaç etmesin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onlar sevimli kıvamında gelmedi bana :D Gönlümün tahtında misa oturuyor zaten terlikli cadı (:

      Amin canım

      Sil
  2. Sevimli kıvamından bakınca kötü anneler saf dışı kalıyor bende de Rooftop Prince de Se Na nın annesi de iyi bir kadındı üvey olmasına rağmen yine de Park Ha yı iyi sahiplenmişti aslında ne kadar kötü olsalarda yine de hepsinde annelik duygusu yatıyor yaptıkları kötülüklerde yavrularının iyilikleri için
    Annem benim annem birtanedir 3 tane yavrusuna gözü gibi bakar kendini Kore dizilerindeki annelerin yerine koyup yorum yapar en duygusal sahnelere ağlamaz beni çıldırtır beyniyle düşünen bir kişilik hiçbir duygusal aşk sahnesine ben hüngür hüngürken o saçma ağlama deyip beni dürter :D Öyle bir kişilik :D
    Bazı yerlerde anne aynı sen dediğim anneler çok şimdi hiçbiri aklımda yok ama çok benzetmeler yaparım
    Son olarak kendi kızının acısını yüreğinde tutup hiç unutmayan kendi çocukları olmamasına rağmen iki çocuğa annelik yapan Missing You nun fedakar annesi gerçi o kadın da biraz başlarda kötü gibiydi ama kadın yokluktan ne yapsın tek kızıyla kalakalmış ama sonradan çok iyi bir kadıncağız oluyor
    Benim kaynana tipi Oh Ha Ni ye kaynanalıktan çok annelik yapan bir kişilik o kadın için izlemiştim diziyi Öyle bir kaynana isterim :D
    Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar