Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

I Hear Your Voice: Sesini Duyuyorum

I Hear Your Voice
Park So Ha; çocukluğunda geçirdiği bir trafik kazası sonrası insanların düşüncelerini gözlerine bakarak okuyabilme yeteneği olduğunu keşfetmiştir. Aynı kazada babasını kaybeden So Ha insanların düşüncelerinin acı verici yönünü keşfettiği için asosyal takılmayı gelenek haline getirir. Babasının katilinin yakalanmasını sağlayan örenci kızı bulup hayatı boyunca onu korumak dışında bir şey düşünmeden günlerini sürdürür.
I Hear Your Voice
Jang Hye Sung; koruduğu kişileri dinlemeden amaçsızca onları savunan bir avukattır. Annesinin gözünde bir tık yükselebilmek için kamu avukatı olmaya çabalar. Bunu bşardığı gün kısa sürede öğrendikleri sayesinde artık korkusuz, atak bir avukata dönüşmeyi öğrenecektir.
I Hear Your Voice
Cha Kwan Woo; Eski bir polis memuruyken adaletin diğer tarafınıda bir göreyim diye düşünerek avukat olma yolunu seçer. Parası olmadığı için savunma sıkıntısı çeken insanlara adam gibi savunma hakkı düşüncesiyle bir siyasi  gibi görünse de işini hakkıyla yapan güzide bir avukattır. 
I Hear Your Voice
İlgi çekici konusuyla bir anda bütün ilgileri toplamayı başaran,
oldukça iddialı bir yapım
I Hear Your Voice

Zaman kavramının güzel kullanımıyla zevk veren yapım,
 elde olmayan sebepler 
(yazar burada mantık hatalarını görmezden gelmeye çalışmakta)
yüzünden biraz seyirciyi dürtse de yine de 
genel itibari ile oldukça iyi kategorisindeki yerini alıyor.
I Hear Your VoiceI Hear Your Voice
I Hear Your VoiceI Hear Your Voice
Tekrarlanan olaylar, adalet sisteminin sorgulanışı, 
kişisel öngürüler, geçmişin intikamı gibi bir çok detaya el sallayan yapım 
iyi kadrosu ve araya serpiştirilmiş eğlenceli karakterler sayesinde sıkıcı olmaktan kurtuluyor. 

Eğlenceli karakter dediğim de ki acaba?? 
I Hear Your Voice
18 bölümden oluşan I Hear Your Voice izlenmeyi bekleyen hoş bir yapım.
İzleyecek dizi arıyorum diyenler buyurun izleyin anacım ^^



Kazan notu:
Dizide ki Lee Jong Suk etkisi kesinlikle es geçilmemiş ancak kasıtlı olarak bu olaya değinilmemiştir.

Lee Jong Suk ve Yoon Sang Hyun'u yan yana görüp Secret Garden (tıktık) anan tek kişi ben değilim değil mi? 







Yorumlar

  1. Merak ediyorum bu diziyi izleyeceğim bir ara. Eh bir de sen tavsiye etmişsin. İzlemeyene wudu büyüsü falan yaparsın mazaaalla :P Ellerine sağlık cadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hmmm iyi fikirmiş bu bak (: İstanbul arası sonrasında devam edip finalledim beğeneceğini düşünüyorum hanımefendi İyi seyirler

      Sil
  2. şindi izleyip geldim..süper diziymiş ya 3 gündür pc başından kalkamadım..
    yanımda oturup ''ay bi göz atcaz '' diyipte kalkmaya niyetlenenleri de kaldırmadım..cümleten ev ahalisinin kadın kısmı olarak bayıldık diyebilirim.o yüzden mutlaka izleyin derim ben..
    ayrıcaa lee jong suk (burda bağırıyorum) saranghae bebişim ... :D <3

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar