Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Dream High 2

Dream High 2
 Kirin Sanat okulunda yeni bir macera başlıyor. Maddi sıkıntılar içindeki okul (bu demek ki bütün mezunlar hayırsız çıktı, dökülüyor okul! Cık cık cık) yeni öğrencilerini yeteneklerinin yanı sıra çalışkanlıklarına göre de seçmeye karar vermiş, boş hayallerle çırpınan öğrencileri gerçeklerle tanıştıran idealist öğretmenlerin yerini memur (!) zihniyeti ele geçiriş. Ve Devlet Ana sokaklarda mendil satmaktan sıkılıp şarkıcılığa soyunmuş genç nesli bu alışkanlıktan kurtarmak adına genç sanatçılar koruma kapsamında en gıcırından bi yasa çıkararak 10'dan sonra çalışmalarına engel olmuştur.

Bu yasa yüzünden sahne alamayan HerShe ve Eden grubu hem paçalarını kurtarmak hemde tepki koyuyoruz başlığı altında ufak bir stüdyoya dönüştürülen Kirin Sanat Okulunda yeniden eğitime başlarlar. Eski öğrencilerle idol olan bu 2 grubun bir araya gelip kaynaşmaları döneminde ortaya çıkan eğlenceli zamanı izlemeye hazır mısınız? 
Dream High 2
 İlk sezonun elenen kızı Jiyeon bu kez karşımıza Hershe'nin bir parçası olarak çıkıyor. Grubun oyuncu kontenjanını dolduran küçük hanım geldiği yerde tutunmaya çalışırken yanında duran 2 dev ses altında çatır çatır eziliyor bence (: T-Ara kızları mianhae :P

Gerçi dengeyi korumak adına Ailee konu mankeni bile olamamış, genelde görüntü verip uzak tutulmuş hikayeden :'( Bir iki yerde sesini duyabiliyoruz, karga Kang Sora dinlemek zorunda mıyız yaa biz?

Dream High 2Dream High 2
Neyseki Hyorin bir durunda millet azıcık keyif yapsın diyerek elinden mikrofonu düşürmedi, her fırsatta şakıdı.Ayrıca en uyumlu ve ara bulucu karakter olarakta gözümden kaçmadı. Afferim kızım övgüsü aldı benden bol bol ;) 

Eden beylerini ilk kez gördüm sanki. Şeker çocuklar ikiside azizim, Ama JB bu kadar göklere çıkarılırken Çapkınlığı ve vurdumduymazlığıyla öne atılan partneri harcandı resmen. Çapkın ve umursamaz tavırlarla o yavrucak ideal bir numaraydı oysa, seviyoruz ailecek kendisini. 

Dream High 2
Ne güzel abimizdin sen JB
JB ön plandan ön plana ve hatta yönetmen elinden gelse izleyiciye ödünç olarak "ablası bak ne şeker çocuk bu al oyna işin bitince getirirsin" kontenjanında olarak elinden gelen her şeyi yapmış.

Yete
neklerini sergileyip yıldızını parlatmış ama bu kadar bu karaktere yüklenilmesi 2. 3. karakter olayını söndürmüş, çekişme ortamı ve şirinlik yaratılırken hep bir eksiklik var.

Dream High 2
2. adam dediğin ezik olur kuşum, en büyük ayıbın bu (:
Jin Woon ikinci adam, birinci ile yarışabilecek konumda değil, çünkü çok daha yetenekli kendisine göre. O asi bir rock starı olacak büyüyünce. Kimseyi umursamayıp müzik benim istediğim şey diyerek her şeyden vazgeçebilecek bir özgüven yumağı.

Kang So Ra kızımız bu dizide ilk kez (!) erkeksi bir rolde. Tek hayali şarkısı olmak olan bu yavrucak muhteşem sesi ve dans yeteneğiyle insanları etkilemenin en güzel yolunu buluyor. Üstüne okuduğu okula büyük hayranı olduğu JB'de düşmesin mi? E kendisi yeteri kadar saf, beceriksiz, sakar ve benzeri olduğu için bütün erkekler bir ona aşık :P Neyseki olayı bu kadar abartmamışlar (:
 Dream High 2
Sora peşinden koşup kapışan 2 delikanlı yerine Hyorin sevdalısı ikiliyi izlemek daha keyifliydi bence (: 

İlk sezondaki kendileriyle savaşıp yeteneklerini geliştirmeye çalışan çocuklar bu kez birbirlerini rakip alıyorlar. Müzik piyasasının biraz daha matematik yönünü görüyoruz, bunu yaparsam bu tepkiyi verir ve olaylar bu şekilde gelişir düşüncesini güden yapımcılar ve magazinin yön verdiği hayatlar...  
Dream High 2Dream High 2
 Daha fazla aşk, daha fazla performans daha çok sevdiğim ses...


