Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Mim: Merak Ediyorum



İşte yine bir mim ile karşınızdayım çikolatalı suflelerim :3 Supercel'in pasladığı mimde kendimden küçük bir bukle sunacağım sizlere. Küçük dedim ama destanda çıkabilir kendime güvenemiyorum bu konuda :)

Hmmm...
Sanıldığının aksine çok genç biri değilim öncelikle
tanıyan bilir gerçi yaşımı herkese söylerim genelde. 
30 yaşına girmiş bir orta yaşlıyım aslen ancak o içimizdeki ruhun
yaşlanmadığını da yeni öğrenecek kadar da tazeyim.


Hayatımın en güzel ve en karmaşık yılını yaşadım 2015 yılında.
Çok büyük bir adım attım,
tehlikeli bir operasyon geçirdim ve mide ameliyatı oldum 
6 ay kadar önce.

Ve evet,
bilenler bilir yıllar önce yaşadığım 
bademcik ameliyatım gibi bu da sorunlu geçti ve
hala sağlık problemleriyle boğuşuyorum.

Ama pişman mıyım?
ASLAA!

2015 yılı çok öğretici bir yıldı gerçek anlamda
İnsanları daha farklı görüyorum artık mesela,
önceden hoş gördüklerimi artık kalemle çiziveriyorum.

Empati yapmanın monitör başında olmadığını biliyorum ayrıca.
Yanımdan geçen insanlara başımı çevirmiyorum,
gülümseyerek iyi günler diliyorum.

Güzel havanın tadını çıkarırken şükrediyorum
ve bunca yıl ne kadar da az şükrettiğime şaşırıyorum.

Sevdiğim insanlardan sakındığım, 
bir şekilde gösteriyorum diye dillendirmediklerimi 
pat diye söylüyor karşımdaki insanları da şaşırtıyorum kendim gibi.

Dua ediyorum sık sık...
Kalbimden geçenler diye düşünmüyorum
Olabildiğince sesli dua ediyorum hem de.

Üşüyorum ayrıca...
Daha önce sanki hiç üşümemişim gibi,
dişlerim zangır zangır birbirine çarparak hem de.
"Antalya'da yaşıyorsun Bahar!" diye hayıflanıyorum sonra
"ya kara kışı soğuğu görsen n'olacak?"

Hiç olmadığı kadar seviyorum kendimi.
Önceden garip garip halısını, çiçeklerini seven anneme
nispet yaparcasına 
bir zamanlar belimde olan ancak şimdi çeneme zor değen saçlarımı
sevip okşuyorum, çok yakıştın sen bana diyorum.
Kulaklarım çınlıyor sonra,
"Aynı annen gibi oldun Bahar" diyor
iç sesim. 

Onunla da gurur duyuyorum.
Bana inat, ben gibi
bir de çemkirmese neredeyse iyi biri.

Yeni insanlar tanıyorum bol bol,
önceden "Bana ne?" diye soyutladığım
hayatlara bu defa "Acaba?" diye göz atıyorum.
Yeni dünyalar açılıyor önümde.
Her insan aynı zamanda, aynı  yerde ne farklı hayatlar
yaşıyor oysa, bir kez daha idrak ediyorum.

Yeğenimle zaman geçiyorum.
Etrafımda "Teyzeeee!" diye dolaştıkça mutlu
olup keyifleniyorum.
yeni bir şeyler öğrenmesinden keyif alıyor, kimseyle kıyaslamamak
için elimden geleni yapıyorum.
Ama içimdeki annemden bahsetmiştim ya,
bazen o oluveriyorum.

Gülüyorum...
Artık çok daha sık,
kimseden çekinmeden, rahatça gülüyorum.
Çok daha Bahar'ım artık,
Çok daha uysal,
Çok daha gerçek,
daha iyi 
ancak,
daha net ve gerçekçi...



Sen Kendi gerçeklerini anlatmaya ne dersin La Fea, Nefertiti :3 




Yorumlar

  1. Ya bu mim olmamış bambaşka, muhteşem bir şey olmuş.
    Okurken kendime 'pay' çıkardığım bir sürü madde vardı.
    Eskisini de çok seviyordum ama bu Bahar 'ı daha çok sevdim. Çünkü o da artık bizim onu sevdiğimiz kadar çok seviyor kendini. Bu çok değerli ve zor elde edilebilir bir şey herkes için. Selam olsun yeni Bahar'a :*

    YanıtlaSil
  2. Empati, şükür, dua.. Aa Antalya mı :)
    Olgunlaşma sanki he ;) Yeğenini öp :)
    Çok sevindim senin adına, yaşıtım ;) Bol bol gülesin, gülmek gibisi yok ki! Tadın kaçmasın, mutlu yıllar ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülecek çok sebebimiz olur bu sene inşallah Huzura ihtiyacı var dünyanın

      Sil
  3. Anaaa ben bunu yeni görüyorum kiiii :D İnsan üstüme falan atar kızz ;) En kısa zamanda yazıyorum. Benim gibi bir narsistten de bu beklenirdi zaten :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Attım diye düşünüordum :/ Yaşlandm mı ne :P

      Sil
  4. Çok duygusal olmuş yaa :...( gece gece duygulandım. Yeni bahar çok olgunlaşmış. Ama içinde hala gizli bi cadı var, ben bilirim :))
    Yeni yıl hep güzellikler getirsin cadıcığıma. Öpüyorum :*

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar