17 Aralık 2015 Perşembe

Milyoner / Slumdog Millionaire

Mumbai'in fakir bir mahallesinde yaşayan genç bir adamın Kim Beş Yüz Bin İster? programının Hint versiyonuna katılması, yarışmayı kazanması ve ona çevrilen şüpheleri anlatan Milyoner filmin alt yapısında ülkenin sorunlarını da gün yüzüne çıkarır. 

 


Milyoner 
beyaz a4 kağıdına Vikas Swarup'un sözleriyle yansıyıp 
Simon Beaufoy'un yardımıyla senaryoya dönüştükten sonra
 Danny Boyle'un yönetiminde beyaz perdeye yansıdı. 

2008 yılında beyaz perdede gündem yarattıktan sonra Akademi ödülünü de alarak başarısını tescillemiş oldu. 

 Dev PatelAnil Kapoor ve Saurabh Shukla yer alır.




 Mutlaka izlenmesi gereken yapımlardan, hala izlemediyseniz daha fazla zaman kaybetmeyin!







Jai Ho! ;)





2 yorum :

  1. Ben bu filmi 4-5 yıl kadar önce okulda sınıf arkadaşlarımla izlemiştim. Sonrasında bir kaç sefer daha izledim. Şimdi postuna baktım da, sanırım bi daha izleyeceğim :) Eline sağlık, güzel film :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her izleyişte başka bir detay yakalanabilecek bir film, bende defalarca izledim :)

      Sil

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...