Nereden geldik nereye gidiyoruz konusunda biraz sıkıntılı, diğer öğrencilerden tamamen soyutlanmış bir sezon olmuş. Müzikal olması nedeniyle fazla göze batmayan bu nedenleri görmezden gelirseniz severek izleyebileceğiniz bir dizi.
 Dream High 2
 Hani canım sıkkın benim  bir şey söyleyin de eğleneyim konulu cümleler vardır ya onun cevabı olabilir bir dizi. Konuya takılmadan izleyince çok eğleniyorsunuz çünkü. Eksik gedik konusunda takılıp kalmaya gelmez ;)
Dream High 2
  İyi seyirler, Başınızı koyabileceğiniz omuz sayısı bol olsun ^^


Yorumlar

  1. ben bunun birincisini bi salaklık yapıp izledim.. ama nasıl o kolye olayını çözebilmek için ilk dört bölümden sonra son bölüme sıçradım bakalım kolye kimin elinde patlamış diye sonunu öğrenince ortadaki 16 bölümü kendim yazdım :) izlemedim yani :)
    2.sinde daha az sevdiğim oyuncu kadrosu var o yüzden tahammül eder izler miyim bilmiyorum...
    ama dizi izlemekten çok senin yazılarını okumak daha çok keyif veriyo ne güzel anlatmışsın o şeker oğlanı.. yani bi gıdıktan öbsem şekere bulanacam hissi verdin bi an bana.. delisin manyahsın.. tanıtım delisi seni... nerden buluyosun ayrıca bunların hepsini izleme vaktini yahuuuuu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlerken yorulmayasın diye uğraşıyorum bebeğim :D

      Sil
  2. wgm'yi izlediğim zamanlarda sora'yı merak edip izlemiştim ama fena çıkmadı..tipik okul-komedisi işte..
    ilki kadar sürükleyici değildi belki ama yinede eğlenceliydi..
    jb çok şekerdi,şimdilerde grup kurduğu dizide aksanlı konuşan arkadaşı da gayet iyi iş çıkartmıştı..sonraa yine wgm'de kyu'nun buluştuğu dizide okul müdürünün kızını oynayan kızda psikomsu rolüyle bence hiç fena diildi..aslında bu saydıklarımın hepsinin ilk oyunculuk deneyimi olmasına karşın gayette izlenebilir bişi yapmışlar bence..
    neyse şarkılar,türküler,danslar eşliğinde -rina gerçeğine- rağmen güzel diziydi yine de yaaa.. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kyu'mu araya sıkıştırmasan ölürdün değil mi? >.< Kan So ra fotoları arasına onca İtuk öpüşme sahnesi vardı oysa ben hiç söylüyor muyum cıkcıkcık :D

      Sil
  3. Bana göre birincisinin yanından bile geçemedi. O kadar bekledim Dream High 2 çıkacak diye çıkar çıkmaz bir heyecanla izlemeye başladım. İlk bölümler de güzeldi ama son 3 bölümünü izleyemedim. Daha dayanamadım izlemeye :P Demek sonunda JB ile olmuş. Ben diğerini bekliyordum :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı mantık üzerinden ilerleyen bir devam projesiydi ben ikisinde de müzikal diye izlediğimden keyif aldım valla (:

      Sil
  4. bende bu diziyi izledim ama sevdim sevmedim mi hala bilmiyorum...so ra yı hiç beğenmedim...onda öyle ünlü olup amerikalara gidecek bir kapasite yoktu bence çok alakasız olmuş...jb hoş çocuk ama resmen gözüme soktuklarından zamanla antipati oldu bende..hele ki bide sorayı sevdiğini düşününce...jin woon ve jiyeon çok şekerlerdi :) bırak aileeyi hyorin bile geri planda kaldı bence...bide o üçlü olayı neydi yaa...öğretmen mevzuna hiç girmeyelim..düzgün bi öğretmen yoktu...neyse işte genede oturdum izledim sonuçta..en başta dediğim gibi sevdim mi sevmedim mi bilmiyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müzikleri dinlemek için kendimizi avutttuk belkide :D

      Sil
  5. 3 sezon çıktı deniyor ama yok gerçekten var mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. walla ben hiç öyle bişi duymadım.ama oh yoon joo duyduysa bilemiyorum..

      Sil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar