25 Ağustos 2012 Cumartesi

KAZANDA KAÇAK CADI (minekibuu) VAR!!! BİR GARİP DOĞUM GÜNÜ SÜPRİZİ…




Günlerden ne gündü bilmiyorum ama aylardan haziran yıllardan 2011. Kazana gelip sahibelerinden en etkin olanı tanımışım, sevmişim. Cadım, ortağım, açtığı yolda gösterdiği hedefe yürüdüğüm idolüm demişim. Yaptığım mantıklı (!) ya da vay arkadaş süper hamle dediğim şeydir bu kazandan yararlanmak.
Gelelim neden kazana gizli giriş yaptığıma… Biricik ortağım doğmuşsa meğer, gözü karartmış dalmışım demek ki  ben kazana :P
O zaman, kişiye özel minik partiyi başlatıyorum.
Tatatatataaaaaa (perdeler açılır kuzular saçılırrrr)




Girişi beğendiysek biraz ısınalım ;) hadi kuzular oturun diye mi getirdim ben sizi kalk! kalk!


Yeterli ısı yakalandıysa dumanı tüten kazanın sahibesine dumanı tüten bir pasta gelsin. Getirin bakalım pastadan ne çıkacak hadinnn! Ayrıca yavaş yavaş partinin de sonuna geldik hanım hanımcık cadımızı gözde kuzularıyla başbaşa bırakma vakti geldi sanki. Eeee bize müsaade.


Not 1: Tüm acemiliğimle katinaya bağlayıp seçip kesip biçip birleştirdim. Şimdi çok bilmiş biri atlar. Ben sallamam ama, fikir beyan etmeden duramayan var ki  çokta fifi. Şu açıklamam onlara “geçişler kötü olmuş olabilir ama üzerine başka bir şarkı eklemek istemedim. Onlar bu halleriyle güzel sanane lan çok bilmiş (yoğun çalışma nedenli sinirliyim :P çok bilmişleri alttan alamayacağım hıh!)”

Not2: Tüm çalışmayı izleyip “bu olmuş, bu olmamış, böyle mi olsa, yuh çok oyalanıyorsun, daha o kadar mı yaptın” şeklindeki fikirleriyle katkıda bulunan günlüğüm Shinn_Min’e  :*

Veeee asıl söylemek istediğim
Seviyorum Seni Cadım. Bol kuzulu ve çok mutlu günlere  ;*

22 Ağustos 2012 Çarşamba

Queen Inhyun's Man

Queen-Inhyun's-Man
Queen Inhyun's Man  etrafta sessiz ve derinden sevimli bir hayran kitlesi olan bu dizi çok bilindik geçmişten günümüze gelen zaman yolcusunun hayatını ele alıyor. Ama Rooftop Prince dizisinin aksine olayları komedi çizgisi yerine daha romantik yolla yapıyor. Neden sonuç ve zamanda ki değişim olayları da işin içine girince her adımın etkilerini izlemek ve bu sevimli ikiliye göz atmak oldukça keyifli bir yol oluyor. 

Başrollerde Yo In Na ve Ji Hyun Woo'yu izlediğimiz Queen Inhyun's Man ayrıca beyefendinin askerden önce çalıştığı son yapım olma özelliğini ve dedikodu bombası niteliğinde ki bir aşkında çıkış noktası özelliğini barındırıyor. İki sevdalı birbirine doyamadan araya giren Kore Savunma Bakanlığına cıkcıkcıkcıklarımızı iletiyoruz ^^

İkilinin flaş aşk haberine İstanbul'da sevgili Sunrise ile muhteşem komplo teorileri uydurup, askerlik öncesi sağlam bir reklam  aşkı dediğim için kendimden utandım resmen (: Birbirlerine çok yakışıyormuş ya bu iki çiroz :P
Queen-Inhyun's-Man
16 bölümlük tarihi, romantik, dram, komedi, korku vs dolu dizimiz oldukça etkileyici bir dille kalbinizde yer edinecek. Oyuncu olmak için emek harcayan sevimli kızımız en sonunda oyuncu seçmelerine katılır ve burada ummadığı eski sevgilisinin dahil olmasıyla ümidini yitirir. En yakın arkadaşı ve menajeriyle yaşayan Choi Hee Jin günler sonra aldığı iyi haberle diziye dahil olur ve tarihi bir dramada başrol kapar.

Eski sevgilisi Han Dong Min'in kralı oynadığı dizide yer almak onun için hem büyük şans hemde can sıkıcı bir durumdur. Yeniden  birleşmek isteyen bu adamın bütün şımarıklıklarına boyun eğmek zorunda kalacak ve bir yandan yeni rol arkadaşı ve rakibi Soo Kyung'un burun kıvırmalarına katlanacaktır. Mutlulukla sıkıntı arasında kaldığı bu zaman diliminde karşısına ansızın tarihi kıyafetler içinde biri çıkıverir. 
Queen-Inhyun's-Man Queen-Inhyun's-Man
300 yıl öncesinden geldiğini söyleyen bu adam bir sapık mıdır yoksa gerçekleri mi söylüyordur? Hee Jin şirin tavırları ve gizemli havasıyla etrafta dolaşan bu tarihi eser'e  göz kulak olmadan duramaz.Sanatın ve sanatçının dostu olan genç kız gururla söyleyip durduğu düşünmeden hareket etme yeteneğinin kendisine verdiği yetkiyle çocuğu öptüğü ilk anda olay örgüsü değişir ve eğlence başlar bana göre.

Dağılmadan kısaca konusundan mı bahsetseydim önce. Sizin istediğiniz olsun o halde.  Kim Boong Do ailesini kaybetmiş, krala bağlı bir saray görevlisidir. Tahttan azledilmiş kraliçeyi canı pahasına korumaya söz vermiştir ve bunun için herkesi karşısına almaktan çekinmez. Elindeki belgelerin sağlam ellerde olduğundan emin olmak için bir zamanlar azlettiği kölesine bırakır belgelerini. Kendisine aşık olan kadının duygularını görmezden gelse de onun verdiği bir tılsımı kabul etmek zorunda kalır. Kraliçenin saldırıya uğradığı haberini krala yetiştirmek için saraya gittiğinde tılsım'ın hikmeti ortaya çıkar ve dizi 300 yıl sonrasından devam eder. 
Queen-Inhyun's-Man Queen-Inhyun's-Man
Sarayın içinde dizi çekimlerine başlayacak olan Hee Jin ile ilk karşılaşması olur Kim Boong Do'nun bu an. Karşısına ansızın çıkan bu gizemli adam artık daha sık görünür ve ondan yardım ister.Hee Jin bu genç adama yardım ederken bir yandan ondan etkilenir ve kalbini verir.  

 Etkilendiği adamın bu dünyaya dair fazla detay bilmemesini sonuna kadar kendi çıkarları için kullanıp, bir elveda tarzı diyerek, kravat bu nedenle varlığını sürdürebiliyor diyerek, arabalar aslında bu işe yarar diyen sevgili Hee Jin karakteri nambır van sın kızım sen :D

Vedalaşmalar hep sıkıcıydı bu şekilde yeni bir bakış açısı yakalayabilirim belkide :D Denemekte fayda var :P
Queen-Inhyun's-Man Queen-Inhyun's-Man
Queen-Inhyun's-Man Queen-Inhyun's-Man
Secret Garden izleyeydi bu çocuk heba etmezdi bu sahneyi :D Askerde ki Binie saygılar olsun buradan Özledik çiçeğim neyse ki 3 ay kaldı sadece :( Dizide ki romantik sahneler öyle güzel ve öyle hoş işlenmiş ki ba-yıl-dım. Klişelerin içinde boğulup kalmak istiyorum sayın seyirciler :D

İkinci adamsever cadı hala bu adamdan bahsetmediyse ikinci adam fıstır diye düşünenlere nayır, nolamaz demek istiyorum. Şeker kamışı gibi burada da ikinci adam lütfen yanlış olmasın kendisine. Hele istediğini elde edebilmek için çamurlaştıkça şekerleşiyor ablaları abileri bu :D

Ya benimsin ya kara toprağın uleeyn diye dolaşsa gözümden düşmez, o kadar sevdim ben bunu ^^
Queen-Inhyun's-Man
Baksanıza şu hallere. Nasıl sevilmez bu :D Evet gelelim diziye dair çene çalmaya yeniden Yönetmen bilgilerini kurcalayacak vaktim olmadı ama %10000000000 oranla polisiye aksiyon türünden gelen biri. O kamera hareketleriyle beni tilt etti kendisi. Arkadaşım ne demek istediğimi sen anladın yorma beni bir daha olmasın böyle :P

Senarist arkadaş tebrikler oldukça güzel bir hikaye yazmışsın, finali bile hoşuma gitti o kadar diyeyim. İlk bölümlerdeki at sahnelerinden Yeşilçam hayyranı olduğun, Gara Murat serilerinden izlenim yapıp oyuncuları yönlendirdiğini düşündüm. Her park buluşmasında o telefon kulübesiyle "Doktor "  diye gözlerim dolandı durdu. Bir de secret garden var zaten :D Aklımdaki hatırlananlar listesini not alsaydım keşke ama çalışmanı beğendim şekerim. Böyle devam et ;) Hatun birde çok tanıdık yapımların senaristi çıkıyormuş :D Bakamadım siz kusura bakmayın yahu :D Ya da  bu senaristi nması tanımazsın Yönetmenden bi haber Pii deseniz daha iyi olur aslında asdasd Eğlenirken öğrenmiş oluruz.
Queen-Inhyun's-Man

Son olarak izlenebilecek, akılda kalıcı, eğlenceli, tavsiye edilebilecek romantik dizi olsun bir de bu dizi Kore yapımı olsun diyorsanız hiç durmayın koşun izleyin. Cadınızdan sevgilerle (: 

Queen-Inhyun's-Man

OH YOON JOO

20 Ağustos 2012 Pazartesi

Blogger buluşması yaptımm..:)

Evet başlıktan da anlaşılacağı üzere bende minikte olsa blogger buluşması yaptım...


Bundan yaklaşık 1 - 1,5 ay önce bi takım olaylar silsilesi sonucu yakın zamanda takip etmeye başladığım bi blogger'ın bulunduğum şehirde yaşadığını öğrenince acayip mutlu oldum ben..

Her gün bi blogda blogger buluşmaları hikayeleri anlatılırken '' benim niye buralarda bi blogger arkadaşım yok '' diye ağlar idim ki bu haber karşısında duyduğum şaşkınlık inanılmaz bişiydi..



Onun işi yüzünden çok yoğun olması sebebiyle 1 hafta süren mail trafiğinden sonra bi buluşma ayarlamaya karar verdik..
Bi heyecanla koştur koştur buluşacağımız yere kafamda bi yığın soruyla gittim ki gittiğim yer 2 adımlık mesafe..Her insanın payına düşmeyen kafa dengi arkadaş o gün bana düştü ve ben çok eğlenceli ,çok süper bi 2 saat geçirdim.. 


Eve döndüğümde ise demek böyle bişimiş blogger buluşması , sırf sana özel yapılmış arkadaş gibi bloggerların bik bik bik anlattığı kadar varmış dedim..
Normalde Güzin'in tabiriyle bu olayı halay ve zılgıtlar eşliğinde kutlardım ama o akşam sahura kalkacağımız ilk gece olunca pısıp oturmayı tercih ettim..

Aa birde o panik ve heyecanla normalde elinden fotoğraf makinesi düşmeyen ben sallana sallana gittiğimden ve telefonla da fotoğraf çekmek aklıma gelmediğinden ilk buluşmamı belgeleyememiş bu yüzden de hava atamamış olsam da hiç bozuntuya vermeden bi dahaki sefere inşallah diyip kapatalım konuyu..

İşte böyle..
Yapılacaklar listesindeki bir maddeyi daha gerçekleştirmenin iç huzuruyla bu postu sonlandırırken, buluştuğum arkadaşın blogunu ziyaret etmek isteyenleri buraya alalım lütfen.. ^o^


17 Ağustos 2012 Cuma

Gaksital Dediğin Aslında Bridal Mask 2012

gaksital+bridal_mask+joon_won
28 bölümden oluşan Bridal Mask / Gaksital dizisi bir manghwa uyarlaması. 1930'lu yıllarda Kore'de ki Japon istilası ve ülkeyi mandalaştırma dönemini ele alan hikayesiyle şu günlerde sıradanlaşmış ve aynı hikayeleri anlatıp duran Kore dizilerine açık bir rest çekmiş ve oldukça mükemmel anlatım tarzıyla farkını ortaya koymuştur. 

Lee Kang To küçük yaşta kaybettiği babası ve hapiste aklını kaybeden abisi yüzünden evin sorumluluğunu almak zorunda kalır ve ülkeyi ele geçirmiş olan Japonların hakimiyetindeki polis merkezinde çalışan bir polis, devamında başarılı bir teğmen olmuştur. 
gaksital+bridal_mask+joon_wongaksital+bridal_mask+joon_won
Lee Kang San iyi eğitim almış, ülkesinin saldırı altında olmasını gururuna yedirememiş ve arkadaşlarıyla mücadele etmeye başlamış cesur biridir. Hapisteyken babasının ölüm nedeni hakkında yeni bilgiler öğrendikten sonra hayatı değişecektir.

Kimura Shunji, Josunlu çocukların eğitiminden sorumlu bir japondur. Sevecen ve iyi biri olan Shunji hayatın kendisine getirdiği sürprizler nedeniyle yeniden seçimler yapmak zorunda kalacak ve yoluna yön vermeye çalışacaktır.
gaksital+bridal_mask+joon_won
Mok Dan bir sirkte hayatını sürdüren cesur ve inatçı bir kızdır. Hayatta ki tek amacı kendisine ufak bir kızken hançer veren kişiyle yeniden buluşabilmektir. Bu olurken hayatın akıp gitmesine ise müsaade etmez. 

Hikayenin esas çizgisi bu insanlar arasında dönüyor. Hikayeye sonradan dahil olan Japon ellerinden çıkıp gelen gizemli (!) Lara hanım var. İlk göründüğü andan itibaren bütün güzelliğiyle dikkatleri üzerine çekiveriyor hanımefendi. 
   gaksital+bridal_mask+joon_won   gaksital+bridal_mask+joon_won
gaksital+bridal_mask+joon_wongaksital+bridal_mask+joon_won
1930'lu yıllar... Baskı ve şiddet gören Joson halkı elinde gücü barındıran Japonlara karşı büyük bir tepki veremezler. Her gün uğradıkları saldırılara ve aşağılamalara boyun eğen bu küçük insanlar hınçlarını sadece Japon polisinde teğmenlik yapan Lee Kang To'nun anne ve kardeşinden çıkarırlar.

Polis olmak için bir çok engeli aşmış olan Kang To'nun amacı anne ve abisine iyi bakabilmek iken zamanla bu hedefi sadece lafta kalmış, ayaklar altına aldığı gururu artık kendi başına takılmaya başlamıştır. Yakaladığı bir özgürlük savaşçısı sayesinde övgüler ve terfi alan Josonlu Kang To bu başarısını engelleyen Gaksital'e diş biler ve peşine takılır. Gaksital'in peşinde duyacakları ve görecekleri hayatını değiştirmeye yetecek midir? 
gaksital+bridal_mask+joon_wongaksital+bridal_mask+joon_won
gaksital+bridal_mask+joon_wongaksital+bridal_mask+joon_won
Son günlerin en sükseli ve aksiyonlu dizisi olan Gaksital muhteşem dizi "Secret Garden" gibi sevgili Tukyu'nun bizlere armağanı. Dizide yoldan geçen adam rolü bile yetenekli ellere teslim edilmiş. Cast çok sağlam kişilerden oluşturulmuş, böyle bir kadro uzun zamandır görmemiştim. Genç oyuncu kadrosuna rağmen herkes nasıl bir iş olduğunu bilerek girmiş bu işe belli. Oyunculuğundan şüphe ederek izlediğiniz tek bir kişi bile yok.

Özellikle Kang San rolünde izlediğimiz Shin Hyun Jun yine döktürüyor. Kore'li aktörler arasında yeri her zaman ayrıcalıklı olan bu adam yine gönlünüze dokunarak geçiyor beyaz camdan^^ 
gaksital+bridal_mask+joon_won
İzleyecek dizi tavsiyesi bekleyen arkadaşlar beklemeyin ve bu muhteşem eseri izleyin (: Gaksital ruhunuzu ele geçirip sizleri bu aksiyonun kölesi yapacak!




OH YOON JOO

14 Ağustos 2012 Salı

Hangeng ve Super Junior ^o^

Başlığı yazdım ama bi yandan da gülüyorum..
Bakmayın öyle..Hangeng'in Suju'dan ayrılmasıyla ilgili olanlarla bağlantılı bi post değil bu..
Merakla beklediğim 2 MV sonunda görücüye çıktı onu haber vermek istedim sadece..

İlki kadife sesli Hangeng ve Elva Hsiao birlikte söyledikleri The Best Listener adlı parça..

Oldukça teknolojik bi klip çekmişler ama benim asıl beğendiğim şarkının kendisi..Çok hoş bi melodisi ve bağımlılık yapan bi ritmi var..

Bu şarkıyı dinleyene kadar Elva Hsiao hakkında hiçbir fikrim yoktu..

Genel olarak beğendim ,birazcıkta araştırdım ve kısa bir özet geçecek olursak eğer Japon olduğunu düşünmüştüm ama Tayvanlıymış..79 doğumlu ve 1999 yılından beri müzik sektörünün içinde..

Kendi dilinde 12 albüm 1 tanede İngilizce albüm çıkarmış ve 2001 World Music Awards'da Best Selling Chinese Artist (en çok satan ) ödülünü almış..

Reklamlar dışında ilk oyunculuk denemesi ise ünlü Infernal Affairs (Kirli İşler ) filmiyle olmuş..Şimdilik bu kadar bilgi yeterli sanırım..

Onun dışında bu klipte Hangeng gözüme çok şeker gözüktü onu da söylemeden geçemiycimm izninizle..


İkinci video klip ise Super Junior'dan SPY adlı şarkıya geliyor..(bu klip gelene kadar yeminle hangeng'imin şarkısı eskidi yaa)
Teaser'ını izlemiş miydiniz bilmiyorum ama oldukça merak uyandıran bi tanıtımı vardı..
James Bond tarzı giyim, silahlar ,Sexy Free & Single'dan farklı bi ritme sahip şarkı derken..Neyse ki çok beklemeden videosu da geldi diyebilmeyi çok isterdim ama bayaaa bi bekledik...

Gerçi orijinal mv yayınlanmadan promosyonlara başladılar, koreografiyi de görmüş olduk böylelikle ama yinede şaşaalı teaser yüzünden orjinal mv'yi merak etmeye de devam ettik..Aşağıdaki klipte şarkının ilk çıkış yaptığı programdan ve tr altyazılı..


Neyse teaser çıktıktan sonra gelen haberlere göre bu klipte kan kırmızı lensler,yoğun renkli bölümler,ruhsal boşluk içerikleri ,ateşli silah sanatının zengin kültür ajanı konsepti (artık ne demekse) olduğu söyleniyordu.. 

( çok afilli bişi demeye çalışmışlar ama oda olmamış gibi sanki..  :D )

Sırf bu özellikler yüzünden klibin denetlenmediği ama ertelenebileceğinden hatta klibin daha çekilmediğinden falan bahsedildi..(ki ertelemenin bu yüzden olduğu da söylentiler arasındaydı..) Koreografiyi gördük ama yinede merak ediyoruz bu ekşınlı tanıtımdan sonra falan filan bla bla konuşulurken ve benim sabrım sınıra dayanmışken klip sonunda dün geldi ve bende bunu paylaşmak istedim..
Bunların dışında sizin bu albüme ve klibe dair görüşleriniz ne bilemiyorum ama ben bu erkeksi tarzı çok beğendim..özellikle Yesung ve ,Kyuhyun'un keçe görünümlü kuş yuvası saçları gitti ya benden mutlusu yok artık.. :D aa birde Leeteuk'ın ergen döneminde bıraktığımız ortadan ikiye ayrılmış saçları klipte kalmış ya bu da ikinci bir mutluluk sebebi benim için..

işte böyle.klipler hakkında benim söyleyebileceklerim şimdilik bu kadar..şimdiden iyi seyirler..
görüşmek üzere..



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...