Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Mim: İçerimizdeki K-Pop


Mim geldiği zaman ne olursa olsun deliler gibi yazıyorum. Bu mimde sevgili egosan'dan itina ile kapımıza bırakılmıştı, kıyamayıp hemen sahiplendim. K-pop hakkında oldukça kapsamlı sorulardan oluşan büyük bir anket gibi görünüyor. Dinlediğim onca insana haksızlık olmasın diyerek bol uğraş verdim ama her okuduğumda bunu da unutmuşum diye hayıflandım ama olsun artık siz görmezden gelin kusurları canlar. Hazırsanız başlıyor mim'imiz. 

Dipnot: Farklı renklerdeki isimler tanıtımı yapılmış seslerdir, itinayla dinleyin.

Tüm Zamanların En Sevdiğiniz Kpop Grubu
Efsaneler unutulmaz sloganıyla DBSK diyorum. Big Bang ile el ele tutuşup beni Kpop ile tanıştıran bu 5 delikanlı hep ayrı bir yerde kalacaklar benim için ^^


3 Kız Grubu
Wonder Girls, 2NE1, Davichi Bu üçlüyü yan yana getirdiğime ben bile inanamıyorum ama napayım seviyorum zillileri ;)

3 Erkek Grubu 
TVXQ,Bigbang ve Super Junior Doğunun yükselen tanrıları büyük patlamayla süper çocuklara dönüştüler sanki :D

3  Vokali
Kendime verdiğim yetkiyle bu kısmı ikiye bölüyorum.
Hatunlardan oluşan Vokal güzellememe seçilen isimler şöyledir; 

SNSD – Kim Tae Yeon, Ailee ve son olarak Baek Ji Young hatununu ekliyorum bu kısma. 

Beyefendileri ise şöyle sıraladım;

Big Bang'den Daesung, Super Junior'dan Kyu ve kaktüslerin bülbülü Alex
Ayrıca belirtmek isterim ki Brian JooHowlJo Sung MooKim Bum Soo, FT Island'ın solisti Hong ki ve Lee Jung es geçilemez ;)

3 Çığırtkanı (Yüksek  notalarda dolaşan bülbüller) 
TVXQ – Changmin (Herkesin listesinde yerin garanti bebeğim) , Yeri geldiğinde itinayla Howl insafsızı (O ses bende olsa hiç susmam ya gerçi) ve son olarak Kim Kyung Ho... 


3 Dansçı
 Super Junior - Eunhyuk, EXO – Kai, Borusuyla birlikte Rain :P ve son olarak Big Bang Taeyang ;)


3 rapper 
Rap olayı bana ters arkadaşım desemde severek dinletiyor bu eşek sıpaları bana farkında olmadığım zamanlarda oluyor sırf onlar söyledi diye dinlediğim zamanlarda. İlki Tablo İkincisi Big Bang'in çılgın uzaylısı G Beybi 3. rapçi komşuya kadar gitti gelsin yazacağım söz :P

Orkestra 3'lüsü
Bu soru biraz kasar :D Hmmm
Kim ne çalar hiç ilgimi çekmiyor yahu pii (: Siwon, Heechul öpünce güzel bateri çalıyor da o topun altına girmeyeyim ben en iyisimi hiç, çakallık bakidir diyerek arkadaşım bizim grubumuz acapella yapsa olmuyor mu diyerek önlerine mis gibi DBSK atarım. Dinleyinde kulağınızın pası silinsin 


3 Subunit
Super Junior KRY demeden olmaz bu kısma :D Hemen ardından da Uppağ Uppağ diye ortalığı kasıp kavuran EunHae eklerim acımam arkadaş. Başkada kimseyi tanımıyorum, işime gelmiyor :P

3 Solo 

Al işte yine zor sorulardan gidiyoruz. Koskoca müzik piyasasından 3 ses seçmek çok zor. Neyse elimizin altında bir adet Ailee hazırda bekliyor. Hemen ardından Park Hyo Shin beylerin adını analım.Askerden döndü malum, tiz zamanda yerden yere vur bizi Park :P  Son ismim Weesung bey olsunlar ;) Ailee kızı iyi yetiştirdi hak etti bu övgüyü kerata

3 Albüm

Bunu son çıkan çalışmalara göre mi değerlendirsem diye düşünüp öyle cevaplıyorum. Yoksa işin işinden çıkılmaz anacım.  Önce Super Junior kuzularının hakkını teslim edelim ve adlarını yazalım, ardından Big Bang'in hakkını teslim edelim ve son albüm için Tablo'ya bir selam gönderelim. 


3 Şarkı  

Super Junior – Y, Beast Midnight Sun ve Wonder Girl kızlarından Be My Baby


3 Ballad 
En sevdiğim şarkılar bunlar işte. 
Brown Eyed Soul Mutlaka dinlenmesi gereken gruplardan. Kıyamam dağılmasanız nolurdu lan sanki! 
Paylaşmasam ölürdüm bu şarkıyıda :'( Allahım Kazanımın iki bülbülü el ele verip düet yapmışlar kolay mı?



