Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

The Last Scandal of My Life My Life's

The Last Scandal Of My Life
Hun See kayınvalidesi ile aynı evde yaşayan, eve maddi katkıda bulunmak için figüranlık yapan bir ev hanımıdır. Aynı zamanda kızının tek dayanağıdır zira kocası bir iş nedeniyle onları yalnız bırakmıştır.

Karşısın çıkan yeni bir figüranlık teklifi için yeniden bir sete gittiğinde reklamda  kendisinin ve yaşıtı kadınların aşağılandığını iddia ederek diğer figüranları da yoldan çıkarır. Bu sırada sette olması gereken en son kişi, kızını görür ve yerini terk edip kızını terbiye etmek için Kore usulü yöntemlere başvurur. Bu sırada kızının yanında bulunan yakışıklı aktör Song Jae Bin'de durumdan payın düşeni alır. 
The Last Scandal Of My Life
Gazetelerde yerini alan bu ilk skandalla birlikte artık Song Jae Bin ve Hun See'nin yolları sürekli kesişmeye başlar. Ünlü bir aktör ile evli ve çocuklu bir ahjumma arasında başlayan didişme ve çekişme zamanla  şekil değiştirecektir.   

Hun See'nin eşinin bir soruşturma nedeniyle hapse atılması sonrası köşeye sıkışan Hun See bir şekilde Jae Bin'den yardım almaya çalışır ve sonunda onun evine hizmetçi olmaktan başka çaresi kalmaz. 
The Last Scandal Of My Life
Yani bu diziyi izlerken ya çok beğenecek ya da vasat bulup yarım bırakacaksınız ama, unutmayın ki bu dizide sıradan insanları izlemeyeceksiniz. 
Jun-ho Jeong ile Woong-in Jeong'ı iki kardeş olarak izleyeceksiniz misal. Ayrıca benim Kurt unni adıyla kayıtlarıma aldığım sevgi kelebeğim Jeong-su Byeon'da dizideki kötü kadın( pisliiik, piiii!) karakterini oynuyor. 

Baş rolde yer alan kadın  oyuncu Korelilerin çok sevdiği biriymiş. Bizdeki Türkan Sultan neredeyse ancak bu dizinin yayınlandığı dönemin sonunda intihar ederek yaşamına son vermiş. 
The Last Scandal Of My Life
 Külkedisi masalı ile başlayan hikayemizde  prensimiz yer paspaslayan prensesi fark edip onu yeni bir hayata sürükleyebilecek midir, izleyip görün. 16 bölümlük dizi eğlenceli bir başlangıç yaparak gözüme girdi, 2008 yapımı olduğunu anlamanız zor olmayacak o yılların tadı geliyor hemen zaten, müzikleri ve anlatım tarzı bile aynı (: 




Yorumlar

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Çok severek izlemiştim ben bu diziyi kuzum ya :( Anılarım canlandı.. Dizi sonrası intihar eden başrole çok üzülmüştüm çok sevior sevimli buluyordum.. Topraa bol olsun :/

    YanıtlaSil
  3. Yorumumu yanlışlıkla sildim :/ Blogunu her açtığımda kod istiyor onu engelliyim dedim o arada yorum silindi :/ kusura bakma :(

    Başroldeki kadın sanırım intihar eden? İzleyeceğim bu diziyi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğer yorumunuda görebildim merak etme, keyifli seyirler dilerim şimdiden ;)

      Sil
  4. İlk Kore dizilerimdendir. ÇOk güzel, çok romantikti. Kadının gerçek hayattaki trajik sonunu çok sonra öğrendim :( Keyifli bir dizi izlenmeli bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sonradan öğrendim :( Ben niye bu kadar geciktirdiysem

      Sil
  5. Canım sağol tanıtım için listeye almak lazım:)ama bu korelilerde de ne çok intihar eden var yaa ilginç :( yaşamak varken neden kolay sandıkları yolu seçerler anlamıyorum,bazıları ölmemek için çabalar bunlar kendilerine kıyıyolar ne kötü :( öpüldün şeker:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onların inançlarına göre öldükten sonra yeniden ve daha iyi koşullarda doğuyorlar (: Ölmek basit tabii sıkıyı görünce

      Sil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar