Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Oh My Ghost: Ruhuna Sağlık!

Oh My Ghost
Na Bong Sun hayatın ona fazla hırçın davranmasından dolayı içine kapanmış, ezik bir karakterdir. Şaman olan ninesinden aldığı genleri yüzünden normal ötesi (paranormal) olayları görüp duyabilmektedir ve durum onu oldukça yoruyordur.

Yaşadığı olaylar ve sürekli olarak taciz edilerek yaşadığı hayatına birilerini sokup arkadaş edinemez Na Bong Sun. Geceleri rahat uyuyabilmek için tütsülere ve büyülere tutunmaya çalışır ancak bu bile yeterli değildir.

Bir gün yorgun bedeni genç bir ruh tarafından ele geçirilir. Hem de bakire ve bir parça çılgın bir ruh...

Oh My GhostOh My Ghost

Kang Sung Woo yetenekli, başarılı, havalı, en karizmatiğinden bir adet şeftir. Mümkünse her genç kızın çeyizinde bulunması gereken versiyonundan hem de. 

Dolayısıyla restoranı hayranlarıyla dolup taşarken o, mutfağında sadece bizim hayaletli deli kıza yer açmıştır. (Çünkü mutfak en fazla bir kadın kaldırır :P buradan pasta şefimize selam olsun)


Oh My Ghost
Şeeeep'e sevgilerle
 Pasta dizisine saygı duruşu ♥
 Bir kaza sonucu tekerlekli sandalyeye mahkum olmuş kız kardeşi; evlenmesi için daimi baskı yapan, üniversitede hocalık yapmasına rağmen her türlü şamana, falcıya para bayılan annesi; karanlık ve gizemli tavırlarıyla ailenin dürüstlük sembolü damadı; beyaz ışığa gidebilmek için bir erkekle birlikte olması gerektiğine inanan azimli bakir hayaleti...
Oh My GhostOh My Ghost

                    Dizi keyifli bir öyküyü biraz kurcalayarak anlatsa da;
                         Korkuyla gerilimi iç içe aktarma taraftarı olsa da;
                  Başrol kadın karakter yönünden yine vasatlarda dursa da;
               Kim Seul Gi ne de güzel yaraşır ama başrole diye dövünmelere
                                                   sebep olsa da;

                Im Ju Hwang hem şirin hem gizemli hallere bürünürken
                        " neden hala istediğim yerlere gelemedi bu çocuk?"
                      sorusunu bolca bana sordurtur iken



 Ben bu diziyi
Oh My Ghost
Coffee Prince'ten oldukça tanıdık bir sahne

 keyifle izledim ki....

Bir karşımda Coffee Prince kokusu vardı (tıktık)
 Bir Pasta dizisini andım (tıktık) 
Yeri geldi The Master's Sun hayaletleriyle takıldım (tıktık) 


Oh My Ghost

Siz ne düşünüyorsunuz peki dizimiz hakkında? 









Yorumlar

  1. yaz aylarında boş zamanımda denk gelip zaman geçsin diye başladığım, daha sonra iyi ki çevirisi bittikten sonra görmüşüm diye sevinip birkaç günde bitirdiğim bir diziydi bu.
    tüm karakterleri çok sevimliydi bence. hala bir yerlerde congratulation şarkılarını dans ederek söyledikleri sahneye denk gelsem gülmekten alamam kendimi.
    ama neden başrol kızımıza salladın onu anlamadım :D ben çok sevmiştim çünkü. hem bedenine giren hareketli karakteri hem de asıl sahibi olduğu çekingen kararkteri güzel gösterdi bence bizlere. bir de dizi boyunca "ben bu kızı nereden hatırlıyorum" diyip final sonrası werewolf boy'daki kız olduğunu fark edince bayağı şaşırmıştım.
    neyse özetle güzel diziydi. bi de tabiki şef <3<3 şefimiz <3<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilemedim kız bana çok sönük geldi başrol için sönük karakterli kadınlara karşı antipatim var galiba :)

      Yorumun için teşekkürler ;)

      Sil
  2. Bu diziden sonra başroldeki park bo young a hayran oldum ve tüm filmlerini izledim. Vasat başrol yorumuna katılmıyorum kız Kore'nin en iyi oyuncularından bence. Dizi de şu ana kadar izlediğim en iyi kore dizisi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabilir bu tamamen kişisel bir durum. Bana sönük geldi oldukça o nedenle öyle bir yorum yaptım Kötü rol yaptığını dşünmüyorum ama yan rolün altında kaldığı konusunun altını çiziyorum. Her yapımını izlemedim, bir kaç yerde izledim kendisini ilerlemesine dair bir şey diyebilmem için dikkatle izlemem ya da dikkatimi çekecek bi şeyler yapması gerekiyordu (: Yorumun için teşekkürler ;)

      Sil
    2. Olabilir bu tamamen kişisel bir durum. Bana sönük geldi oldukça o nedenle öyle bir yorum yaptım Kötü rol yaptığını dşünmüyorum ama yan rolün altında kaldığı konusunun altını çiziyorum. Her yapımını izlemedim, bir kaç yerde izledim kendisini ilerlemesine dair bir şey diyebilmem için dikkatle izlemem ya da dikkatimi çekecek bi şeyler yapması gerekiyordu (: Yorumun için teşekkürler ;)

      Sil

Yorum Gönder

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Popüler Yayınlar