Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Lee Byung Hun ve Lee Min Jung Evlilik için Gün Sayıyor

Lee Byung Hun Lee Min Jung wedding
16 Şubat 1983 doğumlu Lee Min Jung
ile 12 Temmuz 1970 doğumlu aktör 
Lee Byung Hyun'un düğün tarihleri sonunda geldi çattı.

Çok sık yan yana görüntülenmeyen ikilinin evliliğinin nasıl olacağını düşünemeyenler için çektirdikleri fotoğrafları ne kadar 
yakıştıklarını anlamamızı sağladı.İlişkilerinin 2006'ya dayanması göz ardı edilebilir :P 

 Neden iki ünlünün doğum tarihlerini vererek başladığımı anlatayım önce. Koreliler ile ilişkisi genellikle "Anne baksana bu nasıl? " diye burnuna sokulan yakışıklı çocuklardan ibaret olan annemin 
Lee Byung HyunLee Min Jung 
ilişkisine yorumunu merakımla başladı.
Lee Byung Hun Lee Min Jung wedding
 "Aralarında kaç yaş var kız bunların baksana kızcağız çok ufakmış" demesiyle bilmediğimi fark ettim ve "Oooo çok yaş var anne" diye salladım. Annemin fotoğraflarını incelemesinin ardından yaş farkına dönüş yaptım hemen. Çoook yaş falan yokmuş aslında 12 yaş benim ülkemde sıradan karşılanan bir yaş farkı sayılırken hemde ^^ 

 Annem yine de bu konuda "o ufaklığı napacakmış beni alsın" diye takılmaya devam ederken ikilinin düğün için Grand Hyatt Oteli tercih ettiklerini öğrendim. Akşam 6'da başlayacak tören bir çok ünlüyü ağırlayacak.
Lee Byung Hun Lee Min Jung wedding
120 milyon won yani 105,000 dolar yani 208 milyara düğünlerini yapacakları bilgisi geldi. (Para biriminin çevirisi ben yaptım 3 5 milyar katkı yapabilmek hoş olurdu zengin dururdu. Ucuza mı kaçmışlar ne kkk) 
Lee Byung Hun Lee Min Jung wedding

Oldukça sade bir davetiye tercihi yapan çiftimiz ayrıca gelen hediyeler için teşekkürlerini sunmaktan da geri kalmıyor. 
Lee Byung Hun Lee Min Jung wedding
Lee Min Jung her zaman ki şekerliği eşliğinde Me2Day hesabından çektirdiği bu fotoğrafla gelecek hediyeleri garantilemiş gibi görünüyor. 
(Pis fesat ben kkkk) 
Lee Byung Hun Lee Min Jung wedding
Ömür Boyu mutluluk dilemekten asla vazgeçmeyeceğim virgül sevdiğim bu iki oyuncunun düğün sonrasıda yorumlarla karşınızda olacağım canlar nokta (:




Yorumlar

Popüler Yayınlar