Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Hyun Bin Askerden Dönüyor

En büyük asker bizim asker nidalarıyla coşkuyla (fırt fırt) askerlere yolladığımız göz bebeğimiz, canımız ciğerimiz Hyun Bin geri mi dönecek mi?

Veeee işte o gün geldi. "Sayılı gün çabuk geçer" diyenlere inat geçip gitmek bilmedi bu 2 yıl. Ama sonunda artık geriye saymada son günleri yaşıyoruz... 
                           
                              Son           5 ...
                                                             4...
              3...
                              2...
                                               1...
Askerde emir altındayken bile silinmeyi reddedip her fırsatta ben buradayım diye mesaj yollayan o gamzeleri nasılda özledik değil mi?

Askerden dönünce sakın ve sakın dizi çekeyim, sinemada boy göstereyim, reklam filmleriyle fanlarımı sarsayım falan deme sakın. 3 5 ay otur dinlen, radyo programlarına falan katıl ama görüntü alınamasın bu programlardan kesinlikle emi! 

Hatta eşine dostuna bile uğrama, askerlik maceranı anlatan bir kitap aslında iyi bir fikir olabilir. Biliyorsun ki senin hikayeni kimse senden iyi anlatamaz o nedenle kapan evine aylarca burnunu dışarı çıkarmada kitabını yaz. Ha Ji Won bile yazdı kitabını senin neyin eksik değil mi?


Bu kısma kadar gerekli gazı almıştır evren bence (: Çünkü kime dizi / film diye yanaşsam ellerini eteklerini çekiyorlar neredeyse sektörden ^^ 

SMA ile dizi çekmene bile razıyım Binie, en romantiğine bile hatta 0__o Kendimde değilim galiba amanın!

Neyse senin yokluğunda biz kös kös oturup 858257864778629. kere Secret Garden izledik, filmlerini hatmettik, biyografini ezberledik falan. Yerini doldurabilecek bir insan evladı doğmadığı için gözlerimizi başkasına çevirmedik bile. Anlayacağın biz bu 2 sene boyunca çok iyi kızlardık. Yani sonuna kadar hak ettik romantik komediyi :D Şımart bakayım bizi (: 
Eee Ne diyorduk ....


Binie'mizin dönmesine 

      
                                Son           5 ...
                                                             4...
              3...
                              2...
                                               1...


Kore dizi sektörü kolla kendini (: Gong Yoo, Lee Jun Ki, Kang Don Won, In Jo Sung ve Hyun Bin askerden döndü (: Kapışma başlasın artık...

Bu arada Binie 6 Aralıkta aramızda olacak ^^





Yorumlar

  1. Özledim be keratayı, sayılı gün geçiyormuş adam sanki dün gitmiş gibi:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dün mü gitmiş gibi o___0 Yapma canım ya kuruduk kaldık gitti gideli, romantik komediye açız

      Sil
    2. Ahh be güzelim ben de özledim ilk zamanlar zordu ama sonra bir bakmışım zaman geçmiş. Gerçi ben uzun süredir bırak koreyi dizi ve film bakmaz oldum. Hyun Bin2in askerlik sürecindede baştan ayağpa kpss batmıştım benim için nasıl geçti pek idrak edemedim. Bildiğim tek şey Hyun Bin askere gidenler için de en akıllısı adam askerdeyken bile şanı dolu dizgin yürüdü.

      Sil
    3. Her projede bir adı anıldı valla sevilen birisi. Döner dönmez bir yapıum şirketi değişikliği falan haberine şaşırmıycam :D Çok mu fesatım nedir ??Güzel bir projeyle gelir, kas yaptım ki ben diyerek aksiyona dalmaz umarım ^^

      Sil
  2. Gong döneli 3 sene oldu 2009 Aralıkta döndü pislik o. Bir dizi çekti sadece. Uri Binie kalbimin ikinci sahibi. Özledik artık gel. Su gibi aksın demiştim zaman öyle de oldu.. Six packs yapmış mıdır acaba? Bekliyoruz merakla :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğ mi diğ mi ??? Neyseki yönetmenler bu konuda çok düşünceli insanlar hemen bir dujj sahnesi koyalar ilk işinde :D

      Sil
  3. Ha Ji Won ne yazmış la :) Gelsin ya ben özledim gamzeliyiii =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitabı çıktı hanım kızımızın :D Çatlada patla demet sana ve Yun acuşiye yok bi nane :P

      Sil
  4. yaa geliyolarda noluyo anacım.. bak dönenlere bi so ji sub ondan sonnacıma bi won bin bunların resmen asır oldu ama hala bi dizi neyim yok ortalıklarda.. valla yeni yasa düzenlemesi istiyoruz koreden askerden dönen artık acuşi kıvamındaki yahuşuhlular en 2 ay içerisinde bi tane romantik komedi dizi 1 tane de şöyle en vurdulu kırdılısından bi film çeksinler bol bol baklava tanzimi yapsınlar bize.. krize soksunlar bizi.. evet evet istiyorum bunu koreden çok mu şey mi istiyorum ????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beklemek kaderimizse çekeceğiz napalım bebek :D Aslar artık sivil hayata mühürlendiğine göre seve seve çekecekler sonunda romantik komediyi :D Bence senaristler bu zamanı bekledikleri için 2012 bu kadar sönük geçti

      Sil
  5. Hoşgelsin darısı rainın başına oppamıza kavuşmak bizede nasip olsun

    YanıtlaSil
  6. Kızma ama bana da daha dün gitmiş gibi geliyor hangi ara döndü.. Şikayetim yok tabi dönsün ve güzel güzel romantik diziler çeksin göstersin yüzünü bize, çok özledik.

    Sanırım bi' Rain kaldı asker, ona da hayırlı tezkereler dileyelim çarçabuk dönsün :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cıkcıkcık :P Askerde Rain kaldı bir tek oda yağmur gibi gelir inşallah hehehe

      Sil
  7. Gittiğinden bile haberim yoktu:) Bu Kore'de bedelli olayı olmuyor herhalde keşke Türkiye'de de olmasa da bizim ünlüler de biraz zorluk çekse...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı şartlarda ikiside :D Yani Kore ya da Türkiye fark etmiyor. Orada sadece süre daha uzun, genç nüfus oranıyla ilgili bir durum falan olsa gerek. Yoksa onlarda askeri konserler ve gösteriler yapıyorlar elde silah nöbet tuttukları falan yok :D


      Sil
  8. Lanet olsun dostum ünlülerin de eziyet çekmesi gibi cani isteklerim var benim illa başlamalı mıyım bu ''I want to play a game'' olaylarına :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dünya adil bir yer olsaydı keşke ama maalesef canım :D Ama elinden geliyorsa önce şu siyasilere bi el atsan keşke :D

      Sil
  9. Geldi zaten ajansı haber yayınlamış mart yada mayısda çıkacakmış dinlensin tabii çok yorulmuştur yaa Binnie özlemişim ama Mayısı iple çekeceğim gamzelerini yeniden görmek için :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sezonu yakalar diye ümit etmiştim ama neyse o kadarcık bekleye
      bilirim :D

      Sil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar