Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Mim : Genel Sorular


1.) İlk İzlediğiniz Kore Dizisi? Dizi Hakkındaki Yorumunuz? 
Princess Hours Daha bilinen adıyla Goong benim için Düşlerimin Prensi ilk dizimdi (: dizi hakkındaki yorumum için sizi şöyle alayım tıktık 

 2.) İlk oppanız, ilk unniniz?
ilk oppam ya da unnim mi? İsimleri böyle olmasa da gönlüme giren ilk aktör herhalde Jung Woo Sung ve sevimli halleriyle Yoon Eun Hye olmalı (: 

 3.)Oyunculuğunu beğendiğiniz Koreli aktörler, aktrisler? 
Güzel soru ve geniş kapsamlı bol isimli bir cevap gerektiriyor.
Cha Tae Hyun ismi benim için ön planda bu konuda. Bu adamı izlerken bambaşka bir keyif alıyorum.En çok ona gülüyorum ve bu nedenle olmadık yerlerde gelen hafif dramatik sahnelerde bile beni öyle bir vuruyor ki etkisinden çıkamıyorum.
Lee Jun Ki ismi karşınıza çıkmazsa zaten bilin ki bu ben değilim. (Yazan kişiden kastediyorum) Bu adamı izlemek çok eğlenceli çünkü iyi kötü, çapkın ya da bir eşcinseli oynamasının bir önemi ok onun için. Kamera karşısında biraz ekşın vaadeden her yapıma bütün yeteneğini ortaya koyarak dahil oluyor.
Vasat bir dizide bile onu izleme şerefine nail olduysanız en azından adını iyi anarak kapatıyorsunuz film/diziyi.
-tanıtım için tıktık-
Jung Woo Sung benim izlediğim ve etkisinde kaldığım, hırpalama özelliği olan bir oyuncu. 
Dramatik yapımlarda muhteşem ses tonuyla izleyiciye hükmedip öyle noktalarda ufacık mimiklerle süslüyor ki oyunculuğunu... 

Ha Ji Won Kim ne derse desin Koreli kadın yetenekler arasında 
her zaman bir tık ötede benim için. Benim ülkemdeki 
Kuzey Kore şivesinin fazla kullanımından habersiz
hatalı şive kullansa da gözümde üstüne bir kadın yok (:
Hırçın kadın imgesinin adı canım♥ 
 Jang Geun Suk Küçük yaşına rağmen oldukça 
büyük adımlarla kariyerinde ilerlemiş bir kerata (: Karşısına dikilen beyamcalara aldırmadan her adımında daha iyisi için çırpınan, görüntüsünün sayesinde olduğu konumu hak etmediğini iddia edenlere cevap
olarak yaptığı işleri gösterecek kadar cesur bir çocuk (: 10 numara 5 yıldız ♥
-tanıtım için tıktık-
 Hyun Bin Ağır filmlerin adamı bana göre ama 
romantik komedilerde boy göstermesini ayrıca seviyorum ^^ 
Dizi sektöründen nefes alıp yeniden film setlerinde boy göstermen 
dileklerimle Binie 
-tanıtım için tıktık-
Kim Sun Ah Ne zaman ne yapacağı belli olmayan Film ve dizi 
sektörünün cesur civcivi işte bu kadın ^^ 
Onu izlerken keyif almamak namümkün (:
Oynadığı bütün işlere imza atacam az kaldı.

Daha çok ama şimdilik bununla idare edin... 


 4.) OST'ini en beğendiğiniz dizi? 
Beğenmekten kastin yıllardır evirip çevirip dinlemek, enstrümantal şarkılara bile garip sesler çıkararak eşlik etmek ise o Ost MISA'dan başkası olamaz 
-Misa için tıktık-

 5.) İlk izlediğiniz anime, ilk izlediğiniz Kore filmi? 
 İlk anime Sailor Moon (okumak için tıktık) ilk Kore filmim de (oow yıllar olmuş ama büyük ihtimalle) My Little Bride


 6.)İlk İzlediğiniz tarihi dizi?
İlk tarihi dizim Goong sayılmaz ise Saraydaki Mücevher olur (:


 7.) Tayvan, Japon yapımları ile aranız nasıl? En sevdiğiniz film ve dizilerden aklınıza gelenler?
Bir iki Tayvan dizisi izlemişliğim var (: Eğlenceli ama görüntü kalitesiyle pek tercih etmediğim yapımlar olarak görünüyorlar (: şimdilik tanıtımını yaptığım dizilere şuradan ulaşabilirsiniz.

İş Japon dizilerine gelince olay değişir. Japonlar yaratıcılıkta sınır tanımazken onları izlememek suç olarak ceza görmeli bence (:
Hana Yori Dango, Zettai Karashi, Bloody Monday.... 
En iyisi sizi şöyle Japon listeme alayım tıktık

 8.) Ne kadar süredir Kore dizisi izliyorsunuz? Bu süre zarfında kaç dizi devirdiniz? Aklınıza ilk gelen izlenmeli dediğiniz dizi?
 2007 yılıydı herhalde izlemeye başlayalı (Yaşlılık mı hastalık mı ??) Düzenli olarak başladığım yıl bu olsa gerek Aklıma gelen ilk dizi Secret Garden oldu ^^ (okumak için tıktık)


 9.) Sıkıldığınız diziler? 
 Herkesin aşkla sevdiği Winter Sonata benim tamamlayamadığım diziler arasında yerini alır (: Ki ben en ölümüne diziyi
bile izlerim mutlaka devamında School 5 ve Onli Yoo vardır ki neyse...


 10.) Hangi dizi karakterlerine tekme tokat dalmak isterdiniz?
O kadar çoklar ki (: Bütün ikinci kadınlara dalıp kafa atasım eşdeğerde 2.adamlara kucak açasım var ♥ 

 11.) Sonunu beğendiğiniz, beğenmediğiniz diziler?
Misa, Coffee Prince, Secret Garden sevdiğim finaller Geriye kalan diziler sevilmeyen final oluyor sanki :P

 12.) Dizi müzikleri hariç ilk dinlediğiniz şarkı? 
Bigbang Haru Haru ve TVXQ Mirotic
Bu nedenle ayrıcalıklı gruplardır bunlar (: 
 13.) Sevmediğiniz unni ve oppalar? 
Unni sormaya bile gerek yok kocaman harflerle Shin Min ah
Oppa ne arkadaşım şu aralar Exo bebesi D.o denen yaratıktan tiksiniyorum sayılır mı? Sayılmasa da nefretim blogumda yer bulsun (:


 14.) Korece mi Çince mi Japonca mı? 

Korece >Mandarin> Japonca benim içün♥

Sorular için teşekkür eder, hasta hasta yazacak bişeyler bulduğum için sevincimi belli eder Başak'tan gelen mim için teşekkür eder mimi Sevgili günlük kızlarına ve Minekibuu güzelliklerine paslayarak uzaklaşırım canıms ^^


En içten sevgi ve hörmetlerimle Oh Yoon Joo kulunuz (:

Yorumlar

  1. selam :)hadi bakalım ilk yorum benden olsun öncelikle ilk oppan ve unnin'i bende pek severim her ne kadar eun hye son zamanlardaki imajıyla beni delirtse de yine de ayrı severim onu... şu dövülesi karakterlerde o kadar haklısın ki bende yardımına gelmek istiyorum fena sinir bozucular ^^fakat shin min ah sevilmez mi :))) bu arada ben twitterdan gül adar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevilmeyince sevilmiyor cidden ^^ (Oyunculuğuna laf etmesemde kıza gıcığım ne yapayım)

      Eun Hye bulduğu her projede oynama olayına girdi sanki bir ara kalitesini sabit tutamadı bu ona kızmam iç.in iyi bir neden ama olayın başında fazlaca bonus vermişiz kıza (:

      Yorumlarını sakınmadan göster Gül ^^ Okunmadığımı düşünmeye başladım artık :(

      Sil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar