15 Temmuz 2015 Çarşamba

Bu Günlerde...

Bu günlerde karışığım, kafam karışık, ruhum karmaşık hayatım çalkantılı :3 
Cümleler bile bir araya gelince anlam ifade etmekte zorluk çekiyor. 
Unutkanlık sıradanlaştı da süresi de oldukça kısaldı, yazlıkta okey oynayan emekli amcaların hızına yetiştim. Tam bir şeyleri yoluna koyarken bir ucundan yakıyorum sanki fotoğrafı. Umarım geriye güzel bir kare kalır da arkada bıraktığım şeyler arasında bir parça güzellikte kalır. 

Ne diyor bu kız?

BU KIZIN:
Kafası karışık,
atacak adımı sınırlı,
bir parça atarlı,
yer yer çalkantılı,
ve ilgi arsızı...

Okuduklarım, yazdıklarım, duyduklarım... Kafam karışık!

Yani diyorum ki bana bir yol önerinde şu karışıklıktan kurtulayım ;)


2 yorum :

  1. &
    Bayramın mübarek:) Ve de zamanla geçer...

    YanıtlaSil

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...