26 Nisan 2014 Cumartesi

Son Dönem KPOP Keşifleri -12-

Selam millet..bu hafta size bi sürü saçma ve anlamsız şarkıyla geldim ki dinlediğiniz anlamlı şarkıları daha bi can kulağıyla dinleyin diye.. :D


İlk şarkı geçenlerde çıkış yapan bi grubun şarkısı..Yeni hip hop grubu Lip Service 'Yum Yum Yum' ile çıkış yaptı ama yapmasaymışta olurmuş yani..Ne dinlediğimi anlamadığım yetmiyomuş gibi,şarkıya tesadüfen denk geldiğimde yemin ediyorum kulağımın bi tarafı iptal oldu..Böyle bi şarkının yapılma amacı ne bilmiyorum ama siz siz olun 2 kez dinlemeyin..Uzak durun..O.o 
ıykkk hala kulağımda yum yum ,nyom nyom yada her ne haltsa işte o... >_<


Orange Caramel ''Catallena'' ile geri dönüş yaptı..After school'un alt grubu olmasına rağmen Bangkok City şarkısı baya güzeldi aslında ama sonraki şarkıları için aynı şeyi söylemek zor..Bu şarkı içinse söylemek istediğim şey anlayan varsa beri gelsin.. :D 


Geçen senenin favori kız gruplarından olan Crayon Pop  Uh-ee adlı yeni bi şarkıyla geri dönüş yaptı..Bu seferki şarkıları da diğer şarkıları gibi insanın diline dolanan cinsten değişik bişi..Tek fark bu biraz daha Trot denilen tarza daha yakın ..Kıyafetler,danslar ilk başta biraz garip geliyo ama...Neyse boy boy bacakların gözümüze gözümüze sokulmasından iyidir yinede.. :) Ayrıca ikiz olan kızların sesi de fena diilmiş..


Mad Clown denilen kişi kimdir neyin nesidir bilmiyorum ama SİSTAR Hyorin'le olan düeti Without You yayınlandı..Normalde rap denilen müzik türünden çok hazzetmem ama Hyorin diyince bi bakim neymiş dedim ve çok hoşuma gitti..Hayır rap olan kısımlar hakkında hala fikrimi değiştirmedim ama Hyorin'in söylediği kısımlar gerçekten güzel..Dinleyin bence..


 Açılışı yaptığımız korkunç şarkılardan sonra normale dönüp dinlenebilir şarkılarla kapanışı yapalım en iyisi..
Bu yüzden romantikimsi bi şarkı seçtim..
Mart ayından bu yana Music Bank'te 1.liği neredeyse kimselere kaptırmayan Soyou ve JungGiGo düet parçaları olan Some için ikili ilişkileri anlatan bi klip çekmişler.. Ayrıca klipte Baro ve Dasom da oynuyor,onu da söylemeden geçmeyelim..
Keyifli dinlemeler..

2 yorum :

  1. Catallena'nın nakarat kısmındaki o garip tekerlememsi oy oy oy kısmı beni benden aldı :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o kısım seni senden alıp geri bıraktıysa iyi o zaman..öyle bi şarkıya takılıp kalmanı istemem doğrusu.. :D hayat güzel sonuçta...kkk :P

      Sil

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...