3 Ost Parçası
SNSD Taeyeon – If (Hong Gil Dong OST), Jackie Chan & Kim Hee Seon - Endless Love (Myth OST) ve Park Hjyo Shin- Snow Flower (Misa OST)



3 Kareografi 
Wonder Girl Be My Baby, TVXQ – Catch Me ve Exo bebelerine de bir ödül yollama zamanı geldi  History'e verelim donlarında sallarla artık sagjggddf


3 Lider 
Super Junior'ın lideri, ki bu bebeye hep bi uyuz olurum ama neyse, liderdir ve sonuna kadar her bir üyeye ulaşır eli :D Adınıda yazim mi bi köşeye Leeteuk diyerekten yoksa ayağını kaydırıp daimi lider olarak Hyuk'u mu tahta koyayım bilemedim :P 

3 Maknea
Maknea candıre, canandır ki anlamadığım şekilde beni çekiyor bu bebeler her türlü hepsini yring ama benim ilk üçlüm değişmez 3 yaramaz yaratık onlar ablaları abileri,
İlk sıra her zaman Kyu evilındadır. Sırayı 2. liğe düşen Changmin ördeğinden almıştır. O taht mücadelelerinin olduğu günler çok zorluydu, hatırlamak bile ayrı güzel ve son olarak Makneaların 3. sü pandaların nesil koruyucusu Rii :D Yerim ki 
(Yeni anladım bu mim sağolsun Maknea forever lider never :P)


3 Trot Şarkısı / Şarkıcısı 

Hee ben bunları çok seviyorum da ne ismiyle anıldıklarını bilmiyordum geçenlerde Kimbap güzelliği aydınlattı bizleri sağ olsun. Örneği görünce sizde hemen Aaa bu muydu yahu diyeceksiniz. 
Dizilerde bunu duydunuz mu bakalım hiç? Çok eğlenceli azizim bunlar yaa ^^

Benim bu şarkılar içinde en favorim Cha Tae Hyun tarafından seslendirilmiş olan şu parça var. Sözleride güzeldi laa
Ayrıca bu türün daha eğlenceli ve sizi çekecek hali içiniz bakınız Super Junior T grubu :D

Son olarak da 'Anılara Saygı Kuşağı' Ödülü

Dağılmasanız nolurdu adiler de diyerek sevgiyle anıyorum hepsini, DBSK, Brown Eyed Soul...

Artık günü gelmişse mimi paslamaktan alıkoyamaz hiç kimse beni bu sayfadan diyerek topu, kore delisi, sevgili günlük melisi ve Mine kıza yolluyorum. Kolay Gelsin ;)





Yorumlar

  1. Bir dakka ya Ailee'yi Weesung mu yetiştirmiş??? Whoaaa!!! Weesung jjang!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar şey içinde buna mı takıldın la asfgdagsfdh Sana paslayacak idim işte bilemedim :D

      Sil
  2. Hepimiz manyaklarca ağlayıp negzel de yazmışız ha askjhdsa. Resmen içten içe bu anın gelmesini beklediğimizi biliyordum ha :D Alex sevdana sağlık. Hongki'yi unutmayaydın iyiydi bak. Ciğerimi dağlayan bir insandır yeri geldiğinde. Hayal duyar şimdi lider hakkkında yorum yapmıyorum asasd elceğizlerine sağlık :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hong Ki unutmak derken? Adam başköşede duruyor sesine yandığım :D
      Ben fndk'a rağmen lideri yiyorum burada be :D Cadıcım alıştı gerçi bana agsfdsajdfsa

      Sil
  3. sen de sıkı balladcıymışın. hep onların ismini döşemişin valla <3

    trot kategorisinde ben de highway star'da öbür amcanın söylediği şarkılara verdim ödülümü...
    bi de o ablanın şarkısı trottan çok miryo ya benziyo sankim..arabeskimsi gelmedi..

    ustalara saygı şeysine Dbsk yi koyman hüzünlendirdi bah beni.halbuki eski hallerini takiplemiyom bile gdfhgjhg

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ballad diye 2 örnek verdim ne sıkısı yahu *çaktırmadan halkı ballada yönlendiriyoruz fena mı :P*

      Ablanın tarza da ben tort diyerekten dinlediğim içün, oda olabilir araştırmak lazım :'( Ben anca güzelse dinlerim arkadaş kısmındayım hala :D

      DBSK ve Brown Eyed Soul Allah cezanızı verecek, Geçen Kimbap gacımla bir sipeşıl nayt yaptıydık tadı damağımda kaldıydı bak dertlendim gene

      Sil
  4. orkestra 3lüsüne attığın şarkıyı çok beğendim, Jackie Chan & Kim Hee Seon - Endless Love bunu bende çok dinliyorum :) trot şarkısını bende dinlemişim dizide onların kore sanat müziği olsa gerek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DBSK acapella olayında ayrı bir yerde hepsi yetenekli olunca böyle ender rastlanan işleri de yapabiliyorlardı :D

      OST olayında onun yeri ayrıdır ama "If" şarkısına da mutlaka bir göz at derim >.< Taeyeon ayrı bir ses ;)

      Sil
    2. onları da dinledim gerçekten çok güzel parçalar seçmişsin taeyeonun sesini de çok beğendim titizlikle seçmişsin ...

      Sil
  5. K-pop u görünce hemen atladım konuya ben k-pop u SS501 ile tanıdım Love Ya şarkısıyla sonra hayatıma sırasıyla CN Blue ,Ft Island , BigBang ve 2ne1 girdi bunlar bir kenara özellikle
    Bigbangden
    Ses olarak DaeSung tatlılık olarak Maknea mız SeungRi
    2ne1 den
    Ses olarak Bom tatlılık olarak yine Maknea mız Min Ji özellikle seçiyorlar herhalde bu maknea ları
    CN Blue dan
    Her iki oyumuda Yong Hwa ya veriyorum
    Ft Island dan
    Yine iki oyumda Hong Ki ye
    Şu sıralar yeni fovorilerim var
    JYJ Junsunun sesine hayranım çok güzel sesi var hepsini seviyorum Yoochun oyunculuk kabileyitini göstermeye devam ediyor
    Kara özellikle bayılıyorum çok şekerler
    Shinee bu çocuklara da sempati duymaya başladım
    SuperJunior Siwon ve Dong Hae ye bayılıyorum bizim tarafa benziyorlar biraz :)
    SNSD ise tek vazgeçilmezim Yoona dır
    Dizilerden izleyip sonradan bir gruba ait olduklarını öğrendiğim üyeler :D
    T-ara ya anti oldum bu arada çıkan olaylar yüzünden ama şarkılarında sorun yok kızların tipleri beni deli ediyor hepsinin sesi çok güzel özellikle şarkılarından Cry Cry slow versiyonu Lovey Dovey ve Davinchi ile söyledikleri We Were In Love ve Supernova ile Time To Love Listen ama kızlara kanım ısınmadı
    Solo olarak
    Ailee bir kızın sesi bu kadar güzel olabilir mi
    Baek Ji Young şarkıları güzel
    Hyuna tatlılığına öldüğüm kızımız
    UI dinliyorum
    K-pop dance ye gelirsek özellikle MStar oyununda gördüğüm kadarıyla harektler oraya ışınlanmış özellikle çoğunu yapmaya çalıştığım kimisini başardığım kimisini başaramadığım hareketler topluluğu bayılıyorum yerinde duramıyor insan
    Ost lere gelirsek
    Yim Jae Bum Pain ben bu şarkıyı öncelerden dinliyodum ama çok ağladığım filmin ost si olduğunu öğrendim her duyduğumda gözlerim dolar
    Lee Seung Chul More Than Blue yine filmini izledikten sonra bende anlam kazanmış bir ost ve yine beni hüzünlendiren bir eser
    Ailee Carry On (Faith) efsane dizinin efsane parçası ve Ailee nin sesiyle bir araya gelince mühteşem oluyor
    J-pop dan ise dinlediğim tek isim
    Ayaka dır sesini çok beğeniyorum şarkıların çoğunu da ezbere bilirim ayrıca bir çok dizi ve animeye de ostsini seslendirmiştir
    Neyse ben çok konuştum
    Ellerine sağlık...(Okuyabildiysen sevindim :D )

    YanıtlaSil
  6. Tek tek kendi fikirlerini paylaşmana sevindim öncelikle. Bendeki maknea takıntısının sende olmasına nedense şaşırmadım hiç :D Ama suju'dan bahsederken Kyu'dan bahsetmemen dikkatimden kaçmadı (:

    Verdiğin Ost örnekleri benimde favorilerimdendir, sık sık dinlerin Ailee ve Faith hariç onu daha izleyemedim maalesef.

    SNSD'de tek sevebildiğim kız lider Taeyeon'dur diğerlerine kıl olmak ara ara hobimdir. Tiffanny miydi neydi o en uyuz olduğum üye olarak başı çeker hatta :D T-ara severek dinlediğim bir grup, çıkan olaylar bana başka şeyler düşündürttü nedense o yüzden yaşanmamış gibi düşünmeyi tercih ediyorum :D İşime öyle geliyorsa demek ki

    Kara'nın klipleride çok hoşuma gitmeye başladı u aralar nedense (: Bu arada İster JYJ de ister DBSK günlerinden bahset bence Koreli en yetenekli gruptur tartışmam bile bu kısmı ^^ Her biri ses olarak çok iyiler.

    FT Island bende Hong gi severim, sesiyle görüntüsü bu kadar mı çelişir bi insanın. Sesindeki hüzne inat o ne tatlılıktır yarabbim :D


    Japonya'dan Ayaka yanına Utada Hikaru eklerim ben bir kaç isim daha var tabii ama vazgeçilmezim budur :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar