Ana içeriğe atla

Öne Çıkan Yayın

Island: Sezon 1 Konusu | Oyuncuları | Yorumu

Dizinin Adı: Island: Season 1 | 아일랜드1 Yönetmen: Bae Jong Senaryo: Jang Yoon Mi Bölüm Sayısı:  6 Yapım Yılı : 2022 Dizi Türü: Aksiyon, Gerilim, Korku, Fantastik   _____Oyuncu Kadrosu:______________ _____Konusu:______________________ Won Mi Ho varisi olduğu Daehan Grubunun yönetimi için çalışmaktadır ancak halası mirası ona kaptırmak istemez. Başına çorap örülen Mi Ho babası tarafından cezalandırılır. Genç kadın hayatının iplerini başkasına bırakmamak için Jeju adasına giderek burada gönüllü öğretmenlik yapmaya başlar. Adaya adım attığı anda peşine düşen korkunç yaratık ile hayatı bambaşka bir serüvenin içine çekilir.  Tamra adası gizemli ve iblislerin hapsedildiği bir adadır. İblislerin sürekli insan ölümüne neden olması yüzünden dini liderler ölümden kurtarılan küçük çocukları iblis kanıyla dönüştürür ve iblis avcısı yetiştirirler.   Jeju adasının içinde yer alan bu Tamra bölgesi taş heykellerin içine hapsedilen iblislerin birer birer canlanması yüzünden kötü günler yaşamaktadır. Bir i

Yapılacaklar, Dilekler, İstekler ve 2016 - 2

Ha Gayret Yapabilirsin diyerek 2016 listemde 
olmayan şeylere odaklandım diyebilirim.
Hiç yapmadığım şeylere öncelik vermiş de olabilirim. 
Hyukjae+Eunhyuk


Bendim O!



Yaşına başına aldırmadan çocuk parkına dalıp motosiklete bindiğini 
sanarak ortama şen kahkahalar salan;


Hala ameliyatlı bölgesine dikkat etmesi gerektiği 
halde şuursuzca, hiç aşina olmadığı,
buz pistine kendini atan;

45 dakika boyunca
"Aaaaa bak şimdi alıştım
"
 derken düşmekten son anda kurtulan;

Heechul gif
Uzak Doğu mutfağına ilgi duyan ancak hiç deneme şansı bulamayan
bir arkadaşımı da alıp Bestekar sokakta bulunan
Guangzhou Wuyang'a giden;


(Sıcak bir ilgiyle karşılanıp ağırlandık,
Çin, Kore, Japonya 
karışımından oluşan bir yemek
listesi oluşturup deneyimlerimize 
yenilik ekledik.

Arkadaşımın Suşi ile imtihanına 
tanık olup eğlenirken
-çubuklara bakışı bile çok eğlenceliydi-
her zaman yemek isteyip 
karşılaşmayı başaramadığım
Siyah soslu Erişteyi
nam-ı değer Jjajangmyun'u
denedim.

Ben Jjajangmyun kkk)

Höpürdeterek Jjajangmyun yiyen,
Plastik ve kocaman çubuğa 
uyum sağlayamayıp tahta çubuk isteyen;

BENDİM efenim BENDİM :3

Jongin+ Kai+ Laugh gif

Bu ay şans eseri karşıma çıkan 
Gönül Örgüsü projesinde
#Bendevarım diyerek
bir kaç atkı örerek 
projeye katılım sağladım.

Kızılay ve Hürriyet'in ortak çalışması için
son katılım tarihi 15 Mart.
Sizde dahil olmak isterseniz
mesaj yolunu da kullanabilirsiniz.

Ayrıca film, dizi ve müzik konusunda da harekete geçiyorum artık.
Müzik konusunda araştırmalara başlıyorum yavaş yavaş,
yeni seslere hazırlıklı olun efendim
İşte yeni gözdem
 Big Brain 

Bunu dinliyorum bu aralar kahvemi yudumlarken ;) Tavsiye Ederim

Ayrıca yeni bir kararla Nostalji 
yaparak geçmiş güzel günleri anıyorum.
İlk olarak
7 Numara 
dizisi izlemeye başladım.

Nereden nereye...
Zeliha Yenge unutulmaz :3







Yorumlar

Popüler Yayınlar