Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Sex Is Zero

Sex Is Zero
Eun Sik askerlik dönüşü üniversiteye adım atar artık 28 yaşındadır. Cha Ryu grubunun bir üyesidir. Bu grup acıya dayanıklılık adı altında her gün eğitim yaparak vücutlarıyla bir şeyler kırıp dökerler. 

Okulda bir gruba dahil olmanın verdiği acı deneyimi yaşayan Eun Sik ayrıca okulun jimnastik kraliçelerinden Eun Hyo'yu görüp ona çarpılmıştır. 

Kaderin oyunuyla kızla sürekli olmayacak şekilde bir araya gelen Eun Sik sevdiği kızı elde etmek için elinden geleni yaparken üniversiteli gençlerin bel altı muhabbetlerini izliyoruz bu filmde. 

Sex Is ZeroSex Is Zero
American Pie filminin Kore versiyonu olarak yorumlayabiliriz Sex is Zero filmini. Zaten buram buram Amerika kokusu geliyor filmden, bir de komedi filmlerinde sık sık kullanılan iğrenç görüntülerle açılıyor film. 

Açılışı atlattıktan sonra bel altı muhabbetlerin kullanıldığı komik bir film izliyorsunuz. Koreliler yapınca bu komediyi doğal olarak bir yerden sonra gülmeyi kesip "şimdi gülüyorsunuz da ya birde bu olursa bak gördün mü cıkcıkcık" diye ciddileşiveriyor film.  
Sex Is Zero
2002 yapımı film yayınlandığı dönemde büyük gişe başarısı elde ettiğinden yapımcılar ikincisini de çekmişler hemen. (4 milyon küsür insandan bahsediyorum burada)


Bu film ya çok eğleneceğiniz ya da bu ne yaa diye kapatacağınız bir film olacak. Çerezlik komedi filmlerinden. 

Yorumlar

  1. ha jiwon'un çaylaklık dönemine ait bi film mi ki bu..
    bu filmde oynadığını bilmiyodum ben..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çaylaklık dönemi sayılabilir oyunculuğunun 2. yılında 7. projesi bu yapım (:

      Sil
  2. Oha bu filmi 4 milyon kişi mi izlemiş? Ama çok boşa harcayacak paraları varmış. Senle benim de amma çok boşa harcayacak zamanımız. .. kkkk
    Olsun en azından para vermedik ahahhaha
    Izledigim en sacma, konusuz manasız kore filmleri arasinda ilk 5te yer alir bu film. Pirt yani. Simdi sen yazinca kendime sordum neden izlemiştim acaba diye hahahah Hatırladım ama. Yazdi çok sicakti ve benim yapacak hicbir seyim yoktu. Demek guzel bir dizi falan da yoktu kkk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hormonların hüküm sürdüğü bir yapımda bir de amerikan havası hakimse Koreliler koşarak gider andsjnalhbflfd

      Sil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar