7 Temmuz 2013 Pazar

Gu Family Book

Gu Family Book
Gu Family Book
Jiri dağının koruyucusu Wol Ryung insan görüntüsüne sahip olsa da mitolojik bir yaratıktır. İnsan dünyasına kaçamak bakışlarla geçirdiği 500 yıllık hayatının anlam kazanması bir ağaca bağlanmış Seo Hwa sayesinde olur. 

Seo Hwa'nın asil ailesi vatana ihanetle suçlanmış, babası öldürüldükten sonra ailesi köle olarak satılmıştır. Bu durumu kaldıramayan Seo Hwa bir Gisaeng olmak yerine ölümü seçer. Zorla getirildiği Gisaeng evine girmek istemez ve utanç ağacına bağlı kalır günlerce. Bu günlerinde ona yardım etme tutkusuyla onu izleyen gizli bir hayranı vardır. 

Bir şekilde abisini de alarak satıldığı mekandan kaçan Seo Hwa yorgunluğa dayanamaz. İntikamlarını alması için abisinin kaçmasını izleyen kadın ormandaki huzursuzluğu hisseden Wol Ryung tarafından bulunarak kurtarılır. 

Günlerce misafir ettiği kadını sakınıp kollayan Dağın koruyucusu kendine dair her şeyi kadından saklar ona duyduğu aşk hariç. Abisi ve kendisine yardım eden hizmetçisinin varlığından tedirgin kadına onların iyi olduğu yalanını söyleyerek rahatlatan  Wol Ryung kıza evlenme teklif eder. 
Gu Family Book
Tae Ho Kim
Her kötülüğün uzak durduğu günler geçiren iki aşık güzel zaman geçirirken  Wol Ryung sevdiği kadın için insan olma yolunu seçmiştir. Bunun için 100 gün boyunca insanlara yardım edecek, insanların yanında dönüşmeyecek ve et yemeyecektir.

Mutlu sona günler kala rahat batan Seo Hwa lezzetli yemeklerine yenilerini eklemek için ormana bitki toplamaya çıktığında peşinde olan askerler tarafından fark edilir. Her zamanki gibi tam zamanında olay yerine gelen  Wol Ryung tarafından kurtarılmıştır. Askerler uzaklaştıktan sonra ortaya çıktıklarında karşılarında bir sürpriz onları bekler. Özel yeteneği sayesinde ruhu hisseden komutan olaya müdahale eder ve kadını ele geçirirler. Sevdiği kadının acı çekerek götürülüşüne dayanamayan  Wol Ryung verdiği sözü görmezden gelerek kadını kurtarır. Ancak gerçek görüntüsünü gören karısı artık on bir canavar gözüyle bakmaktadır.
Gu Family Book
Karısının haline mi yansın 1000 yıllık şeytan olacağına mı yansın bilemeyen yakışıklı koruyucumuz madem bir işe kalktık tam yapalım. Bu zilli bilmese de kalbim biliyor nasılsa diyerek yeniden peşine düşer. Bu defa kankası keşişin verdiği özel bir alet vardır elinde. Kendisini ortada bırakırsa kadının kalbine saplayacaktır sözde.

Hain kadının çığlıkları eşliğinde ışıltıya dönüşen  Wol Ryung doğanın koynunda yok olurken geleceğe attığı tohumlar filizlenmektedir. Mide bulantısı çeken Seo Hwa'nın karnında ki çocuğa bir şey yapması mümkün olmadığından el mecbur dünyaya gelir küçük bebek.

Ailesinin intikamını alıp hayattan gitmek isteyen Seo Hwa can düşmanını çizer ancak bu ileri ki hayatında adama karizma katmaktan başka bir şeye yaramaz. Adamın bacakları altında kılıçla çizilerek ortadan kaldırılır. Seo Hwa tarafından keşişe emanet edilen bebek ise insanlar arasında, onlar gibi yetişsinler diye keşişin gözetimi altında ırmağa bırakılır.
Gu Family BookAsil bir adam tarafından bulunan bebeğe Nehirde bulunan ezik anlamında Kang Chi adı verilir. Beladan uzak duramadan büyüyen şeker yumağı adil ve eğlenceli biri olmuştur. Yanında yetiştiği adamın çocuklarından ayırmadığı Kang Chi evin kızına sevdalanmıştır. 

Kendisine babalık yapan asil adamın da vatan hainliği ile suçlanıp öldürülmesi ve ailenin köle olarak satılmasıyla bütün dünyası alt üst olan Kang Chi intikam aşkıyla yanıp tutuşur. VE özel yeteneklerini fark eder. Artık yeni bir dünyanın kapıları açılmıştır. 

Dam Yeo Woon isimli genç biri tarafında kurtarıldığında ikisininde kaderleri bağlanır. Kang Chi'de babası gibi şeytan olmayı göze alıp aile kitabının peşinden gidebilecek midir? 
Gu Family Book
Lee Seung Gi
Çok severek izlediğim bir Seung Gi dizisi daha (: Işıltılar eşliğinde başlayan her görsel detaya bayıldım resmen. Mitolojik bir şey var hikaye de diyerek boşta bırakılmamış altı üstü daha ne ister deli gönül ^^ 

Wol Ryung karakteriyle derbeder olmama vesile olan sevgili Kim Tae Ho sevgiler ;) Eli arkasında, sakin yürüyüşüne yandığım nasıl bir adamsın sen ^^ Zaten sevimli ve çekici bir adamsın ama kötü olduğunda da apayrı güzel oluyormuşsun onu anladım. O kadar paketini anlattım ki duyanda sıfır oyunculuk diyecek :D (Çok kötü oyuncu bu izlemeye değmez aslında :P Aşık adama bağladığında ki o sırıtış falan büyük rezalet misal )
Gu Family Book
Şeftali ağacı ve hafif ışığıyla ortamı dolunay sıtayla aydınlatan hilal görselliğin dibi olmuş ama çok kartpostal bir sahne. Kıskandım.

Seung Gi'nin iğrenç yeşil gözleri dışında dizide sevmediğim ne vardı diye düşünüyordum da O Yeon hee Lee hatununu tarihi dizilerden uzak tutun yarabbi o ne çirkinlikti öyle :'( Resmen kızın kariyeri bitti 

Bu arada Suzy oyunculuğunu ilerletmiş gibi geldi bana :D En çok ona yaradı bu iş. 

Dizinin Ost'sinde emeği geçen herkesi tek tek selamlıyorum. Dilinize sağlık nasıl güzel şarkılar onlar öyle :') 
Gu Family Book
Hiç durmayın hemen seyredin ^^

4 yorum :

  1. valla cadi bacim, ben bu diziyi pek bi sikici diye duymustum ama senin kaleminden okuyunca izleyesim geldi. zavalli seung gi'nin de kaderi gumiholardan cizilmis, gumihoya asik olmasi yetmedi, simdi kendisi mi gumiho oldu jasjdakjsdka ay yazik yaa :D neyse, ben bi sans veriym bu diziye bence. tanitim icin tenk yuuu!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıkıcı olarak yorumlanmasını cidden anlamam bazı yerleri sarmadı derlerse belki :P Tarihi ve fantaktik bir dizi olması yüzünden çekici gelmeyebilir belki ama ben fazlasıyla sevdim ^^ Sen ne diyeceksin bakalım

      Sil
  2. harika bir dizi hala etkisindeyim acaba devamı gelirmi dersiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geleceğini sanmıyorum olsa kulağımıza çalınırdı çoktan hem tam tadında kaldı dizi sanki :D

      Sil

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...