25 Kasım 2014 Salı

Sosyal Medyayı Sallayan Koreli

Breanna Youn
Minicik bir kız olan Breanna Youn'un Instagram hesabındaki 
izleyici sayısı 1 milyondan fazla. 
Yanlış duymadınız bu ufaklık tam bir fenomen
Breanna Youn
Daha önce fotoğrafları karşıma çıkmıştı ancak bu kadar büyük bir fenomen olduğunu düşünmemiştim. Her haliyle fotoğrafları olan bu ufaklık adım başı fotoğraf çekmekten güncel hayata adapte olabiliyor mu emin değilim ama bu şeker şeye baktıkça benim moralim düzeliyor 
keyfim yerine geliyor diyebilirim. 
Breanna Youn
Kızının fotoğraflarıyla muhtemelen kendi öz güvenini tatmin eden annesi "İlerde kızım için bir hatıra bırakmak istiyorum ve bu fotoğrafları bu yüzden paylaşıyorum." demiş. 
Breanna Youn
Babası ise daha önemli bir konuyu düşünmesine rağmen eşine dur diyebilmiş değil. "Bazen, Breanna büyüyünce neler olacak çok merak ediyorum. Kızımın şu an gördüğü ilgi sonsuza dek sürmeyecek ve bu beni endişelendiriyor. Onun üzülmesini asla istemem." 

 Ufaklığın bir kaç fotoğrafıyla keyifleri yerine getirelim.


Breanna Youn

Çoook sevimli değil mi?
Breanna YounBreanna Youn



Bu küçük fenomenin Instagram sayfası için tıktık 




OH YOON JOO

24 Kasım 2014 Pazartesi

Kundo: Age of the Rampant / Ayaklanma Çağı 2014

Kundo: Age of the Rampant / Ayaklanma Çağı 2014


Yıl 1859... 

 Joseon Hanedanlığı'nın çalkantılı günlerinde halk açlık ve salgın hastalıklarla boğuşurken devlet adamları ve asiller ceplerini doldurup zevki sefa içinde eğlenirler. Halkın elinden alınan mallarını alan bu edepsizlerden mallarını çalarak yeniden halka dağıtan bir grup hırsız ortaya çıkar. Kundo adıyla bilinen bu hırsızlar halka eziyet edenleri cezalandırırlar.
Kundo: Age of the Rampant / Ayaklanma Çağı 2014
Kundo: Age of the Rampant / Ayaklanma Çağı 2014
Jo Yoon (Kang Dong Won) asil babasının kanının yanı sıra 8 yaşına büyütüldüğü genelevdeki annesinin kötü kanını taşımaktadır. 
Babasının 4 kız çocuk sonrası onu yanına almasıyla hayatı değişir. Hayatındaki güzel günler babasının eşinin inatla çalışıp bir
erkek bebek dünyaya getirmesiyle sona erer. Bundan sonra kalbi karanlığın hizmetine girmeye başlar.

 Dol Moo Chi (Jung woo HaJoseon Hanedanlığı'nın
en küçümsenen işi olan kasaplık yapmaktadır. Etlerini sattığı
asil ailenin oğlu bir gece onu yanına çağırarak bir miktar para verir.
Karşılığında tek isteği abisinin cenazesi dururken kaçan yengesini öldürmesidir.
Kundo: Age of the Rampant / Ayaklanma Çağı 2014
Kundo: Age of the Rampant / Ayaklanma Çağı 2014

Jo Yoon ve Dol Moo Chi'yi ilk kez bir araya getiren bu 
anlaşma sonrası ikiside hayatlarını sarsacak olaylar yaşarlar ve 
bu kaderlerinin belirlenmesine neden olur.

Kundo: Age of the Rampant / Ayaklanma Çağı 2014Kundo: Age of the Rampant / Ayaklanma Çağı 2014
Kundo: Age of the Rampant / Ayaklanma Çağı 2014Kundo: Age of the Rampant / Ayaklanma Çağı 2014
Nedenleriyle kahramanların hayatına bakmamızı sağlıyor film resmen.
Kang Dong Won elinde kılıcıyla gönlüme taht kurmayı 
bir kere başarırken 
filmin kötü adamı olmayı kabul edip bu kadar 
rolünü büyüttüğü için ayrıca tebrik ettim kendisini. 

 Filmin görüntü kalitesi, Jung woo Ha'nın muhteşem oyunculuğu, paslaşarak enerjiyi her daim yüksek tutan deneyimli oyuncu kadrosu derken izlemelere doyum olmayan bir filmdi.
Kundo: Age of the Rampant / Ayaklanma Çağı 2014
Kundo: Age of the Rampant / Ayaklanma Çağı 2014

Şu görüntülerin güzellikleri sonrası ciddi anlamda 
kaliteli yapım 
izlemeyi umutla bekleyen herkese tavsiyemdir ;)





OH YOON JOO

22 Kasım 2014 Cumartesi

Modern Farmer / 2014

Modern Farmer / 2014
Lee Min Ki (Lee Hong Ki)'nin hayallerinde keşfedilip yıldızlar dünyasında parlamak vardır ancak grubuyla attıkları adımlar onu ve arkadaşlarını bambaşka yerlere savurur. Artık yıldız olmak uzak bir hayaldir. 

Grubunun en genç üyesi olan Han Ki Joon (Kwak Dong Yeon) sınavlara çalışıp memur olmaya çabalar, Yoo Han Cheol (Lee Si  Eun) bir şirkette asistandır ve baş belası güzel surat Kang Hyeok (Park Min Woo) babasının yanında çalışmaktadır.
Modern Farmer / 2014Modern Farmer / 2014

Büyükannesinin ölümüyle cenaze sırasında mirasa konduğunu öğrenen Lee Min Ki önce bu uçsuz bucaksız toprağı satıp zengin olmayı hayal eder ancak asla istediği fiyatı alamayacağını öğrenince toprağı ekerek Lahana satışı yapacak ve böyle para kazanacağını düşlemeye başlar.

Şimdi grubu yeniden bir araya getirmeli ve hayallerine eşlik eden dostlarıyla yola koyulma zamanı gelmiştir.


Modern Farmer / 2014Modern Farmer / 2014
 Asıl soru kimin Exo  kimin taklitçi olduğu?
  Hadi bakalım Exo-L tayfasının Lee Hong Ki'nin bu şirin halleri sonrası söyleyebileceği kaç kelam var acaba? Bana göre iilk Exo sensin Hong Ki-yaa!

Ama aşağıda ki kızlar cidden oppalarını koruyup sana yar etmeyecek gibi görünüyorlar tatlım :') 
Modern Farmer / 2014
 Lee Min Ki'nin tarihteki ilk Exo benim onlar benim kopyalarım açıklaması sonrası grubuna sıkı sıkıya tutunup lahana yetiştiriciliğine soyunduğu küçük kasaba yaşamına hazır mısınız? Çünkü bizim akıllı grubumuz hazır görünmüyor ^^ 

Modern Farmer / 2014
 Koş Exo koş ahahahaha Koş Excellent Souls koş (:

Hiç bilmediğiniz insanların arasına düşünce yapmamanız gereken
belli başlı şeyler içerikli bilgilendirme çalışmalarıyla 
gülmekten kırıp geçiren beyefendiler zamanla hem insanlara hem kasaba 
yaşamına alışırlar. 

Her fırsatta köyden kaçmaları için çabalayan insanların gönülleri kazanan grubumuz ayrıca kalplerini çarpıtan güzel bayanlarla da tanışırlar.
Modern Farmer / 2014
Özellikle kaçak işçi ile Han Ki Joon'un maceraları, her fırsatta başlarına gelen olaylar sonrası yanlış anlaşılmaları vs   Ba-yıl-dı-ğım noktalardandı. Çok güldüm. 

Hele bu yanlış anlaşılmalar olurken etrafta gezinip duran 
sırların kadını varsa ahahahaha! 
Modern Farmer / 2014
Sırların Kadını
 Ağzında bakla ıslanmayan ablamız ile kasaba daha güncel, 
daha neşeli daha eğlenceli (: 

Etrafta koşturup "Bu bir sır ağzını kitli tut" diye 
insanlara sır dağıtan haber kaynağı^^


Dizide Honey Lee beni epey şaşırttı bu arada. 
Resmen 15 yaş yaşlanmış, o Kore güzeli olan hanım hanımcık kız gitmiş 
yerine bambaşka biri gelmiş.
 Rolü için sürekli sergilediği gamzesini bile saklayıp 
çeyiz sandığına kaldırmış sanki (: 



Yapmacıklı efektleriyle Komedi dizisiyim arkadaş ben diye bağıran,
Eline geçen her unsuru eğlence için kullanan,
Sevdiğim seslerden Park Wan Kyu'yu bar sahibi olarak kullanan (tıktık)
Lee Hong Ki'nin şirinliğini, o muhteşem sesini sınırsız kullanan
Oldukça eğlenceli bir dizi.

10 bölümü Türkçe altyazılı yayınlanmış durumda 20 bölümlük bir dizi.
Keyifle izleyeceğinizi düşünüyorum ^^







OH YOON JOO

20 Kasım 2014 Perşembe

Plus Nine Boys / Age Ending in Nine Boy / 2014

Plus Nine Boys / Age Ending in Nine Boy / 2014
Dört erkekle aynı evi paylaşan annemiz (Mi-kyeong Kim) oğullarının geleceği için bir falcıyla görüşür. 9, 19 ve 29 yaşındaki oğullarının yanında 39 yaşındaki kardeşinin de karışık günlerden geçeceğini öğrenince onlar için tılsım edinir. Bu tılsım yanlarında olduğu sürece onları koruyacaktır. Elbette bu erkekler telefonlarının arka planında ne idiği belirsiz bu tılsımı kullanmak yerine anında yok ederler ve başlarına gelecek negatif olayların önünü açarlar. 

İş ve okul hayatlarında gelişen negatif olaylar hayatlarını alt üst ederken 9, 19 , 29 , 39 yaşlarının içindeki 9 etkisinin acısını çekerler. 
Plus Nine Boys / Age Ending in Nine Boy / 2014
Plus Nine Boys 
4 erkeğin 9'lu yaşlardaki hayatlarını anlatan oldukça eğlenceli bir yapım.

Bu erkeklerden en büyüğü olan Kwang Soo 39 yaşında. Ülkenin müzik piyasasını oldukça yakından tanıyan bir yapımcıyken
yaşadığı bir canlı yayın kazası sonrası yerinden olur
ve şimdi 3. sınıf saçma bir programı yapmakla yükümlüdür.
Plus Nine Boys / Age Ending in Nine Boy / 2014
Jin Goo (Kim Young Kwang) 29 yaşında. Girdiği her ortamda sivrilip etkisini gösteren, oldukça popüler bir organizatördür. Tatil şirketindeki tur ayarlayıp turist kafileleriyle ilgilenir.

Min Goo (Yook Sung Jae)19 yaşında. 
Üniversite sınavında madalyasını göstererek 
yoluna devam edeceğinden emin bir sporcu. 
Elbette 19 yaşının ona getireceklerinden bir haber.
Plus Nine Boys / Age Ending in Nine Boy / 2014
Dong Goo (Choi Ro Woon) Ailenin en küçüğü, 9 yaşında. 
Televizyonların aranan çocuk oyuncusu, 
yani bir zamanlar öyleydi. 
Şimdilerde aşkını elinde tutmak için o bile çabalamak zorunda. 

Plus Nine Boys / Age Ending in Nine Boy / 2014
Min Goo özçekim fotoğraflarını yüklerken
9'lu yaşların verdiği acıyla yüzleşen bu 4 erkeğin aşk, kariyer hayatlarını 
yola sokmaya çabalarken oldukça eğleneceksiniz.

Min Goo'nun ergen hallerde sürekli fotoğraf çekip altına yorumlar
yazarak paylaşması, 
Hoşlandığı kıza yaklaşırken sergilediği tavırlar
abisi ve dayısına karşı tutunduğu "Paraları göreyim" tavrı
(:


Dong Goo'nun minicik haline bakmadan kız arkadaşına sürekli 
"ben çok popülerim dikkatli olmam lazım" tavırları,
takındığı pozlar,
rol yapma çabaları (:

Plus Nine Boys / Age Ending in Nine Boy / 2014 Plus Nine Boys / Age Ending in Nine Boy / 2014

Jin Goo ve Se-Young'un arkadaş, dost, kanka, aşık
hallerinde sürekli didişmeli halleri,
tur planlamak için çıkılan iş gezilerinde
eğlenceli halleri (:


Üst üste gelen vasat dizilerin ardından bu dizi yüzümü güldürdü.
9, 19,29,39, 49, 59,69,79, 89, 99
yaşındaysanız bir bakın
geleceğinizi tehlikeye atmayın derim :3













OH YOON JOO

19 Kasım 2014 Çarşamba

BLADE MAN / 2014

Blade Man
Sert, acımasız, bir parça deli ama olabildiğince zengin bir adamla beş parasız, hayata tutunmaya çalışan bir kadının aşk hikayesi desem kısaca bu hikayeye yalan olmaz.

Bir oyun şirketinin sorunlu Ceo'su olan Hong Bin (Lee Dong-Wook) karşısına sürekli çıkan Se-Dong (Shin Se-Kyung)'un kokusuna karşı koyamaz ve sürekli yanında olmak için uğraşır.

Yağmurlu günlerin sabahında kendini kaybetmiş ve hatırlayamadığı saatlerle uyanan Hong Bin yanı başında tutmaya çalıştığı Se-Dong'u ve arkadaşlarını işe alır. Yaşadığı bu olayların yanı sıra kendine dair gariplikleri çözümler. O bir canavara dönüşmüştür. 
Sinirlendiğinde yağmurlu havalarda vücudunda keskin bıçaklar bulunan bu adam şimdi bir yanında kopamadığı ilk aşkından olan oğlu diğer yanında Se Dong ile ne yapacağını düşünür. 

Hayatını mahveden bir baba, gönlünü çalıp onu bu dünyada yapayalnız bırakan ilk aşkı, apansızın karşısına dikilen oğlu Chang , kokusuyla ilk aşkını anımsatan Se Dong, her ne olursa olsun yanında destek olan sekreteri... 

Hong Bin etrafındaki karmaşayı nasıl çözecek, yoluna nasıl devam edecektir?
Blade Man

 Kore dizilerinin çatlak zengin patronu geri döndü hem de bir canavar olarak. Lee Dong Wook  mimiklerini kullanmayı denerken diğer aktörlerin oldukça gerisinde kalırken ilerleme gösteremediği oyunculuğuyla beni düşündürdü yeniden. 
Blade Man
Se-Dong rolüyle izlediğimiz Shin Se-Kyung ise şirin halleriyle, yardımsever kız tavırlarıyla şirindi. Ancak başrol kadın olmak biraz daha yüksek bir enerji gerektiriyor sanki. 

İkilinin enerjisi bana geçmedi. Hikaye merakla izlerken neyi nereye bağlayacak diye izlemeye devam ettim ama eksikleri görmezden gelmeye niyetiniz yoksa başlamanıza gerek olmayan bir yapım maalesef. 
Blade Man


Arka planda minik dramatik hikayelerin işlendiği, fantastik bir yapım olan Blade Man sıradan Kore dizisi klişelerini yaşatacağım hepsinden bir parça alacağım modundan çıkamamış gibi göründü bana.






OH YOON JOO

17 Kasım 2014 Pazartesi

My Lovely Girl / She's So Lovable

Rain Bi My Lovely Girl / She's So Lovable
Hyun Wook (Bi Rain) yetenekli bir söz yazarıdır. Müzik piyasasının içindeki sevgilisiyle bir gezideyken başlarına gelen kaza sonucu hayatı değişir. Elde ettiği her şeyi arkasında bırakıp sevdiği kadının yasını tutan Hyun Wook'un hayatına eşlik eden tek canlı artık biricik köpeğidir. 
Rain Bi My Lovely Girl / She's So Lovable
Yılın ikilisi

Se Na (Krystal) ablasını trafik kazasında kaybettikten sonra onun hayalini devam ettirebilmek için çabalamaya karar verir. Ancak babasının peşindeki adamlar kaçmak zorundadır bu nedenle çalışmak için sürekli yer değiştirir.  Ta ki yolu müzik yapımcısı olduğunu öğrendiği Hyun Wook ile kesişene kadar.
Artık ikilinin yolları sürekli yan yana ilerleyecektir. 


Rain Bi My Lovely Girl / She's So Lovable
 Myung soo dizide güzelliğiyle müzik piyasasına tutulan bir genç olarak başlıyor. Grup arkadaşlarıyla yaşadıkları sorunlar onu nereye götürecek dersiniz? Bir de bu karmaşanın ortasında kalbindeki ritimler de ne?? 

Rain Bi My Lovely Girl / She's So Lovable
İkinci kadınımız kötü kadın hallerinden çok zevk alırken şeker kız hallerine tahammül edemediğim Chae Ye-Ryun tarafından canlandırılıyor.



Dizi kadrosu ayrıca bol miktarda güzel sesli adamı içeriyor.
Özellikle Kim Tae Woo ve Alex görüp dinledim ya ♥♥♥♥ 
 Nasıl buldum diziyi?

Sm idollerinin çoğu maalesef büyük vukuat çıkarıyor dizi sektöründe (: Özellikle bayan idollerin oyunculukları rezalet zira şirin kız çizgilerinden çıkmak gibi bir dertleri olmuyor. Rain, Myungsoo,Hoya, Alex'te müzik piyasasından gelmesine rağmen asla sırıtmazken -ki Alex bu dizide çok yalnız kalmıştı.- 
Krystal hanım kızımız muhteşem mimikleriyle göz yaşlarıyla izlettirdi diziyi. 

Ayrıca Hoya ve L'in itişip kakışmalı halleri çok ilgimi çekti. Gerçeklik payı mutlaka vardır :P 


Neyse ki Rain ve muhteşem hayat yoldaşı Dal Bong ikilisini izlerken çok eğlendim. 

Yani diyorum ki 
Rain için videolara bakmanız yeterli dizi
vasatın bir hayli altında!



OH YOON JOO

16 Kasım 2014 Pazar

#Cadı Eğitimi: Yağlı Boya İle Keyfini Çıkarmak

Yağlı boya çalışmalarına biraz ara verdim bu aralar. Özellikle sıcak Antalya günlerinde elime fırça almayı bırakın aklımdan bile geçirmedim. Ama iki yeni çalışma ile karşınızdayım. 


Son günlerde sık sık karşıma çıkan 
'The Kiss' tablosunu çalışmayı çok istiyordum. 

Farklı bir boyutunu kendimce değerlendirip yapmayı denedim.


Ünlü Avusturyalı sembolist ressam Gustav Klimt'ın en popüler resimlerinden biri olan 
The Kiss'i reprodüksiyon 
çalışmak oldukça keyif verici ve kafa dağıtmak için çok iyi bir uğraştı.  Ardından elime geçen bir resim üzerine çalıştım.

 Hala yarım olarak bekliyor, fırsat bulduğum bir anda tamamlayıp belki yeni bir resme başlarım ;)


Nasıl olmuş sizce?



OH YOON JOO

15 Kasım 2014 Cumartesi

Kamisama Hajimemashita /2012



Momozono Nanami'nin babası pislik herifin tekidir ve kimsesi olmayan biricik kızını, büyük bir borcun altında bırakarak evden kaçmıştır. Aynı gün icra memurları gelir ve Nanami kendisini bir çanta dolusu eşyasıyla parkta bulur. Kalacak bir yeri veya gidecek kimsesi yoktur. 
Zavallı kız hayat bundan daha kötü olamaz derken bir köpek tarafından kovalanıp ağaca tünemiş bir adam görür. Ona yardım edip köpeği kovar ve adam da karşılık olarak Nanami'yi alnından öper ve ona kendi evini vereceğini söyler. Kandırılma riskini göze alarak adamın tarif ettiği yere giden Nanami kendini perili gibi görünen bir tapınakta bulur. 




Dahası bu tapınak sahiden de "perili"dir ve Nanami orada pek de hoş karşılanmaz.Hoş karşılanmamasının sebebi olan Tomoe , evin eski hizmetkarıdır ve onu birdenbire bırakan ilk efendisine kızdığı için Nanamiyi efendi olarak kabul etmek istemez..Nanami'nin hem bununla başa çıkması hemde Tomoeyi öperek onun efendisi olduğuna ikna etmesi gerekmektedir..
Ve bu hiç kolay olmaz..



Serinin ilk başları oldukça komik ilerlerken sonralara doğru Nanami ve şeytan Tomoe arasında filizlenen romantikimsi şeyler ayrı bi hava katmış diziye..Keyifli zaman geçirmek için kısa bölümlü eğlenceli bi anime arıyosanız iyi bi seçim olabilir..
Keyifli seyirler...

Dipnot:Önümüzdeki sene ikinci sezonu da çıkıcakmış.. :D tey tey tey...



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...