Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Uzakdoğu Sıtayla PART 1 ^_^


Geçenlerde yine dersten kaytarıp internet sitelerini talan ederken karşılaştım bu güzelliklerle..Bizim sadeliğimize inat ne kadar cicili bicili, albenisi bol şey varsa hepsinin kökeni uzakdoğu arkadaş..Yazık günah diil mi bize de,almak istesen yoluna gül döksen yine de ulaşması zor şeyler..O yüzden ithalat ihracat işleri uğraşan yetkilileri burdan göreve çağırıyorum..Getirin şunlardan da bizim de evlerimiz, olmadı banyolarımız şenlensin azıcık plzzz..


Neyse sosyal mesajımı da verdikten sonra ,istense de ulaşılmıycak olmasının da verdiği gazla ''ay bu neymiş,böyle şey olur mu,çocuk musunuz,anaokulu seviyesinde misiniz? ''şeklindeki gibi bik bik konuşmaları da kulak arkası edip bu güzelliklerin tadını çıkarmaya karar verdim ben...

Evet ne diyoduk..

Cicili bicili şeyler konusunda artık uzmanlaşmış olan japon kardeşlerimiz yine bi güzellik yapıp bu sefer ellerini wc takımlarına atınca ortaya bunlar çıkmış..Bizim standart 3'lü takımlar kendilerini aşmış terlikti, tuvalet kağıdı bilmem nesi derken kullanım açısından bilmem ama görsel olarak baya güzel bişilere terfi etmişler..

Ayrıca bana kalsa değil banyo şu kedili olanı direk odamın ortasına döşerim ama işte..
O derece sevdim ve istiyorum.. :D 


Arkadaki dantel örtüye özellikle dikkat lütfen.. :D

Bu iki winnie'li biraz anaokulu tuvaletini andırıyo gerçekten ya nys..Japon kardeşlerimiz için 'amanın bu çocuk için olsun,bu da yetişkinler için olsun'' diye bir sınır yok biliyosunuz ki.. ^o^
Gerçi şöyle bi düşününce çocukların tuvalet eğitimi içinde yardımcı olabilir aslında..
Devam edelim biz.. :)

Bu tavşan az biraz rahatsız edici bakıyo sanki.. :D

Fiyatları ise 1000 yen ile 3000 yen arasında değişiyomuş..Japon yeni daha fazla sanıyodum ama Türk parasına çevirince çok düşük rakamlar çıktı karşıma..Bizim paramızla eğer çevirdiğim kur doğruysa 20-65 lira arası bişi oluyo ki hiç ulaşılmıycak bişi diilmiş maddi açıdan..( Kim korkuttu beni japon yeni çok dehşet yüksek diye..>_<  )



Yorumlar

  1. Çok şekermiş bunlar gerçekten.Şeytan diyo ki git bi on günlüğüne yap dünyanın alışverişini geri gel :)) iyi olurdu ama dimi? :) Sen iyileştinmi bu arada kuzu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimiii süper olurdu.. :D
      gerçi o şeytan banada git çeyiz alışverişini ordan yap gel diyo ama dönüşümün tır veya kamyon benzeri bişiyle olabilme ihtimali korkutuyo beni.. :D

      bende iyiydim ve de iyileşmiştim kuzu..yani babam dün bana nezlesini bulaştırmasaydı.. ^o^

      Sil
    2. Çeyiz derken bebişim ???

      Sil
    3. hihihi bakma öyle hemen bebişim..
      lazım olur belki diye..bi ihtimal.. :D

      Sil
  2. anem. bunları anneme göstermeyelim :D ben bile bayıldıysam kadın allem eder kallem eder sipariş ettirir bunları bana :D aslında bi süre sonra bu biçimde aklına gireyim ben onun :D çok tatlılar ama :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buse annem sen napıyosun?..göstermeyelim ne demek..asıl şimdi göstericen ki senin olabilsin bu güzellikler..annelere ev eşyası diyince yol olmayan yere asfalt yol yapmışlıkları var..oyüzden kasma kendini, direk annenin gözünün önüne daya bebişim.. :D

      Sil
  3. Zeynep'i bundan böyle kur olaylarına sen bak fiyatları çok makül gösteriyorsun bebeğim yağ (: Ayrıcana noluyoz bakim, saat 3 yönünde çok trafik olacak söylemedi deme >.<

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok beğendim ama lokumum hele o pisicikli olan..sırf onun için (banyo da diil direk odama :D)ayıla bayıla aldığım tüylü halimi bile kapı dışarı edebilirim..o derece..var gerisini sen anla.. :D
      ayrıca saat 3 yönünde niye trafik oluyo şimdi.hemde durduk yere?^o^

      Sil
    2. Kıskançlık baki biliyorsun bu bünyede (: Junkime sarılıyorum gördükçe bebişimli yazıları fırt fırt

      Sil
    3. hihoo he sen onu diyosunnn... :D
      beni güldürdün ya Allah da seni güldürsün ne diyim..
      ayrıca madem öyle derdin var gel bana sarıl,junkime niye sarılıyosun.. >_<

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. teşekkür ederimm..beğenmenize sevindim.. :)

      Sil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar