Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Dalja's Spring

Dalja's Spring
33 yaşında tatlı kaçık, romantik komedi film ve dizilerden öğrendiği aşkın peşinde, karşısına çıkacak beyaz atlı prensin peşinde biri olan Dal Ja ablamızın başına gelenleri izlemeye hazır mısınız?

Dal Ja karşısın çıkacak prensi bulup hemen evlenme düşüncesiyle bir kanalda işe başlar. Ancak aşk kapısını çalmayınca bu durumdan uzaklaşmış ve kariyerine odaklanmıştır. Etrafından evlen artık tepkilerinin yükselmesine kulaklarını kapatmıştır.
Dalja's SpringDalja's Spring
Dalja's Spring
İşe ilk girdiği dönemde hareketlerinden dolayı bir iş arkadaşına karşı duygular beslemektedir ama bunu sadece kendi düşüncelerinden kaynaklandığını düşünüp kendisini geri çeker 7 yıl sonra bir Noel arifesine kadar. 

Dal ja ilk kez erkek arkadaşına hediye seçmenin keyfini yaşarken bir gece yolda giderken bir adamla çarpışır ve telefonunun ekranı kırılır. Devamında hırçın kızımız bu adamdan hesap sormak için onun peşine takılır ve sonunda korku dolu dakikalar yaşar. 

Ekranı kıran adamın bir jigolo olduğunu öğrendiğinde yüreğine sular serpilir ama, o an sevdiği adamla ilişkiye girmediği  içinde pişmanlık duyar. 
Dalja's Spring
Sevgilisine telefon edip bir otel odasında yer ayırtır, otelin  barında sevgilisiyle buluştuğunda ise onun oraya başka bir görüşme için geldiğini anlayacak ve zoraki yeni bir adamı bularak gururunu kurtarmaya çalışacaktır. Tae Bong gelen aramayla anında otelde olur ve aşkıyla gururu arasında yalpalayan bu garip kadına yardım eder. 

Bundan sonra Dal Ja yeni bir sevgiliye sahiptir, ama karşısına da tam bu sırada yıllardır hayalini kurduğu "kendinden prensli beyaz at " çıkmıştır. E sizce bizim deli kız ne yapacaktır? 
Güzzi kızımızın Lee Min Ki fanı yetiştirmek adına çevirmeye başladığı ve oldukça başarılı olduğu Dal Ja Spring dizisi ayrıca Kore dramalarına yaptığı başarılı onca göndermeyle de keyfinize keyif katıyor. 

Malum bizim romantik kız ve onun muhteşem hayalleri. Kulağınıza çalan her ses, aniden ortaya çıkan o görüntüler hangi diziye misafir olduğunuz bulabilecek misiniz bakalım? 
Dalja's Spring
 Misal bu üstteki fotoğrafta Dal Ja kızımız bana en güzel Hwang Jin Yi rolünün Ha Ji Won tarafından canlandırıldığını bir kere daha hatırlattı. (Diziye dair bilgi için tıktık)

Tae Bong'un annesi ayrıca yeniden kendisini hatırlatan bir çılgın, sevimli yaratık ^^ Seviyorum böyle çılgın yaratıkları. Ayrıca Tae Bong'un annesi ne kadar kırık ve eğlenceli bir kadınsa Dal Ja'nın annesi o kadar uyuz ve sinsidir. Kıl oldum teyzeye, belirtmeden edemedim. 

Ayrıca millet Lee Min Ki aşkıyla savrulup dururken ben o temizlik hastası, buz dolabı kıvamındaki memur tipli amcaya hastaydım (: Ne gereksiz bir kişiliksem artık :D En azından kabul ediyorum \\(*___*)/7
Dalja's Spring

Eğlenceli kafa dağıtacak güzel bir dizi izlemek isteyenlere tavsiye edilir, iyi seyirler efendim ^^ 











Yorumlar

  1. Yaa :( Birden nerelere gittim bir bilsen :D

    Vegıre sonjuşi? diyip dururdu ya hafif salakça olan adını bir türlü aklıma getiremediğim şirin adam :D Ha ha hatta bir keresinde çorba yüzünden cırcır olmuştu da tuvaleti mahvetmişti XD Adamın teki arkasından hayvan falan demişti. Heey gidi günler hey. Ne güzel diziydi be daljanın baharı.

    Ayrıca henüz bu alemde yeni olduğumuz için klişeler henüz bizim için klişe olmamıştı :D Gerçi dalja's spring pek fazla klişelerle dolu da değildir.

    Bir de Kang Tae Bong'un dedesi vardı hatırlar mısın? Sürekli ergen ağzıyla konuşurdu XD Diğer yetişkinler ne dediğini anlamazlardı :D Aynısını Kore'de yaşadım ben :D Ne dediklerini anlamıyordum lanet kısaltmaları yüzünden. Her seferinde TaeBong'un dedesini anıyordum :D

    YanıtlaSil
  2. Le Min Ki 4Ever dönemlerine gittin garanti :D Birde malum hırsızsın kızım moduna hdfahsfddgh

    Çorba içer sorun, kokteyl içer sorun o abi hepten sorundu zaten saghfdhsaf o halde bir de kazanova triplerindeydi

    Öyle bir büyükbaba, Taebong'un annesi bir daha gelmedi gelemedi. Klişe kırıcılarım benim ^^ 3 yıl bari benimle çalışsan olmaz mı diye torununu peşine onca adamı kim takar :D

    Ellerine sağlık bacıt yeniden ;)

    YanıtlaSil
  3. Biz bu diziye arkadaşlarla başlamıştık. Arkadaşın evine gider orada izlerdik. Sonra arkadaş işe başlamıştı ve dizi de yarım kalmıştı. Geçenler de tekrar baştan izlesek diyordum yine unutmuşum ama en kısa sürede izleyeceğim ^^
    Eline sağlık

    YanıtlaSil
  4. Benim ilk dizilerimden biridir Dal Ja da biraz kendimi bulmuştum o zamanlar 14 yaş aramız olmamıza rağmen Lee Min Ki nin şirinliğine ölmüştüm zaten Chae Rimi bu diziyle tanımıştım ve hayran olmuştum o kocaman kocaman gözlerine ölüp bitiyordum hala da öyleyim kıvırcık saç yakışıyor
    Bence izlemeyenlerin izlemesi izleyenlerin ise dönüp bazı bölümlere tekrar bakması gereken bir dizi
    Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dal Ja hepimizi bir yerden tutup çekmiştir cidden (:

      Yorumun için teşekkürler

      Sil
  5. lee mın kı yi severim ama bu diziyi izlemedim çok iyi anlatmışsın listeye ekledim bunu. Bu arada selamlar ben vikik yeni takipçin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlginç geldi bak daha önce izlememen. Benim tanıdığım bütün Min Ki severler bu dizi sayesinde sevmeye başladıklarından bahsederlerdi :D Hoşgeldin bu arada

      Sil
  6. Canım bu güzel yorumdan sonra hemen izleyesim geldi diziyi:))başlıycam zaten yeni bitirdim (can you hear my heart)şimdi bunu izlemek lazım :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar