Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Hani Yemekle Oynanmazdı??

Yemekle oynanmaz! diye büyütülmüş bir nesil olarak bizden böyle sanat eserleri beklemek hata olur. Ama bu Uzak Doğulu yavrularda fazla mı abartıyorlar nedir, hepsi sanat eseri benim gözümde (: 
Nasıl bir düşünceyle bu kadar uğraş sonucu bu hale geliyor bu lezzetler orası da meçhul ama yapanların eline sağlık, kıskanıyoruz!

Bu arada yemek süsleme sanatının Uzak Doğu'dan bütün dünya'ya yayıldığı gerçeğini de yeni öğrenmiş bulunmaktayım^^ Gugılıma sağlık (:

Bir kaç güzel örnekle sizleri baş başa bırakıp uzaklaşıyorum sayfadan. 










Karnı acıkan var mıı?





Yorumlar

  1. Çok güzellermiş ama bu gün BOF'ta Jan Di'nin de böyle yapmasından anlamıştım zaten böyle şeylerin yaygın olabileceğini...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok yaygın olarak sevdiklerine hazırladıkları yemeklerde ve tatlılarda uyguluyorlar :'(

      Sil
    2. neden üzüldün anlamadım? :)

      Sil
    3. Hazırlayamıyorum ya hayıflandım :)

      Sil
    4. Aslında gerçekten uğraşabilecek vakti ve sabrı olanlar bir süre denemeyle çok güzel ve değişik şeyler yapabilirler bence kursu da vardır bunun sonuçta kutuplarda değiliz:) Yani çok istersen hazırlayabilirsin benim de sınavlarım bitsin düşünebilirim:)

      Sil
    5. Yaparsan paylaşımlarını bekleriz ;)

      Sil
  2. bu kadar uğraşsam oturup yiyemem yedirtmezdimde heralde :) cidden sanat takdir etmekteyim asyalıları :D bi yerde okumuştum böyle güzel yapabilmek için özel aletler falan bile varmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bize uğraş olan şey onlar için sıradan artık :'( gızganıyoruuz

      Sil
  3. loverk de tam söyleyeceğim şeyin üstüne basmış :) jan di jun pyoyu yapmıştı kıvırcık saçına kadar çok beğenmiştim =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. (: En eğlenceli örnek o olsa gerek herkes ondan bahsediyor ^^

      Sil
  4. İnsan bunları yemeye kıyamaz kii. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu yiyen sevgili neden terk edildim sorusunu soramaz arkadaş :D

      Sil
  5. çok ayıp ama bu yaptığın :') şimdi kim şu saatte kapıma dayanan açlığı durduracak? hoş şunları yapmaya uğraşsam sonra kimseye el sürdürmem o ayrı mesele sdfghjklşi her bi kısmında emek ver la bunların hey maşallah ben de kendime işsiz derdim asdfghjklş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Affet beni yavru ya :D

      Şimdi söyledinde aklıma geldi belkide bu yapımlar "Yapana değil yaptırana bak" usulü bir şeydir. Anamss

      Sil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar