26 Eylül 2016 Pazartesi

Time Renegades

Time Renegades
Ji Hwan bir müzik öğretmenidir, sevgilisiyle evlilik planları kurmaktadır ve oldukça sıradanlaşmış bir hayatı paylaşırlar. Ta ki sevgilisi gelinlik almak için gittiği dükkanın çıkışında zarar görene dek. 

Dedektif Gun-Woo ise 2015 yılında yaşayan biridir. Bir olay soruşturması sırasında yaşayacakları sonrası onunda suçluların peşinde koştuğu hayatı değişir. 

İki adam artık birbirlerinin dünyasına müdahale etmekte ve yön değiştirmesini sağlamaktadır. İkili bu durumun rüya olmadığını keşfettikten sonra kendi dünyalarını değiştirebilecek midir?  

Time Renegades
Öğretmen Ji Hwan

Time Renegades
Dedektif Gun-Woo

Time Renegades
Sevdiğim iki aktörün yanına bir de sevdiğim aktris eklenince nasıl daha önce izlememişim ben bu filmi diye söylendim kendime ancak zaten film izlemekten uzak günler geçirdiğim için sessizce kabullendim bu durumu.

Zaman atlamalı filmlere ayrı bir düşkün olan uzak doğulu senaristler cansınız, ayrı severim sizi bilin istedim. Hikaye karmaşık olacak diye düşünerek filmin açılışında eşitlik yaratıp seyirciyi çekme güdüsüyle hareket etseniz daha bir severdim orası ayrı. 

Karışık bir polisiye kurgusunu barındırırken duygu yüklü detayları da es geçmeye yapısıyla film beni içine çekmişken bunu görmezlikten gelebilirim ama :)

Siz deyin hasret ben diyeyim iyi film bahaneniz ben olayım siz bu filme bir şans tanıyın gençler ;)  

Time Renegades
Bez Cadısı ayar sonra FİLM ÖNERİYOR a dostlar :3




2 yorum :

  1. Özlendiniz pek sevgili Oh Yoon Joo ;)) Filmi hemen indiriyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende özledim bende çalıyor arka fonda :)

      Sil

Kazana Attığınız malzemelerle daha lezzetli iksirler ortaya çıkacak ^^
Nihahahaha Yorumunuzu Eksik Etmeyin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...