28 Mart 2014 Cuma

Steal My Heart / Catch Me (2013)


Üst düzey bir  suç dedektifi olan Ho-tae (Joo Won) mükemmel bir olay çözücüdür ve suçluların yakalanmasında sonuna kadar güvenilen bir kişidir. Polis teşkilatının uzun süredir peşinde oldukları seri katil olayı sırasında tam katili yakalayacakken ,katil bir vur-kaç kazasına kurban gider. 
Sürücüyü takip eden Ho Tae ,sürücünün ilk aşkı Jin-sook (Kim Ah Joong) olduğunu öğrenir. 10 senedir bastırdığı duyguların bi anda su yüzüne çıkmasıyla Ho-tae'nin onun için hissettiği sevgi daha güçlü olarak karşısına çıkar.

Üstelik sevdiği kadın hem vur-kaç olayının faili ,hemde arananlar listesinde başı çeken çok ünlü bir hırsızdır.Bunu öğrendiği zaman Ho-tae şok olur. Bir yandan ilk aşkına kıyamadığından polise teslim edememesi, diğer yandan bir hırsızı evine almasıyla başına gelen bin türlü dert..
Ho-tae için 'Catch Me' Jin-sook'u tutuklamak mümkün olacak mıdır?
  
2013 yapımı bu romantik -aksiyon filmi 115 dklık süresi boyunca izleyiciye kesintisiz eğlence ve gülme garantisi veriyor..Başrollerinde Joo Won ve Kim Ah Joong'un olması izlemeden önce bi parça gaz verse de film başladığında daha ilk dakikalarda bundan daha fazlası olduğunu görüyosunuz..

Üstelik 1-2 sahnede görülen Cha Tae Hyun ise takıntılı karakteriyle her zaman olduğu gibi gönüllere taht kuruyor..^____^
Bunların dışında izlerken doyasıya eğlendiğim ve,bol bol kahkaha attığım bi film oldu Steal My Heart..Çok uzun zamandır böylesine eğlenceli kore filmi izlememiştim ve bu gerçekten çok iyi geldi diyebilirim..
O yüzden bu film ile ilgili söyleyebileceğim tek şey mutlaka ama mutlaka izleyin..Hatta buralarda oyalanıpta vakit bile kaybetmeyin.. :)



24 Mart 2014 Pazartesi

Bu Haberi Okumadan Sigorta Yaptırmayın!


Bir süredir iletişim çalışmaları çok dikkatimi çeken bir sigorta firmasından bahsetmek istiyorum bugün. Sigortanın kolay hali sloganıyla piyasaya çok hızlı bir giriş yapan Generali Sigorta’nın özellikle Zorunlu Trafik Sigortası’nda ve kasko poliçelerinde %70’e varan indirimleri ilgimi çekti. Blogda yazmak üzere biraz inceledim ve sadece kampanya olarak değil, tüm hizmetlerinin gayet memmuniyet verici olduğunu gördüm.
Bu arada piyasaya hızlı giriş dedim ama Generali 1831 yılında İtalya’da kurulmuş ve aslında 150 yıldır Türkiye’de faaliyet gösteriyormuş. Adını elbette duymuştum ama ancak bugün yazabiliyorum.
Zorunlu Trafik Sigortası’nda %70’e varan indirimleri dışında Prestijli Kasko’larını da çok beğendim. Sigorta sektöründe bir ilk olarak, herhangi bir kaza anında sunduğu yol yardım hizmeti ile lastiğiniz patladığında ücretsiz lastik değişimi veya aracınızın yakıtı bittiğinde   Yapılan kaza sonrası acil bir noktaya yetişmeniz gerektiğinde yol yardım hizmetleri ile taksi ücretinizi dahi karşılıyorlar. Aracınız tamir edilirken 5 gün süreyle, size özel bir araç bile veriyorlar. Bence bu özel danışmanlık ve 7/24 destek hizmetleri şehir hayatının olası zorluklarını da hafifletiyor.
Bir de Mini Kasko ve Mini Kasko Ekstra ürünleri var. Mini Kasko, 1 çarpışma hasarını 2 bin TL’ye kadar kapsayan düşük fiyat kategorisindeki bir ürünmüş. Daha yüksek bir sigorta teminatı tercih edenler için bu tutar, Mini Kasko Ekstra ürünü ile 2 çarpışma hasarı ve toplamda 50 bin TL’ye kadar çıkabiliyormuş. Tüm bu hizmetler için ayrı ayrı teklif alıp, satınalım yapabiliyor olmak ise harika. Mini Kasko ve Mini Kasko Ekstra ürünlerinin fiyatları sabit. Zorunlu Trafik Sigortası içinse teklifler size ve arabanıza özel yapıldığı için indirimler kişiden kişiye farklılık gösteriyor. Bu yüzden teklif alırken yaşınız, arabanızın yakıt türü gibi etmenler de önemli oluyor. Siz artık sitesinden aracınıza en uygun sigortayı detaylarıyla incelersiniz.

Generalinin 7/24 Özel Sigorta Danışmanlığı hattı 0850 555 55 55’ten veya generali.com.tr den 1 dakikada teklif alabilirsiniz. Bu arada Generali Sigorta müşterisi olmasanız dahi bir kez teklif alırsanız size kişisel sigorta danışmanı atıyorlar. Bilgi alan kişi her aradığında, karşısında aynı danışmanı buluyor. Böylece müşteriler sorunlarını her defasında baştan anlatmak zorunda kalmıyor ve telefonda uzun uzun beklemeden işlerini kolayca halledebiliyor.
Eh daha ne olsun:)
1 dakikada teklif alıp indirim kazanmak isterseniz, 31 Mart’a kadar generali.com.tr yi ziyaret edin derim.
1 Dakikada Teklif Almak için Tıklayın.
Bir boomads advertorial içeriğidir. OH YOON JOO

23 Mart 2014 Pazar

Gizemli bir Anime:Another


Orta okul son sınıf öğrencisi olan Mei Misaki, güzelliğiyle, zekasıyla ve kişiliğiyle okulun en popüler kızıdır. Fakat mezun olamadan bir kaza sonucu ölür. Bunun üzerine arkadaşları ve öğretmenler Misaki hala yaşıyormuş gibi hareket etmeye başlarlar. Hatta mezuniyet töreninde Misaki için de kutlama yapılır.



Bu olaydan 26 yıl sonra Sakikabara Kouichi aynı okula transfer öğrenci olarak gelir. Okulda yine Mei Misaki adıyla ve bir gözü bantlı esrarengiz bir kız öğrenci vardır. Diğer öğrenciler bu kız hakkında konuşmaktan kaçınırlar. 
Kouichi, Misaki ile konuşmak için yanına gittiğinde Misaki, bu okuldaki öğrencilerin ölüme çok yakın olduğunu, yakında herşeyi öğreneceğini söyler ve uzaklaşır. 



Falan filan..Açık söylemek gerekirse garip bi animeydi..Birde bol kanlı..Çok beğendim mi hayır..Son bölüme kadar neyin ne olduğunu anlamıyosunuz ki sonunu kestiremediğim şeylerden hiç hoşlanmadığım ,birde beni gerim gerim geren ,''eehh yetti be,kim bu artan kişi '' muhabbeti devamlı döndüğünden sevmedim..
Ama merak denen şey bende fazlasıyla mevcut olduğundan yorumlara dayanamayıp izledim tebiki..Tavsiye eder miyim emin değilim.Bu türü sevenler vardır mutlaka aramızda..12 + bir OVA'dan oluşan kısa süreli bi anime sonuçta uzun bişi de diil..

Kısacası gizem+korku+okul+drama seviyosanız belki iyi gelebilir..Çok kararsız bi yazı oldu sanki ya neyse seçim sizin.. :)


bunu koymasam olmazdı...görünce çok güldüm...kk :D



16 Mart 2014 Pazar

Kral World Sayesinde K-Pop Artık Ekranlarımızda

Kral Tv'nin bir süredir yayın akışında müzik piyasalarını 
sallayan yabancı isimlere yer verdiğini görmüşsünüzdür. 
Bu güzide kanalımızda artık Number One gibi 
Kore fanlarının farkına varmış durumda. Yani her 
haftasonu saat 17:00 itibariyle
 Güney Kore'nin en gündemdeki seslerini 
artık evdeki televizyonlarınızdan bangır bangır dinleyebilirsiniz.

Sanal alemden uzaklarda yeni haberdar olduğum bir haber 
benim için sizler için eskimişse aldırmayın, 
yok sizde bu sayede ne duyduysanız
yayın akışını kaçırmayın ^^

OH YOON JOO

Only You / Always filmi de Türkleştirildi!


Türk versiyonuyla seyirciye merhaba diyeceğini daha önce aktardığımız
Kore yapımı film
"Always"
söylediğimiz gibi vizyondaki yerini aldı. Seyirci karşısına
"Sadece Sen"
ismiyle çıkıp ilgi bekleyen yapım fragmanıyla iyi bir görüntü sergiliyor bence.

Yönetmen koltuğunda deneyimli yönetmen Hakan Yonat otururken 
başrollerini
İbrahim Çelikkol ve Belçim Bilgin paylaşıyor.


Filmin kapanış jeneriğinde Kore asıllı bir filmden alıntı olduğu notu
düşüldüğünü es geçmeyelim (:

İki yetenekli (!) oyuncunun filme ne katıp ne kaybettirdiğini
gönlümüz el veripte izlersek sorgularız artık ^^  





Oh Yoon Joo'dan Bir Not: Bilgisayarım bozuk olduğu için bir süredir blog toz kapladı :'(  Bu süre içinde oluk oluk gelen yorumlardan ve neredesiniz mesajlarından çok sevildiğimizi bir kere daha anladım. Hayat boş, blog işi daha boşmuş meğer (: Neyse kendinize iyi bakın ^.~ 




OH YOON JOO

14 Mart 2014 Cuma

LINE İLE KORKUSUZCA KONUŞUN

LINE’da kullanıcı bilgi ve görüşmeleri 3G, 4G ve Wi-Fi dahil tüm ağlarda şifreleniyor!
Yoğun iş temposu, şehirleşme ve hızlanan yaşam bizleri dijital dünyada sosyalleşmeye yöneltiyor. Bu alanda bilindik sosyal medya kanallarının yanı sıra ücretsiz mesajlaşma, ücretsiz sesli ve görüntülü arama gibi birçok hizmeti bir arada sunan mobil mesajlaşma platformları da öne çıkıyor. Aile bireylerinden arkadaşlara kadar hayatımızdaki herkesle her an paylaşımda bulunduğumuz bu platformlarda kullanıcıların dikkat ettiği en önemli özelliklerden biri de güvenlik sistemleri. Bu anlamda rakiplerinden ayrılan LINE’da kullanıcı bilgi ve görüşmeleri 3G, 4G ve Wi-Fi dahil tüm ağlarda şifreleniyor. LINE’ın iç denetim yönetimi alanında üç uluslararası sertifikaya (SOC2, SOC3 ve SysTrust) sahip olan ilk mobil mesajlaşma uygulaması olması da güvenlik standartlarına verdikleri önemin bir kanıtı niteliğinde.
Telefon Numaranızı Gizli Tutun
LINE’da kendinize özel bir ID belirleyerek telefon numaranızı kimselere vermeden iletişim kurabilirsiniz. Sizi LINE ID’nizi kullanarak ekleyen kişiler telefon numaranızı göremezler. LINE ID’nizi belirlemek için Diğer/Daha Fazlası > Ayarlar > Profil menüsünü kullanabilirsiniz.
Telefon numaranıza sahip kişilerin LINE arkadaşları listesine otomatik olarak eklenmek istemiyorsanız “Başkalarının Eklemesine İzin Ver” seçeneğini kapatabilirsiniz. Böylece sizi sadece LINE ID’nizi paylaştığınız kişiler ekleyebilir.

Tanımadığınız Kişilerin Sizi Rahatsız Etmesine Engel Olun
Anlık mesajlaşma uygulamaları kullananların korkulu rüyalarından birisi de yanlışlıkla alakasız bir mesajlaşma grubuna eklenmektir. LINE’da tanımadığınız kişilerin bulunduğu bir grup sohbetine davet edildiğinizde grupta bulunan kişiler telefon numaranızı göremiyor.
Tanımadığınız bir kişi size mesaj attığında LINE otomatik olarak  “Ekle”, “Engelle” ve “Şikâyet et” seçeneklerini sunuyor. Eğer size mesaj gönderen kişiyi tanımıyorsanız kolayca engelleyebiliyorsunuz.

Telefonunuz Yanınızda Olmasa Da Mesajlarınızı Koruyun
Yazışmalarınızı meraklı gözlerden korumak için LINE’a şifre koyabiliyorsunuz. Diğer/Daha fazlası > Ayarlar > Gizlilik ayarlarından “Şifre Kilidi”ni kullanarak LINE’ın her açılışta şifre sormasını sağlayabiliyorsunuz.

Ayrıca “Sohbet Odası Ayarları”ndan tüm sohbet geçmişinizi ve sohbetler içerisinde paylaştığınız tüm dosyaları tamamen silebiliyorsunuz.
Bir arkadaşınız LINE’dan size mesaj yazdığında bildirimin ekranda mesaj okunacak şekilde belirip belirmemesi ile ilgili ayarlarınızı da istediğiniz gibi düzenleyebiliyorsunuz. Bildirim ayarlarında yer alan “Önizleme göster” seçeneğini kapattığınızda, yeni bir mesaj geldiğinde ekranda gelen mesaj yerine “Bir mesajınız var!” yazısı görünüyor.

Paylaşımlarınızı Gizleyin
LINE’ı rakiplerinden ayıran bir diğer özelliği de ileti, fotoğraf, video, bağlantı gibi paylaşımların yapılabildiği, sosyal medya yapısına sahip Timeline ve Home özellikleri. LINE’daki Timeline ve Home hareketlerinizi yalnızca arkadaşlarınız görebiliyor. Ancak burada da iletilerinizin kimler tarafından görüntülenebileceğini belirleyebiliyorsunuz.
Timeline’ınızda paylaşmak istediğiniz iletinizi hazırlarken alt menünün en sağında bulunan “Kişiler” sembolüne tıklayarak iletinizin gizlilik ayarlarını yapabilirsiniz.

Nerede, Ne Zaman İsterseniz Güvenle Konuşun, Mesajlaşın!
LINE'ı tüm akıllı telefonlarda (iPhone, Android, Windows Phone, Blackberry, Nokia), tabletlerde ve hatta bilgisayarınızda bile kullanabilirsiniz.
Kullandığınız cihaza uygun LINE indirmek için: http://line.me/tr/download
Bir boomads advertorial içeriğidir. OH YOON JOO

Mini Bir Dizi:After School Bokbulbok / 2013


Dizimiz okulun sessiz sakin ve görünmez kızı Kim So-Eun'un sakin sakin ders dinlerken penceresine gelen güvercinin bi davetiye bırakmasıyla başlıyor...Davetiyede yazanlar çok şaşırtıcıdır çünkü kızımız bugüne kadar hiç kimseden bi davetiye yada ona benzer bişi almamıştır..

Merakına dayanamayıp davetiyede yazan yere gittiğinde okuldaki 5 yakışıklı elemanın oluşturduğu önemli bi kulüp olan "Bokbulbok kulübü'' ile karşılaşır..

Bu yakışıklı çocuğun herbiri ayrı bişide yeteneklidir ama kızımızın bi problemi vardır.Çok şaşırtıcı olsa da hiçbiri hakkında bi bilgiye sahip değildir..Tanışma evresinde kızımızı kandırıp bu 5 yakışıklı eleman Kim So Eun'ı kulübün kaptanı yapıp üzerine sorumluluk yüklerler..





Grubun yakışıklısı,sert çocuğu Seo Kang Joon ve  
Grubun sanatsal yönü olan romantik,içli ve aşık çocuk Gong Myung 


Sportik bebe Kang Tae Poong ve 
Grubun akıl küpü,en bilimsel konuşanı ve çenesi düşüğü Han Jae Hee



vee son olarakta erkekleri bile bayıltan tipiyle Yoo Il nam-ı diğer çiçek çocuk....

Bu garip kulübün her bölümde tamamlaması gereken bir görevi vardır ve bu görevler ne olursa olsun yapılmalıdır..Görevler yapılırken yaşanan olağanüstü şeyler So Eun'u değiştirip normalde ürkek olan karakterinden çıkararak daha parlak ve özgüvenli olmasını sağlar..

Bunun yanında kulübe katılmasıyla farklı bi hayata adım atan Kim So Eun arkadaşlık ,aşk ve bu şaşırtıcı topluluğa katılmasının arkasındaki gizemleri öğrenmeye başlar..


Bölüm sayısı 12 olmasına rağmen dakika olarak 12 yada 14 arası değiştiğinden bi oturduğunuzda hepsini izleyip kalkmanız mümkün.
Üstelik her bölümde konuk oyuncu olarak değişik ünlüleri alması çok hoştu..Hello Venüs grubundan tutun da Joo Sang Wook, Yoon Seung Ah, Lizzy, Jung Kyung Ho gibi bir sürü aşina olduğumuz oyuncu vs vardı..

Ben izlerken çok eğlendim..Kesinlikle tavsiye ederim.. :))

Bu sahneden sonra iki çocuğun yaşadığı travma çok komikti.. :D
( ivit kızlar bazen yalnız kalmak ister...kkk  )



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...