Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Cheongdamdong Alice

Cheongdamdong Alice
Han Se Kyung yeterince çalıştığı taktirde mutlaka karşılığını alacağını düşünen bir kızdır. Başına gelen olumsuzluklara direnmek için en büyük kaynağı bu inancından alır. Okuduğu okulu birincilikle bitirmesine ve bir çok ödül kazanmasına rağmen iş bulamaz zira yurtdışı eğitimi almamıştır.

Hala inancını yitirmemişken girdiği bir mülakat sonunda işe alındığını öğrenir. Yeteneklerinin sonunda fark edildiğini düşünürken mülakat sonrası en az puanı kazanan aday olduğunu bu nedenle ayak işlerine koşturması gerektiğini öğrenir. 
Cheongdamdong Alice
Çalışırsam karşılığını alırım.
Olsundur yıllar sonra bir iş buldum ya laylaylom diyerek sevdiceğini arar. Okul yıllarından beri kalbini paylaştığı biricik aşkısı da kendisi gibi hayata tutunmaya çalışan biridir. 

Tam iş buldum hayatım yoluma giriyor derken sevgilisiyle problemler yaşamaya başlar ayrıca lisede başına bela olan eski bir arkadaşının yeni çalıştığı şirketin hanımı olduğu haberide moralini katlamaz.
Cheongdamdong AliceCheongdamdong Alice
Neyse ki bu zor durumunda yardım alabileceği sekreter Kim hayatına girmiştir de biraz nefes alabilmiştir kızımız. Ancak sevgilisinden ayrılması ve hayatın acımasızlığı artık onuda zorlayacak ve sonunda kızımız basit yoldan Kore'nin zengin muhiti Cheongdamdong'a giriş yapmak için uğraşacaktır.   

Beyaz Tavşanım Olur musun?

Hikayenin bundan sonrası kızımızın yeni hayatı için neleri feda edebileceği üzerine kurulu.
Cheongdamdong Alice
Lee Hye-kyeong'ın orjinal romanı "Chungdam-dong Duck" hikayesinden yola çıkan dizimiz Moon Geun Yeong ile Park Shi Hoo'yu yan yana getiriyor.

İlk duyduğumda heyecanlanmama neden olan bir hikayeye sahip olan dizi maalesef izlerken aynı heyecanı yaşatmadı bana. Yaşadığı travma yüzünden bol gelgitleri olan ve bunu göstere göstere yapan birine bu kadar bağlı kalma olayı biraz inandırıcılıktan uzak gibiydi. Eğer gerçeğe inanırsa buna dayanamaz ve kendini öldürür olayına girmiyorum bile (:
Sevdiğim iki oyuncuyu birlikte izlemek keyif verse de iki aşıktan çok kardeş, kanka durumunda göründüler gözüme genelde ^^ Kamera arkalarında bile  elektrik alışverişi durumu daha fazlaydı (:

Masaldan alıntı yapmalarıyla ünlü Koreliler bu kez beyaz tavşan usulü takıldılar ancak yan roller çok yancı kalmışlardı. Neden neden nedeeeeen! diye kendimden geçmeme neden olan onlarca soruyla beni baş başa bıraktılar. 
Ancaaak; 

Sen aşkını gösterirken Nazım'dan şiir okursan sana nasıl kötü derim ben adam ^^

En güzel deniz : 

                      henüz gidilmemiş olanıdır. 
En güzel çocuk : 
                     henüz büyümedi. 
En güzel günlerimiz : 
                      henüz yaşamadıklarımız. 
Ve sana söylemek istediğim en güzel söz : 
                    henüz söylememiş olduğum sözdür...
İçinde Nazım Hikmet adını barındıran Antalya'm ile ülkemden bahseden bu dizi antikahraman başrol erkek ile ayrıcalıklı diziler arasında ayrıca. Bir de Can You Hear My Heart dizisinden tanıyacağınız Nam Gung Min'i de çok özlediğimi hatırlattı bu dizi bana (:

Diziyi çok kötüledin başka referans lazım diyenler okumak için tıktık 




Yorumlar

  1. Ben sevdim bu diziyi. Çıkarımlar iyiydi bence. Tabii sıktığı yerler oldu tabii. Nazım Hikmetten, Antalyadan bahsetmesi ile Türk izleyiciyi kendine çekti. Park Si Hoo da acayip tatlıydı. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bariz deli bir adama duyulan aşka inanmıyorum arkadaş ben ^^ İnandırıcı olmaktan uzak ama şirin Si Hoo izlemek için ideal bir yapımdı

      Sil
  2. Ben bu diziyi bayıla bayıla izledim gerçekten.Park Si Hoo nun oyunculuğu resmen zirvedeydi.Kendi kendine dans ettiği ve doktorunun kalp krizi geçiren ifadesi harikaydı.Ama Moon yerine başka biri olabilirdi bence.Tamam çok rahatsız etmedi ama psh nun yanına boyu boyuna yaşı yaşına biri daha iyi giderdi :p Diğer pamuk şekeri kıvamı olan dizlerin aksine daha gerçekçiydi.Gerçek hayatta böyle naparsın.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar