Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Yapılacaklar, Dilekler, İstekler ve 2016 - 1

Parampampam paaaaaam!

Listeye gezmelerle başlayalım hemen.
Kış demedik soğuk demedik 
-Antalya soğuğu gerçi, siz ona soğuk demeyebilirsiniz-
kendimizi denizlere vurduk geçenlerde
Keyifli bir yat gezisi yaptık.

Çok özel bir geziydi çünkü
Kuzucum Aliş ilk kez deniz yoluyla tanışıyordu,
yeğenimin ilk macerasının sebebi
olmak keyif verdi teyzesine :3


12 Şubat itibariyle yaklaşık 2 hafta
Ankara'da olacağımı söylemiştim.
geri sayıma başladım bir hafta önceden.
Görüşelim efeeeem.

Yeni bir motto edindim diyelim. 
Yeni insanlarla tanış!
ve hemen hayata geçirdiğim bir
projeyle hayat enerjisinden yararlandığım
genç bir kadroyla tanıştım.

Keyifli bir grup,
kendilerini kaptırdıklarında hiç
alışık olmadığım bir dünyanın kapılarını açıp
benide içine çeken bir sohbete başlıyorlar. 



Grup öyle şahane ki düşünmeden yapılan teklife evet dedim geçenlerde.
Gerçi en büyük isteğimi gerçekleştirdiler bundan bihaber.
Hayatımda ilk kez operaya gittim.
ki operaya bayılan biriyim ancak ilk kez
bir yayın aracı yerine direkt yerinde izledim.

Nasıl keyif aldığımı anlatamam,
mutlaka yaşanması gereken deneyimlerden.
Bu arada ilkimi Carmen ile yaşamak
büyük lütuf oldu ;)



Her ayın 11'inde listem için neler yaptığımı yazmayı planlıyorum şimdilik
anlatacak güzel şeyler yapmayı diliyorum. 

Geçtiğimiz günlerde Demetgil kızımız 

yeni hayatım yeni bir bahar
projemde bana destek olmak için harika bir 
sürpriz yaptı bana.

Bir kutu dolusu umut, sevgi, dostluk yollamış. 
Üstüne bir de benim Venüs 
olmam için sponsorluk yaptı. 

Yolladığı kitapların arasına küçük yapışkan
kağıtlar ekleyerek yüzümü güldürdü. bir de mektup 
koyarak beni benden aldı.

İçinden bir Daniel'e ulaşma kılavuzu çıkmadı diye söylensem de 
bu kadarını affedebilirim herhalde ;) 
Seviyorum seni Demoooo ♥ 



Yapılacaklar listeme ulaşmak için tıktık
Hadi Yapalım diyerek adım attığım ilk paylaşım için tık tık 




Yorumlar

Popüler Yayınlar