Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Fated to Love You

Fated to Love You+Jang hyuk+Jang Na Ra
Kim Mi Young iş arkadaşlarının her dediğini yapan 'o' silik çalışandır. Kimse varlığını bilmez ancak yaptırılacak bir iş varsa el altındaki isim Güney Kore'nin en yaygın ismine sahip olan Kim Mi Young'tur.

Şirketindeki yakışıklı avukat ile bakışıp güzel duygular yaşayan Kim Mi Young bir anda şansının dönmesiyle şirketin verdiği bir ödülle Macao'da bir tatil kazanır. İki kişilik bu tatil için yanında götürebileceği arkadaşı yoktur. Neyse ki yakışıklı avukat ona yaklaşıp teklifi yapar ve birlikte Macao'da alırlar soluğu.
  
Fated to Love You+Jang hyuk+Jang Na Ra
Kız arkadaşına evlilik teklifinde bulunmak için Macao'ya giden yakışıklı ve tek varis durumundaki Lee Gun, kız arkadaşının son anda onu ortada bırakmasıyla dertlere gark olur. Peşine takılan iki adamın özel planıyla içeceğine atılan ilaç onun kaderini değiştirecektir.


Kim Mi Young'un odasını karıştırıp yanlışlıkla Lee Gun'un odasına girmesiyle ateş ve barut yan yana gelir, olanlar olur ve ortalık alev alır, sonuçlar baş ağrıtır. 
Fated to Love You+Jang hyuk+Jang Na Ra

Tek seferlik gecenin ardından Lee Gun bu saf görünümlü kadına yardım etme ihtiyacı duyar. Kadının küçükte olsa intikam aldığından emin olduklarında Kore'ye dönerler. Ancak sürprizler onları bekliyordur. Kim Mi Young hamiledir ve şans eseri bu haber bomba etkisini Lee Gun'un gözleri önünde verir. 

Torununun çocuğunu görmek ve evlenmesi için eline büyük fırsat geçen büyükanneninde katkılarıyla evlenen ikili mutluluğu yakalayabilecek midir? 
Fated to Love You+Jang hyuk+Jang Na Ra
Eğlenceli, bilindik bir hikayenin zaten tutacağından emin  yapımcılar
başrollere de iki sağlam isim koyunca
hikaye bu hale gelmiş. 

Jang Nara 
şirin geldi, yapmacık geldi, fazla geldi 
ama nedense bu dizi hepsini kaldırdı benim için.

Tek sorun rol arkadaşı Choi Jin Hyuk'un adının Daniel olmasıydı.
O sahnede dolaştıkça aklım baka yerlerde dolaştı durdu. (Bakınız: Daniel Henney feat: keşke benim olsa)

Fated to Love You+Jang hyuk+Jang Na Ra

Hyuk Jang...
Asla böyle bir performans beklemiyordum senden.
Antipatik kahraman olmak için mi yaratılmışsın resmen?
O kahkaha attıkça resmen ekrana bir şeyler fırlatasım geldi.
Hikayenin şirinliği bile bu iğretiliğini silemedi,
nerede o havalı ve tek bakışıyla dağları deviren adam 
nerede bu zirzop karakter:/
Ki orijinal hikayede çocuk bu kadar itici değildi sanki
Yüzyıl önce izleyince aslını şimdi sankili yazdım yorumu ama. 
Fated to Love You+Jang hyuk+Jang Na Ra

Ne diyordum keyifle izledim ben bu diziyi. 
Aslını izlemek he zaman daha iyidir ama Kore dizisi izlemek istiyorum derseniz de gönül rahatlığı ile izleyebilirsiniz ;)





Yorumlar

  1. Ben şuan bu diziyi izliyorum ki!
    Çok keyifli, adamı Kore'nin Johnny Depp'i diye ilan ettim, o kahkahalar ne öyle yahu, hal hareketler JD. gibi gibi!
    Bu diziyi bitirip blogumda bende paylaşacağım ki :)
    Eline sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu diziden sonra izlenmesi gerekenlerin başına hala izlemediysen Chuno dizisini ekle ;) Oyuncuyu kıyaslamak için büyük avantajın olur

      Sil
    2. tamamdır, not ettim :)
      Ama benzetmekte haklıyım dimi hallerini ;)

      Sil
    3. Sen söyleyince düşündüm cidden haklısın

      Sil
    4. Ben çok sevdim bu karakterde de adamı, son 2 bölüm :)

      Sil
  2. Ah ne zamandır bu dizi karşıma çıkıyordu izleyeceğim diye hep kenara itiyordum senin blogunda görmem ile artık başlasam iyi olur diye düşünüyorum ^^ yazın çok güzel olmuş gifler ve resimler çok sevimli..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar